Re: Wat speel je op dit moment?

391
NTGSruler wrote:
M-power wrote:
Je kan dishonored pre orderen voor 20 EUR op de playstationstore voor ps4 als je de ps3 versie al hebt.
Is de PS3 versie niet goed genoeg?

OT:

Killzone Mercenary.
Project Cars, die community events. Hopelijk de bijhorende trophy en platinum ergens in september. Als ik er geen vergeet mee te doen.
Geen idee, niet gespeeld maar altijd leuk als je alle dlc krijgt en het er wat beter uitziet.

Die community events trophy is glitched, dus platinum kan wel wat langer duren
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

392
M-power wrote:
NTGSruler wrote:
M-power wrote:
Je kan dishonored pre orderen voor 20 EUR op de playstationstore voor ps4 als je de ps3 versie al hebt.
Is de PS3 versie niet goed genoeg?

OT:

Killzone Mercenary.
Project Cars, die community events. Hopelijk de bijhorende trophy en platinum ergens in september. Als ik er geen vergeet mee te doen.
Geen idee, niet gespeeld maar altijd leuk als je alle dlc krijgt en het er wat beter uitziet.

Die community events trophy is glitched, dus platinum kan wel wat langer duren
Glitched als in bepaalde events die niet mee tellen mss? Is het eerste wat ik van hoor...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

393
NTGSruler wrote:
M-power wrote:
Geen idee, niet gespeeld maar altijd leuk als je alle dlc krijgt en het er wat beter uitziet.

Die community events trophy is glitched, dus platinum kan wel wat langer duren
Glitched als in bepaalde events die niet mee tellen mss? Is het eerste wat ik van hoor...
Men weet niet wat de reden is. Sommige hebben de trophy, maar de meeste niet. Er zijn idd ook enkele events die niet zouden meetellen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

394
M-power wrote:
NTGSruler wrote:
Glitched als in bepaalde events die niet mee tellen mss? Is het eerste wat ik van hoor...
Men weet niet wat de reden is. Sommige hebben de trophy, maar de meeste niet. Er zijn idd ook enkele events die niet zouden meetellen.
Blijven spelen is de oplossing? Of popt die trophy gewoon niet?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

395
NTGSruler wrote:
M-power wrote:
NTGSruler wrote:
Glitched als in bepaalde events die niet mee tellen mss? Is het eerste wat ik van hoor...
Men weet niet wat de reden is. Sommige hebben de trophy, maar de meeste niet. Er zijn idd ook enkele events die niet zouden meetellen.
Blijven spelen is de oplossing? Of popt die trophy gewoon niet?
Veel meer kun je niet doen, aangezien men niet weet waarom de trophy niet unlockt. Maar er zijn er toch iedere week enkele die de trophy unlocken
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

397
Ligeiro wrote:ik ben bezig op Watch Dogs, en ik vraag me af of de "Traced" trophy (get tailed 5 times - online) met een vriend te doen is, of dat ge echt moet afwachten tot 5 mensen u komen tailen
Kan je normaal idd met een maat doen, zo heeft er iemand bij mij ook constant getailed om die trophy te krijgen. Als je moet wachten, kan het erg lang duren. :0
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

398
Elexus wrote:
Ligeiro wrote:ik ben bezig op Watch Dogs, en ik vraag me af of de "Traced" trophy (get tailed 5 times - online) met een vriend te doen is, of dat ge echt moet afwachten tot 5 mensen u komen tailen
Kan je normaal idd met een maat doen, zo heeft er iemand bij mij ook constant getailed om die trophy te krijgen. Als je moet wachten, kan het erg lang duren. :0
Evne binnen wippen. De Traced trophy, ik lees hier wat je moet doen, is toch complete zever, right? Wat is er daar nu trophy-achtig aan om 5x getailed te worden online? Wat voor verwezenlijking is dat nu?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

399
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:
Ligeiro wrote:ik ben bezig op Watch Dogs, en ik vraag me af of de "Traced" trophy (get tailed 5 times - online) met een vriend te doen is, of dat ge echt moet afwachten tot 5 mensen u komen tailen
Kan je normaal idd met een maat doen, zo heeft er iemand bij mij ook constant getailed om die trophy te krijgen. Als je moet wachten, kan het erg lang duren. :0
Evne binnen wippen. De Traced trophy, ik lees hier wat je moet doen, is toch complete zever, right? Wat is er daar nu trophy-achtig aan om 5x getailed te worden online? Wat voor verwezenlijking is dat nu?
Tis idd dikke zever. Ik heb bijna alle trophies behalve de dieje. Wel leuk om te horen dat mijne maat mij nu 5 keer kan tailen
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

401
Ligeiro wrote:als't met ne maat kan: is er iemand bereid em met mij te doen? ps4 versie
Ik wil wel helpen, maar ik heb hem er een paar maanden geleden af gesmeten (omdat ik dacht dat ik hem toch nooit zou krijgen) en mijne ps4 staat vol nu. Ik kan altijd wel een berichtje sturen als ik hem er terug heb opstaan?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

402
Mr.Wolf wrote:
Ligeiro wrote:als't met ne maat kan: is er iemand bereid em met mij te doen? ps4 versie
Ik wil wel helpen, maar ik heb hem er een paar maanden geleden af gesmeten (omdat ik dacht dat ik hem toch nooit zou krijgen) en mijne ps4 staat vol nu. Ik kan altijd wel een berichtje sturen als ik hem er terug heb opstaan?
mij goed :) ik ben toch alles aan't unlocken voor zover dat gaat in de eerste act :p ik zal er nog ff mee bezig zijn

Re: Wat speel je op dit moment?

403
Toen ik de platinum heb behaald was het niet mogelijk om iemand te kiezen om te tailen? Dat was altijd random. Tenzij ze dat aangepast hebben natuurlijk. Ik heb toen mijn ps4 uren laten opstaan en zo gehaald. Een nuttige tip is dat je weet dat je getailed wordt als je pauzeerd en het pauzescherm wel grijs wordt, maar dat de omgeving nog beweegt.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

404
gamerke1992 wrote:Toen ik de platinum heb behaald was het niet mogelijk om iemand te kiezen om te tailen? Dat was altijd random. Tenzij ze dat aangepast hebben natuurlijk. Ik heb toen mijn ps4 uren laten opstaan en zo gehaald. Een nuttige tip is dat je weet dat je getailed wordt als je pauzeerd en het pauzescherm wel grijs wordt, maar dat de omgeving nog beweegt.
Ik kan precies gewoon uit mijn vrienden kiezen om te tailen
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

405
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Toen ik de platinum heb behaald was het niet mogelijk om iemand te kiezen om te tailen? Dat was altijd random. Tenzij ze dat aangepast hebben natuurlijk. Ik heb toen mijn ps4 uren laten opstaan en zo gehaald. Een nuttige tip is dat je weet dat je getailed wordt als je pauzeerd en het pauzescherm wel grijs wordt, maar dat de omgeving nog beweegt.
Ik kan precies gewoon uit mijn vrienden kiezen om te tailen
Dan is er een update geweest :)
Image