Re: Pronken met je Platinums

377
Marty wrote:congrats allemaal.
M-Power wat vond je van Bastion?
Het was goed, maar transistor was beter omwille van sfeer, zelf wapens maken en combat systeem. Bastion is traditioneler.
Ik had gedacht dat je transistor al gespeeld ging hebben omdat die al gratis is geweest met plus en bastion niet.
Image

Re: Pronken met je Platinums

381
Mooie platinums iedereen!

Die R&C zou ik ook echt graag hebben was het niet dat toen ik in het laatste level zat perongeluk mijn save heb verwijdert... Heb niet veel zin om opnieuw te beginnen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

383
RoyVdW wrote:Er was een glitch voor die bolts op Rilgar die heb ik gebruikt zoek op YouTube. En divided tis een goeie game je hebt hem uitgespeeld voor jet weet :-)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik voor het laatste stuk,maar ik had een deel van de bolts in die arena met giant Clank behaald. En uiteindelijk duurde dat zo lang dat ik die methode op die racetrack heb gebruikt met een stukje plakband.
Image

Re: Pronken met je Platinums

386
#59 God of War II (Vita)
Image
Leuke game die ik al lang niet meer had gespeeld. Qua besturing doet de game op Vita wel onder voor de PS2/PS3 versies, maar dat neemt de fun wel niet weg.

#60 Batman: Arkham Knight
Image
TE eenvoudig in vergelijking met de Arkham voorgangers... Naar mijn smaak te veel nadruk op de Batmobile en een ongelofelijk gebrek aan degelijke en uitdagende combat en predator challenges!

NEXT: The Walking Dead Season 1 (PS4)
Image

Re: Pronken met je Platinums

388
Hybris wrote:#59 God of War II (Vita)
Image
Leuke game die ik al lang niet meer had gespeeld. Qua besturing doet de game op Vita wel onder voor de PS2/PS3 versies, maar dat neemt de fun wel niet weg.
Proficiat! Hebben de trophies ooit moeilijk gedaan bij jou? De trilogie ligt hier nog klaar om op mijn vita te spelen, maar ik las op internet dat bij velen de trophies niet unlocken.
Image

Re: Pronken met je Platinums

390
gamerke1992 wrote:
Proficiat! Hebben de trophies ooit moeilijk gedaan bij jou? De trilogie ligt hier nog klaar om op mijn vita te spelen, maar ik las op internet dat bij velen de trophies niet unlocken.
Bij de eerste heb ik nooit problemen gehad. Bij de tweede mag je nooit tijdens het spelen naar je bureaublad/startscherm terugkeren, of je zal geen trophies meer unlocken wanneer je het spel terug hervat met de PS knop...
Image
cron