Re: PlayStation 4

601
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:Leuk overzicht. Bij mij lijkt het wel te kloppen.

JOUW TOPGAMES
1 ASSASSINS CREED Odyssey 170 UUR

2 BORDERLANDS 3 104 UUR

3 BORDERLANDS THE HANDSOME Collection 46 UUR

En ik game vooral zondag middag :p
Wauw, dat zijn wel heel veel pogingen voor die ene trophy in BL3... :P
Haha inderdaad :lol:

Ik heb gelukkig maar een kleine 2 uur in die trophy gestoken voor ik het opgaf :p
Image

Re: PlayStation 4

602
paveman wrote:Gezien de verschillen in jouw lijst lijkt dat me een logische conclusie inderdaad. Voor Sony had de Vita achteraf sowieso nooit mogen bestaan, krijg ik wel eens het idee. Toch lang niet zo'n flop als bijvoorbeeld de Virtual Boy, of de eigen PSX (niet PS1, maar de PS2 met DVR mogelijkheden), maar dan nog... net of kunnen ze het niet hebben dat Nintendo de koning is van de handhelds.
Ik moet zeggen dat ik zelf de PS3 het afgelopen jaar nog amper heb aangeraakt, dus dat die voor mij ook z'n langste bestaan wel heeft gehad (wel nog 2 backlog titels en een shitload die ik al als kansloze missie heb bestemd qua tijd vinden om die ooit te spelen t.o.v. nieuwere, mooiere games).
Ondertussen bedacht ik me nog dat ik op de PS3 1 game een keer had opgestart om te controleren of de DLC goed was geïnstalleerd, daarmee kom ik dan al aan 19 games op PS3/PSVita afgelopen jaar. Misschien heb ik ergens nog een keer iemand met iets geholpen of de standalone versie van de DLC van The Last of Us wordt apart als een game gezien, in dat geval kom ik ook aan 20...

Ik heb nog meer dan genoeg om te spelen op 3,4 en vita! :lol:
Ik denk op de PS4 het meeste, maar dat durf ik niet met zekerheid zeggen want voor de PS3 heb ik ook nog veel liggen... :think:
Image

Re: PlayStation 4

604
Kolm wrote:
Marty wrote:Die wrap-up werkt alleen maar als je bepaalde dingen aan hebt staan:
Users need to have a registered PSN account in their region, be age 18 years or over, have played games on a PS4 console for at least 10 hours between January 1, 2019 and December 10, 2019, and have allowed us to collect “additional data.” Users can check their settings on PS4 at [Settings] > [Device Data/Health & Safety] > [Device Data].
Bij mij kan ik het dus niet zien aangezien ik addition data uit heb staan
Vreemd, op alle PS4 staat het verzamelen van die Additional data uit bij mij. Op de PS3 en vita zou ik het nog moeten nakijken,
Misschien verklaart dat wel waarom het bij mij maar half/half is ofzo. Want hij geeft ook aan dat ik niet met de PSVR heb gespeeld en dat heb ik wel...
Inderdaad wel jammer dat ik mijn statistieken niet kan zien. En al helemaal vreemd dat jij additional ook uit heb staan maar wel kan doen.
Maargoed er gaat wel meer mis. Net zoals ik nooit mails krijg van hun.

over mails gesproken. Hoevaak krijgen jullie mails van sony over aanbiedingen of standaard mail?
Helpdesk zegt dat ze bij mij nu alles hebben aangevinkt en dat ik mails zou moeten ontvangen maar tot op heden nog niks gekregen
Image

Re: PlayStation 4

605
Marty wrote:Inderdaad wel jammer dat ik mijn statistieken niet kan zien. En al helemaal vreemd dat jij additional ook uit heb staan maar wel kan doen.
Maargoed er gaat wel meer mis. Net zoals ik nooit mails krijg van hun.

over mails gesproken. Hoevaak krijgen jullie mails van sony over aanbiedingen of standaard mail?
Helpdesk zegt dat ze bij mij nu alles hebben aangevinkt en dat ik mails zou moeten ontvangen maar tot op heden nog niks gekregen
Ondertussen zijn we er al uit dat mijn statistieken dus enkel over de PS3 en PSVita gaan en dat het additional data vinkje op de PS4 wel degelijk zijn werk doet! :)

Ik krijg ook nooit mails en ik kwam ooit dit tegen:
I’ve never received those emails everyone talks about on here about stats, deals and offers ever before. Always thought it wouldn’t be fixed. Until I tried this...

Note: This seems like it must be done on your PS4, not through Sony’s website.

Settings -> Account Management -> Account Information -> Communication Preferences -> check mark the box under “Do you want to receive notifications about new products, special offers and other promotions?

I did this about two weeks ago and since then have received roughly 6-7 emails from Sony with advertisements and stats. Tonight I got one with my online stats for October, so I think this has finally fixed it. If anyone else wants these, give this a shot and see if it works for you!
Bron: https://www.reddit.com/r/PS4/comments/a ... ails_with/

Maar als ik op de PS4 kijk, dan staat het vinkje aan. Echter op datzelfde scherm geeft hij een foutmelding op mijn achternaam als ik dat nog is wil opslaan. Als ik het goed begrijp, dan mogen er vermoedelijk geen spaties in de achternaam staan... maar er staat nu eenmaal een spatie in mijn achternaam en toen ik ooit op de PS3 mijn account aanmaakte was dat ook helemaal geen probleem. Het staat ook zo in hun database want anders zou de PS4 het niet zo uitlezen.

Ik vermoed dat die foutmelding dus de reden is dat ik geen mails krijg. En jouw achternaam heeft er volgens mijn herinneringen ook een spatie in staan, dus dat zou het alleen maar bevestigen...

Tot nu toe heb ik nog niet de moed gehad om Sony op dat probleem te wijzen en met hen te stechelen tot die foutmelding weg is :(
Image

Re: PlayStation 4

606
Klopt normaal gesproken zit er een spatie tussen, maar op de PS4 is het tussenvoegsel weggelaten. Dus ik heb daar geen spatie in zitten.

En die instellingen voor emails staan op beide ps4 aangevinkt dat ik het wil ontvangen
Image

Re: PlayStation 4

608
Marty wrote:Klopt normaal gesproken zit er een spatie tussen, maar op de PS4 is het tussenvoegsel weggelaten. Dus ik heb daar geen spatie in zitten.

En die instellingen voor emails staan op beide ps4 aangevinkt dat ik het wil ontvangen
Misschien dat het tussenvoegsel achter de schermen nog steeds voor problemen zorgt? Heb je het al een keer uit- en aangezet?

In België kennen we geen tussenvoegsel, in mijn achternaam is 'Van' dan ook met een hoofdletter. Dat is heel normaal in België, maar in Nederland is dat echt super ingewikkeld blijkbaar :( Zelfs na 5 keer zeggen gaat het fout en sommige systemen kunnen het niet eens* Ik vind het net omgekeerd, al die spellingsregels voor tussenvoegsel als je ook gewoon voornaam + achternaam kan hebben die geschreven worden zoals het is. Een vriendin heeft wel een Nederlandse achternaam met wat in Nederland een tussenvoegsel is en dan schrijven we dat in België gewoon met een kleine letter en is daar verder geen gedoe over :p

*RNI-register heeft een niet te omzeilen regel dat als een buitenlander 'Van' in de achternaam heeft, dat dat dan een tussenvoegsel 'van' moet worden in het register. Verschillende dingen staat het daardoor fout bij mij, Het BRP/GBA zou er wel mee om kunnen naar het schijnt, maar die wordt in eerste instantie gevuld met de gegevens uit het RNI als je daar al in stond. Dus dan moet je er ook weer goed over zeuren om het recht te trekken. Het zorgt best wel voor een hoop frustratie hoe een achternaam voor zoveel moeilijkheden kan zorgen en dan kom ik nog niet een uit verwegistan!
RoyVdW wrote:Howla seg dat wrap up thema geïnstalleerd en is toch wel indrukwekkend zkr de muziek.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Het klinkt idd wel leuk, maar visueel is het helaas een drama. Alles wat op de bovenste helft wordt getoond is gewoon niet leesbaar... Denk aan korte overview van laatste berichten, trophy overzicht, laatste paar notificaties. Daardoor is het erg snel weer naar het oude gegaan, gemiste kans!
Image

Re: PlayStation 4

610
Kolm wrote: Misschien dat het tussenvoegsel achter de schermen nog steeds voor problemen zorgt? Heb je het al een keer uit- en aangezet?
Ja dat heb ik ook al geprobeerd. Geeft dan inderdaad aan als ik mijn complete achternaam wil gebruiken dat spaties niet mogen
gamerke1992 wrote:Om even in te gaan op de mails. Ik krijg minstens 1 mail per week en vaak zelfs 2 of 3.
En ik neem aan dat het ook gewoon standaard mails zijn?
Image

Re: PlayStation 4

612
Elexus wrote:Ik zal ook niet naar de wrap up kunnen kijken jammer genoeg. Ik heb ook de optie additional data uit staan. Raar, vorig jaar ging het nochtans wel zonder problemen.
Er staat me iets bij dat die optie wat recenter is toegevoegd. Misschien rond mei toen het hele GDPR/AVG van kracht werd?

Na opzoeken: GDPR/AVG is in werking vanaf mei 2016 en van toepassing mei 2018, dus dat is al een jaartje langer zo.
Image

Re: PlayStation 4

613
Er komen bij mij ook genoeg mails van Sony binnen, wist niet dat er hier toch wel problemen mee zijn.

Dit is mijn overzicht van meest gespeelde games:
1. Horizon Zero Dawn: 109 uur
2. Mirror's Edge Catalyst: 38 uur
3. Assassin's Creed Syndicate: 21 uur

Blijkbaar dus veel kleinere games gespeeld, als AC Syndicate er al tussen staat. Horizon Zero Dawn was inderdaad wel mijn absolute favoriet :love:

Re: PlayStation 4

614
Ik heb afgelopen jaar nogal weinig gegamed op de ps4 zie ik. Ik heb in totaal 95 uur en mijn 3 meest gespeelde games zijn:

1
MARVELS SPIDER-MAN
30 UUR
2
UNCHARTED THE NATHAN DRAKE COLLECTION
30 UUR
3
PERSONA 5
3 UUR

Wel een hele grote sprong van uncharted naar persona 5 :-"
Image
cron