PlayStation 3

1
Hier kan alles besproken worden over de ps3 :)

Er is een gratis thema van little big planet te downloaden en ik vind het er nog mooi uitzien :)

Download a free LittleBigPlanet theme for Easter, just use the code: 7DTM-8RNE-D2C2
Image
Image

Re: PlayStation 3

5
Gebruiken jullie de PS3 eigenlijk nog veel (en dan spreek ik vooral tegen de PS4 gebruikers onder ons)? Ik vind het zo zonde dat m'n PS3 constant uit staat terwijl ik er nog zoveel op moet spelen, maar ik mis heel snel de vlotheid van de PS4. :/
Image

Re: PlayStation 3

6
Elexus wrote:Gebruiken jullie de PS3 eigenlijk nog veel (en dan spreek ik vooral tegen de PS4 gebruikers onder ons)? Ik vind het zo zonde dat m'n PS3 constant uit staat terwijl ik er nog zoveel op moet spelen, maar ik mis heel snel de vlotheid van de PS4. :/
Helaas is mijn PS3 stuk. Moest hij nog werken denk ik niet dat ik er nog veel zou op spelen eigenlijk.
Image

Re: PlayStation 3

7
Elexus wrote:Gebruiken jullie de PS3 eigenlijk nog veel (en dan spreek ik vooral tegen de PS4 gebruikers onder ons)? Ik vind het zo zonde dat m'n PS3 constant uit staat terwijl ik er nog zoveel op moet spelen, maar ik mis heel snel de vlotheid van de PS4. :/
Ik speel er nog regelmatig op. Die PS+ games zorgen ervoor dat die console niet verwaarloosd wordt bij mij. Ben pas nog maar Prototype 2 begonnen. Moet daar nu dringend eens aan voortdoen en afmaken. Maar ik begrijp je wel. Je bent snel de PS4 gewoon :P
Image

Re: PlayStation 3

8
Elexus wrote:Gebruiken jullie de PS3 eigenlijk nog veel (en dan spreek ik vooral tegen de PS4 gebruikers onder ons)? Ik vind het zo zonde dat m'n PS3 constant uit staat terwijl ik er nog zoveel op moet spelen, maar ik mis heel snel de vlotheid van de PS4. :/
De laatste keer dat mijn ps3 heeft aangestaan was om tomb raider te spelen ergens in januari. Ik vind de ps4 veel aangenamer op alle vlakken. Maar zoals NTGSruler zei ga ik de ps3 zeker houden door de ps+ games die maar blijven uitkomen. Ooit zal ik die wel nog eens opzetten :p
Image

Re: PlayStation 3

9
Ik koop er zelfs nog games voor :p
Enige probleem dak ik beetje heb is dat ik zeg.
Als game X op PS4 uitgespeeld is ga ik eens beginnen aan game Y op PS3
Maar tegen dat game X uit is heb ik al game Z op PS4 gekocht.
En dan wil ik game Z spelen natuurlijk :D
Soms stop ik zelfs met spel X om spel Z te spelen.
Zoals AC Unity. Die moet ik nog steeds uitspelen.

En ik hou geen rekening met ps+ games enkel fysieke.
Image

Re: PlayStation 3

10
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:Gebruiken jullie de PS3 eigenlijk nog veel (en dan spreek ik vooral tegen de PS4 gebruikers onder ons)? Ik vind het zo zonde dat m'n PS3 constant uit staat terwijl ik er nog zoveel op moet spelen, maar ik mis heel snel de vlotheid van de PS4. :/
De laatste keer dat mijn ps3 heeft aangestaan was om tomb raider te spelen ergens in januari. Ik vind de ps4 veel aangenamer op alle vlakken. Maar zoals NTGSruler zei ga ik de ps3 zeker houden door de ps+ games die maar blijven uitkomen. Ooit zal ik die wel nog eens opzetten :p
Lol, ooit! :P
Image

Re: PlayStation 3

11
Het voordeel is is dat ik bijna verplicht ben om een week PS3 en een week PS4 te spelen. Ps vita voor tussendoor.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 3

14
Ik heb nog teveel games te spelen op de PS3, maar de PS4 spreekt altijd meer aan :p
Waarschijnlijk omdat het langere games zijn die ik nog moet spelen op PS3, zoals de Mass Effect trilogy en Ni No Kuni.

Re: PlayStation 3

15
met0t0 wrote:Ik heb nog teveel games te spelen op de PS3, maar de PS4 spreekt altijd meer aan :p
Waarschijnlijk omdat het langere games zijn die ik nog moet spelen op PS3, zoals de Mass Effect trilogy en Ni No Kuni.
Als je vanaf nu voorlopig alleen nog langere PS4 games koopt lost dat dilemma zichzelf wel weer op. :)
cron