Re: Wat speel je op dit moment?

1997
met0t0 wrote:Tearaway Unfolded

We wouden wachten tot de originele game lang genoeg geleden was, zodat het terug helemaal nieuw aanvoelt. Redelijk goed gelukt, met een leuk gevoel van herkenbaarheid terug deze prachtige wereld ontdekken :)
ben jij fan van Tearaway ? er is aan jouw profiel totaaaal niks wat dat doet vermoeden !!

:silly: :shhhh: :silly:

Re: Wat speel je op dit moment?

1998
Ik moet zeggen dat ik eerst wat argwanend stond tegenover de ervaring van Tearaway zonder de touchpad en camera, maar het valt heel goed mee en Unfolded heeft ook zo zijn sterktes :)
Het leukste vind ik om die prachtige papieren wereld zo scherp op een groot scherm te zien. Ook de gameplay is goed aangepast zodat de touchscreen (zeker die achteraan de Vita) geen gemis is.

Re: Wat speel je op dit moment?

1999
met0t0 wrote:Ik moet zeggen dat ik eerst wat argwanend stond tegenover de ervaring van Tearaway zonder de touchpad en camera, maar het valt heel goed mee en Unfolded heeft ook zo zijn sterktes :)
Het leukste vind ik om die prachtige papieren wereld zo scherp op een groot scherm te zien. Ook de gameplay is goed aangepast zodat de touchscreen (zeker die achteraan de Vita) geen gemis is.
ik vond de console versie ook beter...

Re: Wat speel je op dit moment?

2001
Life Is Strange: Before the Storm

Nu een uur en half gespeeld en mij al goed mee vermaakt. Leuk om toch het voorafgaande verhaal te weten te komen, al vraag ik mij af of het even impactvol zal zijn als de eerste game. Ze zullen wel weer een goed verhaal in petto hebben :)

Re: Wat speel je op dit moment?

2002
met0t0 wrote:Life Is Strange: Before the Storm

Nu een uur en half gespeeld en mij al goed mee vermaakt. Leuk om toch het voorafgaande verhaal te weten te komen, al vraag ik mij af of het even impactvol zal zijn als de eerste game. Ze zullen wel weer een goed verhaal in petto hebben :)
Ik vond de originele game interessanter van verhaal, maar Before the Storm was ook wel leuk om te spelen. Benieuwd naar deel 2.

Zelf ondertussen bezig met Spyro 3, Spyro 1 en Knack II
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2004
dividedx11 wrote:
met0t0 wrote:Life Is Strange: Before the Storm

Nu een uur en half gespeeld en mij al goed mee vermaakt. Leuk om toch het voorafgaande verhaal te weten te komen, al vraag ik mij af of het even impactvol zal zijn als de eerste game. Ze zullen wel weer een goed verhaal in petto hebben :)
Ik vond de originele game interessanter van verhaal, maar Before the Storm was ook wel leuk om te spelen. Benieuwd naar deel 2.
Sowieso is het bijna onmogelijk om het verhaal van de originele game te overtreffen met een prequel, maar ik vermoed dat het toch ook weer een memorabele ervaring wordt :)
Nu heb ik 2 van de 3 episodes gespeeld, morgen de laatste en dan nog eens de bonus episode ook.

Re: Wat speel je op dit moment?

2006
dividedx11 wrote:Heeft iemand hier trouwens het tweede deel (Life is Strange 2) al gespeeld? Ben aan het twijfelen om hem nu te kopen voor 20 euro of nog even te wachten op een sale
Heb hem even geleden gekocht maar nog niet aan begonnen. Zou wachten op een sale als je nog backlog hebt.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2007
dividedx11 wrote:Heeft iemand hier trouwens het tweede deel (Life is Strange 2) al gespeeld? Ben aan het twijfelen om hem nu te kopen voor 20 euro of nog even te wachten op een sale
Ik heb 2 al gespeeld en ik vond het echt een heel boeiend verhaal en goed in elkaar zitten. Ik herinner me wel niet zo veel meer van 1 én before the storm Dus geen idee als beter is of nie.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2008
fsterchele23 wrote:
dividedx11 wrote:Heeft iemand hier trouwens het tweede deel (Life is Strange 2) al gespeeld? Ben aan het twijfelen om hem nu te kopen voor 20 euro of nog even te wachten op een sale
Ik heb 2 al gespeeld en ik vond het echt een heel boeiend verhaal en goed in elkaar zitten. Ik herinner me wel niet zo veel meer van 1 én before the storm Dus geen idee als beter is of nie.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Volgens de reviews is die zkr niet beter dan de vorige twee dacht ik en zkr niet dan de 1e. Maar ik dacht dat nr. 2 van Invader toch nog een 80 kreeg dus heel degelijk. En kost die nu €20? Dacht dat dat al de saleprijs was hoewel goedkoper altijd btr is maar dan kan je mss lang wachten.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2009
Bedankt voor de reacties! Heb zin om hem te spelen dus denk dat ik hem binnenkort wel eens koop voor 20. Vind het alleen jammer, heb zowel 1 als bts met de leuke limited edition kunnen kopen voor elk 15 euro, maar 2 heeft dat blijkbaar niet.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2010
dividedx11 wrote:Bedankt voor de reacties! Heb zin om hem te spelen dus denk dat ik hem binnenkort wel eens koop voor 20. Vind het alleen jammer, heb zowel 1 als bts met de leuke limited edition kunnen kopen voor elk 15 euro, maar 2 heeft dat blijkbaar niet.
Er is wel een collector's edition van Life is Strange 2, die is (was?) wel enkel via de store van Square Enix te krijgen en daar heb ik hem toen via pre-order gekocht. Op de EU store van Square Enix lijk ik hem niet meer te vinden enkel op de NA store. :think:

https://store.na.square-enix-games.com/ ... dition-ps4

Image


Life is Strange 2 Collector’s Edition includes:
The Complete Season (Episodes 1 to 5): *Episode 5 supplied as a digital download
Bonus Game: The Awesome Adventures of Captain Spirit
Arcadia Bay Patches: customize Sean’s in-game backpack.
Jonathan Morali’s official vinyl score – 4x7” Box Set
32-page hardcover artbook, featuring concept art from Life is Strange 2
Sean & Daniel figures
Collector’s Edition presentation box
Three collectible art cards

Edit: Ik heb hem toch nog gevonden op de EU store, maar daar is hij niet meer available terwijl hij op de NA store nog wel available lijkt.

https://store.eu.square-enix-games.com/ ... dition-ps4
Image
cron