Re: Wat speel je op dit moment?

1936
paveman wrote:Maar Gamefreak heeft niks met platinums/trophies… ;)
Vandaar dat ik toch even benieuwd was. Maar wellicht wilde GF zelf ervaren of hij het ook zo'n matige titel zou vinden als OPM destijds. Of was ie voor een prikkie mee te nemen en dat GF dat het voor dat geld geen kwaad kon, of verveelde hij zich, of....
oh dan weet ik het ook niet :lol: . Maar goed misschien vind ie de game wel leuk
Krijgt toch nog eeen 45 (50 user score) op metacritic
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1937
paveman wrote:Maar Gamefreak heeft niks met platinums/trophies… ;)
Vandaar dat ik toch even benieuwd was. Maar wellicht wilde GF zelf ervaren of hij het ook zo'n matige titel zou vinden als OPM destijds. Of was ie voor een prikkie mee te nemen en dat GF dat het voor dat geld geen kwaad kon, of verveelde hij zich, of....
Of soms moet je eens een minder goede game spelen om de betere games nog meer te appreciëren ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1940
paveman wrote:
Gamefreak wrote:The Cursed Cursade, matige titel, maar dat wist ik nog van Ome OPM...
Waarom dan toch aan begonnen....? :think:
ik schrik niet van de term 'matig', ik speel graag veel games, verschillende games. Ook al zijn ze wat minder, alleen de heel slechte, die quasi onspeelbaar zijn laat ik links liggen. Ik sta open voor nieuwe ervaringen en dus andere games. Ik ben ook een doorzetter en zal niet snel een game opgeven eenmaal begonnen...

Re: Wat speel je op dit moment?

1947
dividedx11 wrote:Nog steeds Spyro Reignited, de eerste game. Zit vast in enkele levels...

Daarnaast ook begonnen aan Marvel's Spider-Man, fantastische game!
In welke levels zit je dan vast?
Enige wat ik kan bedenken zijn die vlieglevels en uiteindelijk zijn die me pas gelukt nadat ik een paar filmpjes had gezien die de ideale route aangaven. Zaten een paar handige shortcuts in :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1948
Bus sim ant spelen me maten. Vooral hope dat trophies willeb unlocken in mp.

Portal knights begonnen. Is ke wa heel anders. Voor mij wel weer wat zoeken. Ik ben toch zo nen noob me games die nie echt zeggen wat plan is

Star wars jedi fallen order begonnen en die combat is zo bevredigend. Zalig doet me enorm denken an de nieuwe gow



Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1949
fsterchele23 wrote:Bus sim ant spelen me maten. Vooral hope dat trophies willeb unlocken in mp.

Portal knights begonnen. Is ke wa heel anders. Voor mij wel weer wat zoeken. Ik ben toch zo nen noob me games die nie echt zeggen wat plan is

Star wars jedi fallen order begonnen en die combat is zo bevredigend. Zalig doet me enorm denken an de nieuwe gow



Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
vind ik ook wel Sooi, laat weten wat je er voor de rest van vindt !!

Re: Wat speel je op dit moment?

1950
Na wat tussenstopjes nu weer verder aan het doen met death stranding. Ik had het even wat moeilijk in de game omdat er maar geen vooruitgang in zat maar nu begin ik toch wel duidelijke stappen vooruit te zetten. Op timed deliveries na ben ik al goed eind level 50 en kheb ook al heel wat legends of legends ratings gehaald. Bovendien zijn de facilities in het oosten al volledig maximum.
In midden-usa is mijn wegennetwerk ook bijna af en men zipline netwerk begint ook al goed vorm te krijgen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image