Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1291
gamerke1992 wrote:Detroid: Become human. 9/10

Ik had het wel verwacht, maar wat een fantastische game. Elke keuze die je maakt vormt het verhaal en voelt ook echt alsof het alles kan veranderen. Het verhaal is enorm goed uitgewerkt. Het enige waar ik mij slecht bij voelde was als mijn keuzes niet tot het gewenste effect zorgden. Je probeert om bijvoorbeeld iemand in leven te houden (en dat is ook mogelijk), maar de juiste keuzes maken om dit te bekomen is niet makkelijk. Langs de andere kant is dit dan ook weer een reden wat de game zo goed maakt.
mee eens, nog beter als Heavy Rain en Beyond 2 Souls :idea:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1292
Detroit: Become Human

Zoals Gamerke ook zei, vind ik het ongelofelijk hoe je nadenkt over iedere keuze die je maakt. Er ontstaat zo'n grote betrokkenheid met de personages en het verhaal, heel knap gemaakt! Er is ook altijd stress op cruciale momenten, soms als je denkt een goede keuze te maken, heeft het op een later moment toch niet het gewenste effect.
Over het algemeen ben ik blij met de keuzes die ik gemaakt heb, alleen heb ik op het einde een grote fout gemaakt waardoor ik een afschuwelijk einde heb verkregen voor sommige personages :(

9/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1293
met0t0 wrote:Detroit: Become Human

Zoals Gamerke ook zei, vind ik het ongelofelijk hoe je nadenkt over iedere keuze die je maakt. Er ontstaat zo'n grote betrokkenheid met de personages en het verhaal, heel knap gemaakt! Er is ook altijd stress op cruciale momenten, soms als je denkt een goede keuze te maken, heeft het op een later moment toch niet het gewenste effect.
Over het algemeen ben ik blij met de keuzes die ik gemaakt heb, alleen heb ik op het einde een grote fout gemaakt waardoor ik een afschuwelijk einde heb verkregen voor sommige personages :(

9/10
laat me raden, iedereen geeft de pijp aan Maarten ?

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1294
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Detroid: Become human. 9/10

Ik had het wel verwacht, maar wat een fantastische game. Elke keuze die je maakt vormt het verhaal en voelt ook echt alsof het alles kan veranderen. Het verhaal is enorm goed uitgewerkt. Het enige waar ik mij slecht bij voelde was als mijn keuzes niet tot het gewenste effect zorgden. Je probeert om bijvoorbeeld iemand in leven te houden (en dat is ook mogelijk), maar de juiste keuzes maken om dit te bekomen is niet makkelijk. Langs de andere kant is dit dan ook weer een reden wat de game zo goed maakt.
mee eens, nog beter als Heavy Rain en Beyond 2 Souls :idea:
Wow :O Deze moet ik nog spelen en ben zeer benieuwd hoe het zal zijn als ik Heavy Rain al emotioneel vond :cool:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1296
Star Wars Jedi: Fallen Order. Goh, ik had er al bij al iets meer van verwacht, moeilijk uit te leggen. De gevechten zijn wel episch en het gevoel dat je echt in het Star Wars universum zit is geslaagd. Zeker voldoende als je de eindbalans maakt maar deel 2 wat er quasi zeker komt kan nog wat pijnpunten wegwerken en dan een echte topper worden.

8/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1297
Gamefreak wrote:Star Wars Jedi: Fallen Order. Goh, ik had er al bij al iets meer van verwacht, moeilijk uit te leggen. De gevechten zijn wel episch en het gevoel dat je echt in het Star Wars universum zit is geslaagd. Zeker voldoende als je de eindbalans maakt maar deel 2 wat er quasi zeker komt kan nog wat pijnpunten wegwerken en dan een echte topper worden.

8/10
Ik heb me geamuseerd met den combat en ook mooie landschappen enzo maar sommige gebieden zijn wel wat lastig te bereiken
Image
mij soms wel beetje geërgerd eraan omdat ik maar de weg niet vond xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1298
Gamefreak wrote:laat me raden, iedereen geeft de pijp aan Maarten ?
Niet iedereen, maar toch wel de 2 personages die ik net het meest in leven probeerde te houden... En dan nog op een gruwelijke wijze ook, ai ai... Doet mij terugdenken aan Heavy Rain, toen had ik de eerste keer dat ik hem uitspeelde ook een van de ergste eindes... :|

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1302
Amnesia: The Dark Descent

Kwam traag op gang, maar na het eerste anderhalf uur gaf de game goed van jetje. Doordat je het schorem wat op je afkomt niks kan maken ben je echt hulpeloos. De muziek is ook subliem en is echt een meerwaarde. Ik vind dit één van de betere horrorgames die ik tot nu toe al heb bedwongen. Niet zo goed als de Outlast games maar toch behoorlijk geslaagd !

8/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1303
Vessel

ik ben geen man van de puzzelgames, Vessel is echter niets anders. Ik dacht dan ook de game te stoppen maar heb toch doorgezet. Ik moest wel tamelijk veel op YouTube opzoeken hoe de volgende puzzel door de gehaktmolen te halen want anders bleef ik maar uren vastzitten. Het is niet mijn game, maar toch ben ik blij dat ik volgehouden heb. Indien er ooit een tweede deel zou komen sla ik hem wel over. Puur als game heb ik er niet echt fun aan beleefd maar als uitdaging wel, ik geef niet snel op dus de voldoening was er toen de credits verschenen, alleen misschien niet voor de juiste reden.

6/10