Re: PlayStation 4

571
Sora_Lizard wrote:
NTGSruler wrote:Iemand die dit toevallig in zijn mailbox heeft gekregen? Of weet wat je ervoor moet doen? Vind dit thema prachtig! Had er graag ééntje gehad!

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8&sfnsn=mo
Ik heb een code in de mail gehad. Indien je het wenst dan kan ik je de code in een pm toezenden. ;)
Sora: top! Alleen als jij er geen gebruik van zou maken zou ik die code wel graag willen :D

@Marty: helaas hier hetzelfde! Krijg nooit iets van codes of promoties...

@Roy: top!
Image

Re: PlayStation 4

577
ShAmPi wrote:Ik krijg wel mailtje met da stom thema
Maar geen 10% code :(
Als je het thema niet wilt, stel ik me ook kandidaat. :P

Ik heb weer niks gekregen. Ik krijg nooit zulke e-mails met acties terwijl ik wel reclame ontvang. :think:
Image

Re: PlayStation 4

578
Elexus wrote:
ShAmPi wrote:Ik krijg wel mailtje met da stom thema
Maar geen 10% code :(
Als je het thema niet wilt, stel ik me ook kandidaat. :P

Ik heb weer niks gekregen. Ik krijg nooit zulke e-mails met acties terwijl ik wel reclame ontvang. :think:
Kunnen we niet ergens een hoekje speciaal voor zulk vraag en aanbod inrichten? Op die manier kunnen we elkaar als community beter helpen? :hug:

Codes alleen per pm verzenden natuurlijk!!!

PS, ik heb een mail ontvangen :
Als PS Plus-lid ontvang jij een exclusieve code die goed is voor 25% korting + gratis verzending bij happysocks.com.

Indien geïnteresseerd meld je even en ik stuur de e-mail door! :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 4

580
Elexus wrote:
ShAmPi wrote:Ik krijg wel mailtje met da stom thema
Maar geen 10% code :(
Als je het thema niet wilt, stel ik me ook kandidaat. :P

Ik heb weer niks gekregen. Ik krijg nooit zulke e-mails met acties terwijl ik wel reclame ontvang. :think:
Jij ontvangt tenminste iets :lol:

dit kreeg ik als reactie op mijn vraag waarom ik nooit iets ontvang en of er iets aangedaan kan worden:
Bedankt voor je contact met PlayStation Support.

We begrijpen het probleem en we gaan deze zaak doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. Op het moment dat wij van hun een antwoord hebben gekregen, zullen we jou zo snel mogelijk informeren. We hebben géén inzicht in hoe lang dit kan duren, bedankt voor je geduld.
Ben benieuwd hoelang dat zal duren
Image