Re: Pronken met je Platinums

363
Marty wrote:
RoyVdW wrote:Marty haal hem dubbel op PS3 is het een appartement lijst ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
haha als ie cross buy was misschien wel, maar ga hem niet nog een keer kopen ;)
Inderdaad, klote dat hij niet cross buy is...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

365
minermb wrote:
Marty wrote:Ben geen Goatz mode tegengekomen.
Dan is die uitbreiding alleen voor de computer denk ik dan :think: Er is ook een soort MMO (als je het MMO kunt noemen) mode voor goat simulator op de computer. Beide modussen zijn best grappig :)
Er zou ook een GoatVR modus zijn/komen, misschien komt dat alles nog als DLC? Btw, is er iemand die een gratis pc versie wil hebben?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

372
Tijd voor een topic over Goat-ding lijkt me :q:

@Marty: Ik herinner me dat ik op crushing echt vast zat op een stuk en de game was gestopt. Maanden later terug een poging gedaan en dan was ik er na een paar keer al door. Voor sommige stukjes zijn er ook trukjes, youtube is your friend... :P

@NTGSruler: Moet je online nog wat doen? Vorige week wilde ik nog wat spelen en toen kwam ik enkel in mijn eentje in een lobby... Vanaf woensdag ook verlof xD

OT:
Image
Platinum #90: Sleeping Dogs: Definitive Edition
Image
Platinum #91: Rocket League
Image
Platinum #92: Teslagrad

Rocket league met dank aan Divided voor de online trophy en wat random dingen :cool:
Verder deed ik gewoon exhibitions van 5 min en tijdens die 5 min liet ik hem rubberband-rondjes rijden. Uiteindelijk had ik de trophy van de km nog voor die van alle items (= 165 wedstrijdjes ofzo). Goed gecombineerd lijkt me zo.

Teslagrad werd als makkelijk aanschreven maar ik heb toch serieus gevloekt op sommige stukken! Gelukkig hoef je de eindbaas niet te verslaan voor de platinum en is het voldoende om alle scrolls/batteries te verzamelen!

Geen idee wat ik nu ga spelen... Danganronpa misschien maar mijn nek gaat niet akkoord met het voorover over de vita leunen, een gewoonte die ik er maar niet uit krijg... :dizzy:
Image

Re: Pronken met je Platinums

373
Numero 69, PES 2015. Hier ben ik best trots op. Niet zozeer omdat dit enigszins een magisch nummer is vanwege het wereldberoemde standje :D. Ook niet omdat de trophy zo Ultra Rare is (op dit moment 1,79% op psnprofiles/0,1% op PSN), maar vooral omdat ik dit 'gewoon' op de normale manier gehaald heb. Ik lees van veel mensen dat ze vooral veel wedstrijden gesimuleerd hebben om de platinum te halen, maar ik heb de game gewoon een paar honderd uur gespeeld en er een hoop plezier van gehad!!

Voor mensen die van voetbalgames houden en voorheen veel PES hebben gespeeld: deze game kwam aardig in de buurt van de hoogtijdagen van PES. Ik heb naast een paar FIFA's toch ook elk jaar PES nog weer gespeeld. Na een paar erbarmelijke jaren was dit echt weer een topper!
Image
@Kolm: goed bezig met de 3 plats! (Sowieso goed bezig, zou ik zeggen) Ik zit ook te denken om Danganronpa eens aan te schaffen (al is de backlog nu al niet misselijk). Is het de moeite en enigszins vergelijkbaar met Virtue's Last Reward?
Image