Re: PlayStation 5

1966
Rare is als dat daar bij geteld word dat het wel nog een eigen kleurtje heeft op de balk.

Vind 127GB best veel ruimte wat ik niet kan gebruiken

Nu wat games er af gegooid en kom nu uit op 219,55GB. Volgens games and apps zit ik op 346GB en mapje others is nu 104.8GB
Image

Re: PlayStation 5

1972
Marty wrote: 31 Oct 2023 10:32 Die earbuds zal een mooie toevoeging zijn in combinatie met de psvr2.
Dat zal inderdaad comfortabeler zitten dan mijn inzone headset.

En ik zou het kunnen gebruiken voor de PlayStation portal.

Wat maakt deze earbuds zo goed? Ik lees veel reacties van mensen die het willen kopen.

Ik vraag het vooral omdat ik al een Sony XM4 headset, Sony XM4 earbuds en inzone H6 headset heb. Nog eens earbuds moeten kopen voelt wel als overkill, maar de headset en earbuds die ik heb van Sony hebben geen PlayStation link. Enkel de inzone headset heeft een dongle voor ps5.

Ik heb 350 euro aan consumptiecheques die ik kan opgebruiken. Onlangs onverwacht gekregen van mijn werkgever. Maar dan nog wil ik dat niet doelloos uitgeven natuurlijk.
Image

Re: PlayStation 5

1977
Interessant filmpje. Was me eerder nog niet opgevallen dat die bovenzijde van de plaat blijkbaar meer blinkt de onderzijde. Bizar.
Hoe cheap ziet die horizontale stance er ook uit?
Zeker na het zien van dit filmpje blijf ik bij mijn eerdere standpunt; top voor wie er nog geen heeft maar ik zie de meerwaarde niet om de "fat"-versie te vervangen door dit.
Image
cron