Re: PlayStation 5

241
Dus dat zal betekenen dat enkel diegene die als allereerste een pre-order plaatsen de ps5 dit jaar nog zullen kunnen ontvangen?

Was het bij launch van ps4 moelijk om eentje kort tegen release te vinden? Ik heb toen pas een jaar later ofso de ps4 gekocht.

Nu zou ik wel de ps5 zo vroeg als mogelijk willen hebben
Image

Re: PlayStation 5

242
Bij launch van de PS4 waren er tekorten. Enkel bv een Mediamarkt of andere winkels waar je geen pre-order kon doen, hadden wat voorraad op launch, maar dat was meestal na 1 dag ook wel weg. Ik herinner met dat een vriendin er 3-4 had kunnen kopen bij Mediamarkt online en ze dan aan hogere prijs had doorverkocht en met de winst was haar eigen PS4 betaald :p
Image

Re: PlayStation 5

243
gamerke1992 wrote:Dus dat zal betekenen dat enkel diegene die als allereerste een pre-order plaatsen de ps5 dit jaar nog zullen kunnen ontvangen?

Was het bij launch van ps4 moelijk om eentje kort tegen release te vinden? Ik heb toen pas een jaar later ofso de ps4 gekocht.

Nu zou ik wel de ps5 zo vroeg als mogelijk willen hebben
Ik weet nog in de Bart Smit van Geel dat er toen 15 waren binnengekomen. Ik had al een geluk als 15e een pre order geplaatst waardoor ik er toch nog eentje had. Daarna waren er maanden amper ps4's te vinden kan ik me nog herinneren.
Image

Re: PlayStation 5

245
gamerke1992 wrote:Dan had ik zo te zien toch beter bij game Mania die 50 euro betaald als pre order :P zal nu wel te laat zijn.
Je kunt het altijd nog proberen . . .
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

246
Ik ben wel benieuwd hoe veel duurder hij zou worden dan de nieuwe Xbox. Bij de PS3 hebben ze nochtans gezien wat een prijsverschil bij release kan doen.

Sowieso koop ik deze niet op de release. De PS4 heb ik van WOLF gekregen dichtbij de release en daar ben ik nog steeds heel blij mee, maar ik wacht liever tot ik al mijn games heb uitgespeeld voor ik overschakel. Dat zal volgens de huidige berekeningen 2025 ofzo zijn... :-"

Re: PlayStation 5

249
Owla dat was mij zelfs nog niet opgevallen dat die kleuren weg zijn Kolm. Wij hebben ze niet meer nodig we kennen het vanbuiten. Less = More :smug:

Vind het een graaf design. Ziet er meer futuristisch uit dan de DS4. Ook de naamsverandering naar DualSense/Sence? vind ik goed ter vervanging van de Shock of Sixaxis als die al bestaan heeft dat was nog gewijzigd naar DS3 denk.

Ga ook wachten met een aankoop. Eerst wat releases afwachten en een prijsdaling of slim/pro versie toch nog genoeg backlog op PS4 'Pro' :P
Image

Re: PlayStation 5

250
met0t0 wrote:Ik ben wel benieuwd hoe veel duurder hij zou worden dan de nieuwe Xbox. Bij de PS3 hebben ze nochtans gezien wat een prijsverschil bij release kan doen.

Sowieso koop ik deze niet op de release. De PS4 heb ik van WOLF gekregen dichtbij de release en daar ben ik nog steeds heel blij mee, maar ik wacht liever tot ik al mijn games heb uitgespeeld voor ik overschakel. Dat zal volgens de huidige berekeningen 2025 ofzo zijn... :-"
misschien bestaat de wereld tegen dan niet meer... :eek:

Re: PlayStation 5

252
met0t0 wrote:
Sora_Lizard wrote:Volgens mij zijn er hier mensen die dan meteen door kunnen naar de PS10. :D :D
De beste games worden om de zoveel jaren toch nog eens opnieuw uitgebracht, dus waarom ook niet... :P
dan kan jij de games nog es herspelen in het rusthuis !

Re: PlayStation 5

253
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:
Sora_Lizard wrote:Volgens mij zijn er hier mensen die dan meteen door kunnen naar de PS10. :D :D
De beste games worden om de zoveel jaren toch nog eens opnieuw uitgebracht, dus waarom ook niet... :P
dan kan jij de games nog es herspelen in het rusthuis !
Wie? Ik of Met0t0? :?

Ik schat Met0t0 want ik zou dan ongeveer 110 zijn. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron