Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1351
Call of Duty: Modern Warfare 3 daarnet uitgespeeld, alweer een leuke shooter. Was in het begin toch even wennen als ik van Medal of Honor Warfighter kwam maar deze vond ik wel iets leuker.

Nu nog Modern Warfare Remastered en Modern Warfare 2 spelen :love:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1352
Call of Duty Modern Warfare 2 ondertussen ook uitgespeeld :p De Call of Duty games vliegen er goed door. Ik had wel al enkele jaren terug de eerste helft van de campaign gespeeld, vandaar dat het nu zo snel uit is. Volgende op het lijste is Advance Warfare, kwestie van een beetje af te wisselen. Ben wel eens benieuwd naar de meer futuristische setting.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1353
dividedx11 wrote:Call of Duty Modern Warfare 2 ondertussen ook uitgespeeld :p De Call of Duty games vliegen er goed door. Ik had wel al enkele jaren terug de eerste helft van de campaign gespeeld, vandaar dat het nu zo snel uit is. Volgende op het lijste is Advance Warfare, kwestie van een beetje af te wisselen. Ben wel eens benieuwd naar de meer futuristische setting.
De futuristische settings spraken mij helemaal niet aan... Black ops 3 vond ik dan nog meevallen, maar door Infinite Warfare heb ik me echt moeten heen worstelen :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1354
Mr.Wolf wrote: De futuristische settings spraken mij helemaal niet aan... Black ops 3 vond ik dan nog meevallen, maar door Infinite Warfare heb ik me echt moeten heen worstelen :P
Zit nu een paar levels ver in Advanced Warfare en ik vind het wel nog een redelijke leuke setting maar heb dan toch liever à la Modern Warfare.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1356
RoyVdW wrote:Dat is idd snel Met0t0. De tweede blijkt uit reviews idd minder te zijn dan zijn voorganger. Moet je die co-op spelen voor de plat want ik speel alleen
Image
Er is ook een optie om alleen te spelen, geen probleem ;) Ge moet sowieso 2 personages hebben, maar ge kunt snel tussen de 2 wisselen en ze dus op uw eentje besturen. Al is het vaak wel handiger om iemand te hebben die meespeelt i.p.v. dat ge alles zelf doet. Het zal zeker wel lukken :)

Goat Simulator
Nu ja, uitgespeeld... Eigenlijk is deze game niet uit te spelen aangezien er niet echt duidelijke missies of objectieven zijn. Voor het eerst een game waarin de trophies mij alle richting gaven om bepaalde dingen te doen. Eigenlijk is het een best grappige game, maar ik had er na 5 uur genoeg van en dat was gelukkig ook genoeg voor de platinum. Flappy Goat kan een vreselijke trophy zijn, maar ik heb hem gelukkig op een half uurtje gehaald :lol:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1358
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:Batman: The Enemy Within. 9/10
Idem. 8,5/10
Veel beter dan de eerste. Weet nu niet of ik overal de juiste keuzes heb gemaakt. En of er wel een juiste is. Goei beeld op de QLED dit is de eerste game die ik daarop speel.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
En wordt dit spel fatsoenlijk afgerond dan, of is het eerder een cliffhanger? Want plots ging TellTale failliet dus...
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1360
dividedx11 wrote:Call of Duty: Advanced Warfare

Moet zeggen dat ik de futuristische setting wel eens tof vond als afwisseling. Nu ook Infinite Warfare besteld, benieuwd wat ik daarvan zal vinden.
Die vond ik zelf de minste van de hele reeks (infinite warfare)! Ben nu zelf bezig met de WW II, en ik moet eerlijk zijn dat dat een van de beste Call Of Duty games is dat ik al heb gespeeld in de reeks!
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1361
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:Call of Duty: Advanced Warfare

Moet zeggen dat ik de futuristische setting wel eens tof vond als afwisseling. Nu ook Infinite Warfare besteld, benieuwd wat ik daarvan zal vinden.
Die vond ik zelf de minste van de hele reeks (infinite warfare)! Ben nu zelf bezig met de WW II, en ik moet eerlijk zijn dat dat een van de beste Call Of Duty games is dat ik al heb gespeeld in de reeks!
Denk dat WWII de volgende zal worden in het rijtje, tegelijk met World at War. Ben echt wel benieuwd naar die games.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1362
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:Call of Duty: Advanced Warfare

Moet zeggen dat ik de futuristische setting wel eens tof vond als afwisseling. Nu ook Infinite Warfare besteld, benieuwd wat ik daarvan zal vinden.
Die vond ik zelf de minste van de hele reeks (infinite warfare)! Ben nu zelf bezig met de WW II, en ik moet eerlijk zijn dat dat een van de beste Call Of Duty games is dat ik al heb gespeeld in de reeks!
Denk dat WWII de volgende zal worden in het rijtje, tegelijk met World at War. Ben echt wel benieuwd naar die games.
WWII is nu bij psplus ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1365
Call of Duty WW2
Eens een heel andere setting dan we gewend zijn en ik moet zeggen, zeker niet slecht! Heb genoten van deze game en ben echt geschrokken van de graphics (zeker bij de cutscenes).

Call of Duty Modern Warfare Remastered
Nu klaar met de Modern Warfare trilogy :party:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron