Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1306
Wolfenstein: The New Colossus 8/10
Eindelijk nog eens goeie, ouderwetse shooter gespeeld. We beginnen gewoon waar The New Order is geëindigd. Billy Blazkowitz (of zoiets toch) vecht nog steeds tegen de nazi's en dit alternatieve universum. De nazi's hebben WO2 gewonnen en hebben de hele wereld bezet. In dit tweede deel ga je de revolutie ontketenen.
Eigenlijk heb ik weinig slecht te zeggen over de game. Er zaten weer heel wat spectaculaire dingen en overtrof qua verhaal het vorige deel toch.
Toch vond ik het spel misschien net iets te moeilijk (git gud pleb). Heb het toch wel na een tijdje op het gemakkelijkste niveau gezet. Zo werd het toch iets aangenamer. Ook lag er vooral in het begin een nogal grote nadruk op stealth. Op een hoger niveau was het dan niet aan te raden om guns blazin' een kamer binnen te lopen. Later was dit dan wel weer mogelijk (all hail dual wielding shotguns).
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1308
Elexus wrote:Last Day of June.

Prachtige kleine indie game. Heb er van genoten. Wel een vrij heftig verhaal. Zeker een aanrader om op te pikken in een mooie sale.

8/10
Lijkt inderdaad een goeie game, maar gezien de lengte (of korte...) vind ik 20 euro inderdaad wat veel. Hopelijk komt hij nog is in sale. Was blijkbaar in sale in januari.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1309
Kolm wrote:
Elexus wrote:Last Day of June.

Prachtige kleine indie game. Heb er van genoten. Wel een vrij heftig verhaal. Zeker een aanrader om op te pikken in een mooie sale.

8/10
Lijkt inderdaad een goeie game, maar gezien de lengte (of korte...) vind ik 20 euro inderdaad wat veel. Hopelijk komt hij nog is in sale. Was blijkbaar in sale in januari.
Ja ik heb deze voor een paar euro's in de sale gekocht in januari. 20 euro is idd wel teveel.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1310
Elexus wrote:
Kolm wrote:
Elexus wrote:Last Day of June.

Prachtige kleine indie game. Heb er van genoten. Wel een vrij heftig verhaal. Zeker een aanrader om op te pikken in een mooie sale.

8/10
Lijkt inderdaad een goeie game, maar gezien de lengte (of korte...) vind ik 20 euro inderdaad wat veel. Hopelijk komt hij nog is in sale. Was blijkbaar in sale in januari.
Ja ik heb deze voor een paar euro's in de sale gekocht in januari. 20 euro is idd wel teveel.
Over toeval gesproken: Hij staat sinds deze week in sale aan 4,99!
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1311
The outer worlds: 7/10

Geen slechte game. Ik ben altijd enorme fan geweest van fallout en aangezien de makers van New Vegas een nieuwe franchise zijn begonnen, moest ik deze zeker spelen.

De game is duidelijk een kopie van fallout New Vegas, maar dan toch weer anders. De mogelijkheden in gesprekken is zeer fijn, net zoals alle soorten keuzes die gemaakt kunnen worden.

Toch bleef ik wat op mijn honger zitten. Ik voelde minder de nieuwsgierigheid en spanning om de wereld te verkennen. En ik voelde mij heel snel overpowered. Er zijn unieke science wapens, maar ik had deze absoluut niet nodig. Zolang ik een elektriciteit wapen had om robots het zwijgen op te leggen, een wapen met voldoende gewone schade en een melee wapen kon ik we 2de helft van de game makkelijk met dezelfde uitrusting aan.

De companions vond ik wel boeiend. Het hoofdverhaal was oké.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1314
God of War (PS4)

Wat een ongelofelijke game! :D
In het begin voelde het nogal raar met dat andere camerastandpunt en dat het minder groots was dan de eerdere games in de reeks. Dat gevoel ging snel weg want het verhaal, de graphics en gameplay waren allemaal van zeer hoog niveau. Zelfs na het uitspelen van het verhaal heb ik nog veel zin om de optionele gevechten aan te gaan en alles uit de game te halen, ik zal er nog wel een tijdje mee bezig zijn :)

9,5/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1315
met0t0 wrote:God of War (PS4)

Wat een ongelofelijke game! :D
In het begin voelde het nogal raar met dat andere camerastandpunt en dat het minder groots was dan de eerdere games in de reeks. Dat gevoel ging snel weg want het verhaal, de graphics en gameplay waren allemaal van zeer hoog niveau. Zelfs na het uitspelen van het verhaal heb ik nog veel zin om de optionele gevechten aan te gaan en alles uit de game te halen, ik zal er nog wel een tijdje mee bezig zijn :)

9,5/10
ah ja, juist jij was ooooooit met deze game begonnen.... :smug:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1316
met0t0 wrote:God of War (PS4)

Wat een ongelofelijke game! :D
In het begin voelde het nogal raar met dat andere camerastandpunt en dat het minder groots was dan de eerdere games in de reeks. Dat gevoel ging snel weg want het verhaal, de graphics en gameplay waren allemaal van zeer hoog niveau. Zelfs na het uitspelen van het verhaal heb ik nog veel zin om de optionele gevechten aan te gaan en alles uit de game te halen, ik zal er nog wel een tijdje mee bezig zijn :)

9,5/10
Veel succes ermee, want de optionele bosses zijn niet simpel :cool:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1317
Elexus wrote:Last Day of June.

Prachtige kleine indie game. Heb er van genoten. Wel een vrij heftig verhaal. Zeker een aanrader om op te pikken in een mooie sale.

8/10
Wat een verhaal inderdaad :O
Ik besefte al in 1 van de eerste scenes iets waardoor ik al een stuk van het verhaal door kreeg.

Grote spoilers in de spoiler-tag, je bent gewaarschuwd!
[+] spoiler
Toen ze naar de auto liepen omdat het begon te regenen, besefte ik plots dat het niet over de laatste dag van de maand juni ging, maar over de laatste dag van de vrouw June... Het einde van het verhaal was wel een verrassing, maar tegelijk ook erg triest.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1318
Mr.Wolf wrote:
met0t0 wrote:God of War (PS4)

Wat een ongelofelijke game! :D
In het begin voelde het nogal raar met dat andere camerastandpunt en dat het minder groots was dan de eerdere games in de reeks. Dat gevoel ging snel weg want het verhaal, de graphics en gameplay waren allemaal van zeer hoog niveau. Zelfs na het uitspelen van het verhaal heb ik nog veel zin om de optionele gevechten aan te gaan en alles uit de game te halen, ik zal er nog wel een tijdje mee bezig zijn :)

9,5/10
Veel succes ermee, want de optionele bosses zijn niet simpel :cool:
Dat is een understatement :p Ik heb bij 1 boss de moeilijkheidsgraad op makkelijk gezet, omdat ik er na 30 keer nog niet in was geslaagd.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1319
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
met0t0 wrote:God of War (PS4)

Wat een ongelofelijke game! :D
In het begin voelde het nogal raar met dat andere camerastandpunt en dat het minder groots was dan de eerdere games in de reeks. Dat gevoel ging snel weg want het verhaal, de graphics en gameplay waren allemaal van zeer hoog niveau. Zelfs na het uitspelen van het verhaal heb ik nog veel zin om de optionele gevechten aan te gaan en alles uit de game te halen, ik zal er nog wel een tijdje mee bezig zijn :)

9,5/10
Veel succes ermee, want de optionele bosses zijn niet simpel :cool:
Dat is een understatement :p Ik heb bij 1 boss de moeilijkheidsgraad op makkelijk gezet, omdat ik er na 30 keer nog niet in was geslaagd.
Ik ben kwaad geworden omdat er bijna geen enkele wou lukken en heb daarna maar preventief het spel verwijderd :p
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1320
Erica

Full HD interactive movie over een kind/vrouw die haar moeder al jong kwijt is en haar vader wordt vermoord als ze nog kind is.
Als ze wat ouder is wordt er plots nog iemand vermoord op dezelfde manier en dan gaat het verhaal eigenlijk goed van start en ga je het mysterie ontrafelen.
Beetje horror en de game kent ook verschillende momenten die ik als 'gore' zou beschrijven, zeker in full HD. Leuk voor een keer te zien maar na 5 playthroughs is het leuke wel van die momenten af voor mij. Als je niet tegen bloed kan, dan kan je deze best vermijden!

5 playthroughs nodig voor de platinum en 2-3 playthroughs nodig voor de verschillende kanten van het verhaal.
Image