Re: Wat speel je op dit moment?

1982
NTGSruler wrote:@Met0t0: veel trophies vereisen meerdere stukken in de game te spelen zonder dat er iets wordt bijgehouden. Zo moet je bijvoorbeeld 22 poppen bevrijden die in verschillende levels op de achtergrond verschijnen terwijl je bezig bent met je gameplay.
Alle hoofden vinden is al een uitdaging. Dan moet je overal nog eens hun ability gebruiken, maar de hoofden die je vindt zijn niet altijd te gebruiken in hetzelfde level. Dus dan mag je je hoofd niet verliezen totdat je dat bepaald punt bereikt, wat wel eens frustrerend kan zijn.
De Weaver fights ( soort van tussenbazen) moet je overal in de game de zielen die aan het eind van het gevecht uit de baas komen, allemaal in 1 keer doorknippen met de Calibrus. Ik kan je verzekeren: heb die allemaal meerdere keren gedaan tot het mij eindelijk lukte!!
Ahja, daarom dat ik er waarschijnlijk niet aan begonnen ben destijds. De ervaring van hem één keer te spelen vond ik al voldoende, maar die extra uitdagingen voegen zeker wel wat toe aan hoe ge de game speelt :)
Veel succes ermee! :cool:

Re: Wat speel je op dit moment?

1986
Ik heb die ook nog SR.
Die online trophy is denk ik wel nog te halen Kolm. Check eens PsnProfiles. Is waarschijnlijk om nieuw character die je gemaakt hebt up te loaden...

OT:

City Skylines. Ik heb bij deze dus een nieuwe verslaving gevonden. Eens bekeken op YouTube wat het juist is. Volledig om en de game gekocht in de PS+ deals. Wat een fantastische game. Alleen blijkt het niet makkelijk te zijn een positieve cash flow te blijven hebben met mijn stad. Ik vind het echt een aanrader. Alleen zal de platinum niet makkelijk en zeeeer lang worden. Lang geleden dat er mij nog een game zo heeft vast gegrepen waar ik naar verlang om verder te kunnen spelen! Kan niet wachten tot de werkdag om is vandaag!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1987
Ik bedoelde inderdaad het uploaden van een nieuw character. Op PS4 is die gewoon haalbaar en is het genoeg om je character lokaal te saven. Op PS3 moet je iets meer moeite doen door de game te laten denken dat de server er nog is. Op PSNP staat een thread met meer uitleg.
Ik had enkel het begin meegekregen van de shutdown van een stukje online en niet dat ze nog oplossingen hadden gevonden.

City Skylines heeft ook wel een hoop DLC ondertussen :O
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1993
Even een proefabo op PlayStation Now genomen en nu volop bezig met The Force Unleashed II

Tussendoor ook even Ratchet & Clank: Quest for Booty aan het herspelen, man wat mis ik deze franchise
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron