Re: Wat speel je op dit moment?

2011
Kolm wrote:
dividedx11 wrote:Bedankt voor de reacties! Heb zin om hem te spelen dus denk dat ik hem binnenkort wel eens koop voor 20. Vind het alleen jammer, heb zowel 1 als bts met de leuke limited edition kunnen kopen voor elk 15 euro, maar 2 heeft dat blijkbaar niet.
Er is wel een collector's edition van Life is Strange 2, die is (was?) wel enkel via de store van Square Enix te krijgen en daar heb ik hem toen via pre-order gekocht. Op de EU store van Square Enix lijk ik hem niet meer te vinden enkel op de NA store. :think:

https://store.na.square-enix-games.com/ ... dition-ps4

Life is Strange 2 Collector’s Edition includes:
The Complete Season (Episodes 1 to 5): *Episode 5 supplied as a digital download
Bonus Game: The Awesome Adventures of Captain Spirit
Arcadia Bay Patches: customize Sean’s in-game backpack.
Jonathan Morali’s official vinyl score – 4x7” Box Set
32-page hardcover artbook, featuring concept art from Life is Strange 2
Sean & Daniel figures
Collector’s Edition presentation box
Three collectible art cards

Edit: Ik heb hem toch nog gevonden op de EU store, maar daar is hij niet meer available terwijl hij op de NA store nog wel available lijkt.

https://store.eu.square-enix-games.com/ ... dition-ps4
Ja ik ben me bewust van die collector's edition. Zie er allemaal wel heel mooi uit maar die vinyl's moet ik niet echt hebben. Bij LiS 1 en BTS was het een eenvoudige limited edition met cd en artboekje in een speciale verpakking. Vond het wel leuk staan in m'n kast en vind het daarom jammer dat er voor 2 zo geen limited edition is :p

Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2013
Tussendoor even bezig met PAC-MAN CHAMPIONSHIP EDITION 2 aangezien die gratis is in de PS store. Man wat een moeilijke game :p Het kan aan mij liggen, maar in het begin vond ik het heel frustrerend. Ik wordt er wel wat beter in, maar na twee uurtjes spelen heb ik het precies wel gehad. Ambitie om voor de platinum te gaan heb ik zeker niet want dat lijkt me een helse klus...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2014
dividedx11 wrote:Tussendoor even bezig met PAC-MAN CHAMPIONSHIP EDITION 2 aangezien die gratis is in de PS store. Man wat een moeilijke game :p Het kan aan mij liggen, maar in het begin vond ik het heel frustrerend. Ik wordt er wel wat beter in, maar na twee uurtjes spelen heb ik het precies wel gehad. Ambitie om voor de platinum te gaan heb ik zeker niet want dat lijkt me een helse klus...
Haha, ik heb vaak dat gevoel bij Pac Man... :P Leuk om eventjes te spelen, maar er kunnen ongelofelijk moeilijke stukken in zitten :P

Veel plezier als ge met Life Is Strange 2 zou beginnen, laat zeker uw indrukken weten, want ik ben er nu ook heel benieuwd naar :)

Re: Wat speel je op dit moment?

2015
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:Tussendoor even bezig met PAC-MAN CHAMPIONSHIP EDITION 2 aangezien die gratis is in de PS store. Man wat een moeilijke game :p Het kan aan mij liggen, maar in het begin vond ik het heel frustrerend. Ik wordt er wel wat beter in, maar na twee uurtjes spelen heb ik het precies wel gehad. Ambitie om voor de platinum te gaan heb ik zeker niet want dat lijkt me een helse klus...
Haha, ik heb vaak dat gevoel bij Pac Man... :P Leuk om eventjes te spelen, maar er kunnen ongelofelijk moeilijke stukken in zitten :P

Veel plezier als ge met Life Is Strange 2 zou beginnen, laat zeker uw indrukken weten, want ik ben er nu ook heel benieuwd naar :)
Ben aan het proberen om enkele van de "makkelijkere" trophies te behalen en dan verwijder ik hem weer :p

Heb Life is Strange 2 besteld maar denk dat het nog even kan duren voor die toekomt. Maar ik laat zeker iets weten eens ik 'm heb gespeeld!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2016
Ik ben homefront the revolution aan het spelen. Veel slechte reviews gelezen van de game, maar desondanks vond ik de setting interessant en was de prijs zeer laag.

Na een 5 uur gespeeld te hebben vond ik de kritiek veel te zwaar. Het is zeker geen game die het moet doen voor het filmwaardige verhaal. En het is soms wat repetitief. Maar daarbuiten vond ik het al zeker leuk genoeg.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2017
gamerke1992 wrote:Ik ben homefront the revolution aan het spelen. Veel slechte reviews gelezen van de game, maar desondanks vond ik de setting interessant en was de prijs zeer laag.

Na een 5 uur gespeeld te hebben vond ik de kritiek veel te zwaar. Het is zeker geen game die het moet doen voor het filmwaardige verhaal. En het is soms wat repetitief. Maar daarbuiten vond ik het al zeker leuk genoeg.
Was het ook niet wat omdat er in het begin redelijk veel bugs inzaten?
Ik moet er ook niet aan beginnen! Heb deze ooit ook voor 7 euro gekocht in de winkel ofzo :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2018
gamerke1992 wrote:Ik ben homefront the revolution aan het spelen. Veel slechte reviews gelezen van de game, maar desondanks vond ik de setting interessant en was de prijs zeer laag.

Na een 5 uur gespeeld te hebben vond ik de kritiek veel te zwaar. Het is zeker geen game die het moet doen voor het filmwaardige verhaal. En het is soms wat repetitief. Maar daarbuiten vond ik het al zeker leuk genoeg.
De kritieken op de eerste Homefront waren ook vaak vernietigend. Het verhaal en de setting spraken mij wel nog altijd heel erg aan en heb hem eens voor €5 gekocht. Dat vond ik hem zeker wel waard. Misschien dat ik Homefront The Revolution zo ook nog eens koop.

Re: Wat speel je op dit moment?

2019
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben homefront the revolution aan het spelen. Veel slechte reviews gelezen van de game, maar desondanks vond ik de setting interessant en was de prijs zeer laag.

Na een 5 uur gespeeld te hebben vond ik de kritiek veel te zwaar. Het is zeker geen game die het moet doen voor het filmwaardige verhaal. En het is soms wat repetitief. Maar daarbuiten vond ik het al zeker leuk genoeg.
Was het ook niet wat omdat er in het begin redelijk veel bugs inzaten?
Ik moet er ook niet aan beginnen! Heb deze ooit ook voor 7 euro gekocht in de winkel ofzo :p
Ik heb ook zo iets betaald inderdaad.

Bugs ben ik tot nu toe amper tegengekomen. Maar kan inderdaad zijn dat ze dit gewoon gefixt hebben. Net zoals days gone blijkbaar van slecht naar juist heel goed is gegaan door de bug fixes.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2021
gamerke1992 wrote:Ik ben homefront the revolution aan het spelen. Veel slechte reviews gelezen van de game, maar desondanks vond ik de setting interessant en was de prijs zeer laag.

Na een 5 uur gespeeld te hebben vond ik de kritiek veel te zwaar. Het is zeker geen game die het moet doen voor het filmwaardige verhaal. En het is soms wat repetitief. Maar daarbuiten vond ik het al zeker leuk genoeg.
Deze ook altijd met argusogen bekeken net door die kritiek.

Zitten daar ook geen online trophies in waarbij de multiplayer reeds dood is en/of de servers gesloten?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2022
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben homefront the revolution aan het spelen. Veel slechte reviews gelezen van de game, maar desondanks vond ik de setting interessant en was de prijs zeer laag.

Na een 5 uur gespeeld te hebben vond ik de kritiek veel te zwaar. Het is zeker geen game die het moet doen voor het filmwaardige verhaal. En het is soms wat repetitief. Maar daarbuiten vond ik het al zeker leuk genoeg.
Deze ook altijd met argusogen bekeken net door die kritiek.

Zitten daar ook geen online trophies in waarbij de multiplayer reeds dood is en/of de servers gesloten?

Ja klopt. Ik heb een kwartier gewacht in een lobby en niemand gevonden. Langer dan dat wou ik niet wachten.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2023
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben homefront the revolution aan het spelen. Veel slechte reviews gelezen van de game, maar desondanks vond ik de setting interessant en was de prijs zeer laag.

Na een 5 uur gespeeld te hebben vond ik de kritiek veel te zwaar. Het is zeker geen game die het moet doen voor het filmwaardige verhaal. En het is soms wat repetitief. Maar daarbuiten vond ik het al zeker leuk genoeg.
Deze ook altijd met argusogen bekeken net door die kritiek.

Zitten daar ook geen online trophies in waarbij de multiplayer reeds dood is en/of de servers gesloten?

Ja klopt. Ik heb een kwartier gewacht in een lobby en niemand gevonden. Langer dan dat wou ik niet wachten.
Heb die game ook gespeeld. Vond hem echt niet geweldig, maar hij was ook geen totale bagger. Ik raad hem niet aan, maar als klein tussendoortje is nog wel te doen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2024
WRC6 => Grind voor 1000 stages te spelen, zit net over de helft.

Max Payne 3 => Verhaal een keer spelen zodat ik daarna challenge mode kan completen voor de laatste online DLC trophy en dat ik ook score attack kan spelen om de laatste 2 online xp gerelateerde trophies te halen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2025
billie91 wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben homefront the revolution aan het spelen. Veel slechte reviews gelezen van de game, maar desondanks vond ik de setting interessant en was de prijs zeer laag.

Na een 5 uur gespeeld te hebben vond ik de kritiek veel te zwaar. Het is zeker geen game die het moet doen voor het filmwaardige verhaal. En het is soms wat repetitief. Maar daarbuiten vond ik het al zeker leuk genoeg.
Deze ook altijd met argusogen bekeken net door die kritiek.

Zitten daar ook geen online trophies in waarbij de multiplayer reeds dood is en/of de servers gesloten?

Ja klopt. Ik heb een kwartier gewacht in een lobby en niemand gevonden. Langer dan dat wou ik niet wachten.
Heb die game ook gespeeld. Vond hem echt niet geweldig, maar hij was ook geen totale bagger. Ik raad hem niet aan, maar als klein tussendoortje is nog wel te doen.
Exactly my thoughts ;)
Image