Re: PlayStation 5

1147
Het lukt mij niet om in te schrijven... Als ik op de knop klik word ik naar de nl-nl gelinkt en staat er 'log in blabla'. Pas ik de URL aan naar nl-be dan staat er nog steeds 'log in' en als ik dan opnieuw op de knop bovenaan klik zit ik weer op nl-nl... Zelfs aanpassen regio helemaal onderaan helpt niet.

Goed een half jaar dat ze nu met dat geo locatie detecten bezig zijn maar zelfs als je ingelogd bent sturen ze je naar bv de verkeerde store...
Geo locatie detecteren is om meerdere reden een slecht idee en als je dan ook nog is niks voorziet voor mensen waarbij de detectie fout is, dan ben je echt slecht bezig. Maar sowieso kan ik me niet vinden in wat Sony de laatste tijd allemaal doet met hun PlayStation sites.

Edit: Na gisteren een hele dag te kloten werkte het nu plots wel. De pagina gaf bovenaan de knop aanmelden terwijl ik eigenlijk al aangemeld was. Daarop geklikt en dan verscheen het wel.

En in de voorwaarden staat ook nog wat interessants:
13. Lijst met winnaars: Geïnteresseerden kunnen een lijst met winnaars ontvangen door een aan zichzelf geadresseerde en gefrankeerde envelop te sturen naar het adres voor hun regio in onderstaande tabel:

Aanvragen voor de lijst met winnaars moeten uiterlijk 30 dagen na het einde van de volledige promotieperiode zijn ontvangen.

Als een Winnaar niet wil dat zijn/haar naam openbaar gemaakt wordt, moet hij/zij contact opnemen met de Sponsor via het in het Privacybeleid vermelde e-mailadres.
Maar volgens mij zijn alle deelnemers automatisch ook de winnaars als de doelstellingen worden gehaald en kan je dus een hoop data krijgen op die manier... :q:
Image

Re: PlayStation 5

1150
Fantastisch hè.

Sony zou blijkbaar de PS5 intern gaan aanpassen om de tekorten te kunnen wegwerken. Die tekorten gaan zeker aanhouden tot 2022...

En er gaan al geruchten dat er een PS5Pro komt in 2023... Dit zou dan in overeenstemming komen met de PS4Pro die 3 jaar na de base PS4 gereleased werd.
Ik heb amper op mijn PS5 gespeeld voorlopig.. :O
Image

Re: PlayStation 5

1152
FGras wrote: 13 May 2021 16:07 ZWART eindelijk.
nu de console nog.
In principe hoef je enkel de twee faceplates te vervangen om een zwarte console te krijgen. Maar... dan moeten er wel eerst custom faceplates zijn en Sony lijkt er nogal moeilijk over te doen. Op dit moment lijkt de site van dbrand ze wel gewoon te verkopen maar daar was een tijdlang juridisch wat gedoe waardoor ze zelfs even alles hadden gecancelled.

Dus als je echt niet kan wachten op faceplates van Sony en mogelijk een risico wil nemen, dan kan je ze hier bestellen:
https://dbrand.com/shop/special-edition/ps5

Uitlevering is voor de disc versie pas in juni, lijken dus ook niet te kunnen volgen met de productie :q:
Image

Re: PlayStation 5

1153
Kolm wrote:
FGras wrote: 13 May 2021 16:07 ZWART eindelijk.
nu de console nog.
In principe hoef je enkel de twee faceplates te vervangen om een zwarte console te krijgen. Maar... dan moeten er wel eerst custom faceplates zijn en Sony lijkt er nogal moeilijk over te doen. Op dit moment lijkt de site van dbrand ze wel gewoon te verkopen maar daar was een tijdlang juridisch wat gedoe waardoor ze zelfs even alles hadden gecancelled.

Dus als je echt niet kan wachten op faceplates van Sony en mogelijk een risico wil nemen, dan kan je ze hier bestellen:
https://dbrand.com/shop/special-edition/ps5

Uitlevering is voor de disc versie pas in juni, lijken dus ook niet te kunnen volgen met de productie :q:
Kan je niet gewoon met een zwarte bus spraypaint over de huidige faceplates? Net zo makkelijk volgens mij en kost minder. :p

Re: PlayStation 5

1154
FGras wrote: 14 May 2021 21:39 Kan je niet gewoon met een zwarte bus spraypaint over de huidige faceplates? Net zo makkelijk volgens mij en kost minder. :p
Dat is ook een optie maar dan zal het van je ervaring afhangen of je het mooi egaal krijgt :P
Image

Re: PlayStation 5

1155
Pffff ik word de zoektocht naar een Ps5 echt beu, ik probeer het al maanden maar is gewoon een fulltime job / hunt om maar snel genoeg te zijn met een te bestellen. Heb nergens een preorder staan, daar zijn wachtrijen ook nog enorm.. gewoon niet leuk, dat word gewoon blijven wachten.

Ik kan ook geen “ hond kont “ meer horen van Gamer.Nl met hun speciale zoek bot 🤣
Image