Re: PlayStation 5

331
Marty wrote:Pas op met het bezoeken van de ps5 op bol.com. Daar staat in een van de reviews spoilers van The Last of Us Part 2. Geen idee of het waar is maar dan ben je in iedergeval gewaarschuwd :)

En fock... moet ik als nog een aparte pizza warmer gaan kopen :cry:
Ik heb een poging tot rapporteren gedaan, maar als je klikt op 'ongepaste review?' dan krijg je geen optie om iets in te vullen ofzo. Het is dan alleen niet meer mogelijk om thumbs up/down te doen en na een refresh lijkt het weer alsof je niets gedaan hebt.

En die pizza... kan je ook prima in de pan opwarmen heb ik gehoord, scheelt geld dat je aan de PS5 kan besteden :lol:
Image

Re: PlayStation 5

332
nu ik heb gezien, dat gran turismo 7 komt en een nieuwe R&C ga ik zeker de ps5 kopen

ik ga iig sws voor de disk versie, zodat ik hem als bluray speler kan usen.

ik ga hem enkel niet op de dag van release kopen, ik was er 5maandjes mee, zodat alle kinderziektes eruit zijn, en zodat ik meer krijg voor het zelfde geld.

gran turismo 7 heeft echt mijn hart gestolen, en mij overgehaald de ps5 te gaan halen, eerst twijfelde ik nog een beetje. maar mijn hart zal altijd wel bij sony blijven <3

verder vind ik het design ook wel wat hebben. en aangezien mijn computerkast wit is met zwart, past hij er prima tussen

Re: PlayStation 5

333
Ze zouden blijkbaar hard gewerkt hebben om de PS5 stiller te krijgen dan de PS4. Hoogstwaarschijnlijk zal de vorm van de console daar wel wat mee te maken hebben.

Het wit zal hier overigens perfect samen passen op mijn witte tv meubel :D

Ergens had ik zien passeren dat er binnenkort nog een tweede event zou zijn waarin ze meer op de console zelf zouden focussen. Graag, want dat de games er zullen zijn weten we wel. Het menu en welke opties je allemaal hebt op de PS5 zou ik graag weten en eens in actie zien.

Die Digital Edition gaat denk ik zėėr populair zijn. Goedkoper en persoonlijk vind ik hem mooier en slanker zonder de blu ray tray. Echter koop ik graag wel nog af en toe fysieke games, al is dat ondertussen nu wel al even geleden :think:

Edit: lees net dat Play-Asia preorders opneemt voor $699.
Image

Re: PlayStation 5

334
NTGSruler wrote:Ze zouden blijkbaar hard gewerkt hebben om de PS5 stiller te krijgen dan de PS4. Hoogstwaarschijnlijk zal de vorm van de console daar wel wat mee te maken hebben.

Het wit zal hier overigens perfect samen passen op mijn witte tv meubel :D

Ergens had ik zien passeren dat er binnenkort nog een tweede event zou zijn waarin ze meer op de console zelf zouden focussen. Graag, want dat de games er zullen zijn weten we wel. Het menu en welke opties je allemaal hebt op de PS5 zou ik graag weten en eens in actie zien.

Die Digital Edition gaat denk ik zėėr populair zijn. Goedkoper en persoonlijk vind ik hem mooier en slanker zonder de blu ray tray. Echter koop ik graag wel nog af en toe fysieke games, al is dat ondertussen nu wel al even geleden :think:

Edit: lees net dat Play-Asia preorders opneemt voor $699.
Dan mogen wij daar nog 100 euro bij tellen? Dus een prijs van 800 euro? Zou stevig zijn.
Image

Re: PlayStation 5

335
Hmm geen idee gamerke. Het kan zijn dat die $699 een placeholder is.

Ik denk dat we 499 digital en 599 met blu ray zullen betalen. Zėėr mooi zou zijn 399 en 499 maar ik denk dat dat optimistisch is.



Sony heeft bevestigd dat Spider-Man een standalone PS5 game is.
Image

Re: PlayStation 5

336
Hitman III zou al in januari 2021 komen en in de beschrijving van de video staat dat hij ook nog naar current gen komt.
Agent 47 returns as a ruthless professional for the most important contracts of his entire career in HITMAN 3, the dramatic conclusion to the World of Assassination trilogy. Available in January 2021 for PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One and PC. Visit https://www.hitman.com
Image

Re: PlayStation 5

337
Vind hem/haar prachtig :love: :cool: :Tp:

Zelf opteer ik sowieso voor de disc versie want anders valt de 2e hands game markt in elkaar en dat heeft ook zijn charmes, maar het is begrijpelijk dat alles digitaliseert of via streaming gebeurd.
Image

Re: PlayStation 5

339
Ondertussen hebben verschillende mensen ook geprobeerd om de grootte van de PS5 in te schatten op basis van de grootte van de disk tray en de USB-poorten. Daarbij komen ze op een hoogte van ongeveer 38-40cm en een breedte van 9 cm zonder voet en 14cm zonder voet.

Daarnaast werd dat ook mooi in een afbeelding gegoten met dit als resultaat:
PS5comparison.png
Image

Re: PlayStation 5

341
Kolm wrote:Ondertussen hebben verschillende mensen ook geprobeerd om de grootte van de PS5 in te schatten op basis van de grootte van de disk tray en de USB-poorten. Daarbij komen ze op een hoogte van ongeveer 38-40cm en een breedte van 9 cm zonder voet en 14cm zonder voet.

Daarnaast werd dat ook mooi in een afbeelding gegoten met dit als resultaat:
PS5comparison.png
Een zeer mooie vergelijking, alles in een plaatje gevangen. Bij de x-dozen hoort nog een aparte zwarte baksteen die niet op de afbeelding is meegenomen.

Nu heb ik een lichte voorkeur voor de PlayStation dus helemaal objectief ben ik waarschijnlijk niet. Ook afgezien van de beschikbare games op de verschillende consoles, dus puur afgaand op het uiterlijk, lijkt de PS5 ondanks zijn grootte toch een stuk slanker door het samenspel van de lijnen die de grenzen aangeven van de witte en zwarte vlakken. Zeker als je de PS5 vergelijkt met de charme van de zwarte stoeptegel rechts van de PS5.

Ieder zijn meug. ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

344
Wat een presentatie! :D
Veel beter dan dat ze er de hele tijd tussen praten, zo kan het dus ook :)
Ik vind het design niet super mooi, zeker omdat het wit i.p.v. zwart is, maar het zal wel wennen.

Horizon II en Sackboy: A Big Adventure waren voor mij de hoogtepunten, gevolgd door Deathloop. Van de indies vond ik Kena: Bridge of Spirits en Stray de leukste games.

Re: PlayStation 5

345
Ik ga absoluut voor de disc versie. Het zal misschien maar € 100 schelen: dat heb ik wel over voor meer opties. Daarbij vertoont de disc lezer van mijn PS4 kuren (en hoop ik dat de fysieke games die ik nog in backlog heb backward compatible zijn), dus vind ik een 'reserve' wel handig :D. Tot slot ben ik een ouderwetse verzamelaar (alleen van games die ik zelf ook speel of iig zou willen spelen) en vind ik het daarom leuk om een heel aantal fysieke games te hebben én ben ik geneigd games voor mijn verjaardag te vragen: wel zo handig als men je dan een fysieke game kan geven.

@kolm: top om zo een idee te krijgen van de grootte. Wat mij betreft prima dat ie zo groot is: liever meer ruimte voor ventilatie dan een zo'n compact mogelijk ding....
Image
cron