Re: Beat that Backlog! (2020)

78
met0t0 wrote:Het gaat tot nu toe inderdaad opvallend beter dan vorig jaar, proficiat allemaal :cool:
Ik ben benieuwd wanneer het zal kantelen... ;)
Ps5 zou ergens wel eens een omkanteling kunnen zijn. Al zijn er nu belachelijk veel sales op psn

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Beat that Backlog! (2020)

85
Gekocht:
The Sims 4 - 1

Uitgespeeld
The Sims 4 +1

Gekocht in 2020: 8 | Uitgespeeld in 2020: 10 | Totale score: +2

Platinum was te halen in 3 a 4 uur. Bij mij duurde het wat langer aangezien ik niet op mijn EA account kon. Dus moest dat eerst ff fixen :lol:
Image

Re: Beat that Backlog! (2020)

87
paveman wrote:Wel een hoge (laag percentage) rarity voor een plat die in 3 à 4 uur te halen valt...
Ik denk dat veel mensen die deze game hebben gespeeld, helemaal niks om trophies geven of de game maar even kort hebben geprobeerd en weer weggelegd omdat het niet zo fijn speelt als op PC? Nu het een PSPlus game is, zal de rarity waarschijnlijk alleen maar lager worden omdat psplus games door veel mensen even worden uitgeprobeerd, maar nooit uitgespeeld worden.
Image

Re: Beat that Backlog! (2020)

88
Nope, sinds de laatste update (ergens in januari was dat) is de gallerij beschikbaar op de console versies van de sims 4. Daarom is het nu maar een 3 a 4 uur plat. Door de galerij kun je kant en klare sims downloaden wat je dus heel snel op weg helpt naar de platinum. Eén iemand op psnprofiles heeft de plat behaald in minder dan 1,5 uur

Zonder de galerij is het een 25-30 uur platinum.
Image