Re: Wat speel je op dit moment?

1969
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:God of War (PS4) nu een zevental uren gespeeld en het komt goed op gang, prachtige game :D
als je al 7 uur bezig bent ben je toch al vrij ver in de game !
Bwah, ik ga altijd heel traag door games. Ik kijk graag goed rond en zeker als er veel armor/skills/... aanwezig zijn, puzzel ik daar ook vanalles bij elkaar. Dus het valt wel mee. Nu ben ik denk ik net halverwege.

Re: Wat speel je op dit moment?

1976
Puppeteer. Hoe meer ik er mij in verdiep (trophies) hoe fantastischer ik de game vindt. Prachtig level design, variërende gameplay, toffe muziek... Prachtig gewoon. Als trophyhunter is het alleen jammer dat de trophies toch irritant zijn. Maar wijn op goede weg. Wel nog wat werk. Maar beetje per beetje.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1977
NTGSruler wrote:Puppeteer. Hoe meer ik er mij in verdiep (trophies) hoe fantastischer ik de game vindt. Prachtig level design, variërende gameplay, toffe muziek... Prachtig gewoon. Als trophyhunter is het alleen jammer dat de trophies toch irritant zijn. Maar wijn op goede weg. Wel nog wat werk. Maar beetje per beetje.
zeker geen onaardige game !

Re: Wat speel je op dit moment?

1978
NTGSruler wrote:Puppeteer. Hoe meer ik er mij in verdiep (trophies) hoe fantastischer ik de game vindt. Prachtig level design, variërende gameplay, toffe muziek... Prachtig gewoon. Als trophyhunter is het alleen jammer dat de trophies toch irritant zijn. Maar wijn op goede weg. Wel nog wat werk. Maar beetje per beetje.
Ik vond dat ook een heel leuke game :)
Wat is er zo speciaal aan de trophies misschien? Ik heb nooit geprobeerd te platinum te halen, had de game meer als tussendoortje gespeeld initieel. Maar hij bleek gelukkig meer dan dat te zijn :D

Re: Wat speel je op dit moment?

1980
@Met0t0: veel trophies vereisen meerdere stukken in de game te spelen zonder dat er iets wordt bijgehouden. Zo moet je bijvoorbeeld 22 poppen bevrijden die in verschillende levels op de achtergrond verschijnen terwijl je bezig bent met je gameplay.
Alle hoofden vinden is al een uitdaging. Dan moet je overal nog eens hun ability gebruiken, maar de hoofden die je vindt zijn niet altijd te gebruiken in hetzelfde level. Dus dan mag je je hoofd niet verliezen totdat je dat bepaald punt bereikt, wat wel eens frustrerend kan zijn.
De Weaver fights ( soort van tussenbazen) moet je overal in de game de zielen die aan het eind van het gevecht uit de baas komen, allemaal in 1 keer doorknippen met de Calibrus. Ik kan je verzekeren: heb die allemaal meerdere keren gedaan tot het mij eindelijk lukte!!

Trouwens vanavond eens verder doen.
Image
cron