Re: Welke games ga je deze maand kopen?

212
paveman wrote:Huh? Captain... something wrong?
Nope, nothing is wrong. Ook al twijfel ik niet aan de kwaliteit van de RE7 game, toch heb zeer weinig "goesting" om de game te spelen. Ik ben wel nieuwsgierig en een beetje enthousiast, maar je kan me omschrijven als een grote fan van de vorige 6 games en de huidige breekt te veel met de gameplay waar ik zo van hou en met de karakters die ik ken. De game komt uiteindelijk wel in mijn collectie, maar door de teleurstellende Collector's Edition (waar verkopen ze dat ding eigenlijk?) en de akelige pre orders bonussen die meer weg hebben van microtransacties lijkt het me een betere beslissing om te wachten met de aankoop. M.a.w. wacht maar totdat ze beginnen over de remake van Resident Evil 2 ;)
Gamefreak wrote:zijn vader heeft misschien zijn zuurverdiende centjes in zijn sokken onder het bed gevonden ?
Ik heb een stapelbed, dus dat wordt moeilijk om er iets onder te verstoppen :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

213
Captain Witwicky wrote:
paveman wrote:Huh? Captain... something wrong?
Nope, nothing is wrong. Ook al twijfel ik niet aan de kwaliteit van de RE7 game, toch heb zeer weinig "goesting" om de game te spelen. Ik ben wel nieuwsgierig en een beetje enthousiast, maar je kan me omschrijven als een grote fan van de vorige 6 games en de huidige breekt te veel met de gameplay waar ik zo van hou en met de karakters die ik ken. De game komt uiteindelijk wel in mijn collectie, maar door de teleurstellende Collector's Edition (waar verkopen ze dat ding eigenlijk?) en de akelige pre orders bonussen die meer weg hebben van microtransacties lijkt het me een betere beslissing om te wachten met de aankoop. M.a.w. wacht maar totdat ze beginnen over de remake van Resident Evil 2 ;)
Gamefreak wrote:zijn vader heeft misschien zijn zuurverdiende centjes in zijn sokken onder het bed gevonden ?
Ik heb een stapelbed, dus dat wordt moeilijk om er iets onder te verstoppen :P


of het ligt aan je sokken misschien dat je vader er niet durft aan te komen ? :idea:

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

215
Na de mindere maand februari qua game releases kunnen we in maart weer enkele toppers verwelkomen zoals Horizon zero dawn, Mass effect adromedia, ... En voor de Nintendo fans de Nintendo switch release met nieuwe Zelda breath of the wild.

Welke games gaan jullie in maart kopen?

In maart ga ik deze kopen:
- Horizon zero dawn
- The walking dead a new frontier
- Nintendo switch
- Zelda breath of the wild
- Ghost Recon Wildlands
- NieR: Automata
- Mass effect adromedia

Deze ga ik misschien kopen:
- Styx - Shards of Darkness
- Dreamfall Chapters
- Troll and I
- Lego Worlds
Last edited by coolgamer on 27 Feb 2017 13:35, edited 2 times in total.
Image