Re: PlayStation Plus

466
Marty wrote:De games voor september:


Grow Home (PS4)
Super Time Force Ultra (PS4)
Teslagrad (PS3)
Twisted Metal (PS3)
Xeodrifter (VITA)
La Mulana EX (VITA)
Mij lijken super time force ultra en teslagrad wel leuk. Grow home heb ik al gekocht op steam.
Image

Re: PlayStation Plus

471
Grow Home: Spijtig dat ik hier al een let's play van gezien heb via Jacksepticeye. Ik ga het toch is zelf spelen. Leek me wel tof. Ik heb hier ook op gestemd
Super Time Force Ultra: Lijkt me iets supersnel. Wss ga ik deze maar een paar keer spelen
Teslagrad: Naart schijnt wel goed?
Twisted Metal: Fucked up spel denk ik. I like it :p
Xeodrifter: Zaten die makers aan de drugs ofzo?
La Mulana EX: Lijkt me 1 van de meest weirde games ooit (misschien wel iets minder weird als The Revenge Of The Sunfish :p )

Precies allemaal korte/vreemde games deze maand
Image

Re: PlayStation Plus

473
Kolm wrote:Teslagrad net paar weken terug in de sale gekocht voor een paar euries :P
De rest komt me niet bekend voor dus ik zou het even moeten opzoeken allemaal... :dizzy:
Twisted Metal is van het team van David Jaffe, van God of War. De game is blijkbaar vrij goed, maar tamelijk moeilijk en nogal niche (vreemde verhaallijnen enz). Er waren ook veel launchproblemen en daardoor is het dacht ik geen groot succes geworden.

Re: PlayStation Plus

477
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote:Teslagrad net paar weken terug in de sale gekocht voor een paar euries :P
De rest komt me niet bekend voor dus ik zou het even moeten opzoeken allemaal... :dizzy:
Twisted Metal is van het team van David Jaffe, van God of War. De game is blijkbaar vrij goed, maar tamelijk moeilijk en nogal niche (vreemde verhaallijnen enz). Er waren ook veel launchproblemen en daardoor is het dacht ik geen groot succes geworden.
Ja, de multiplayer servers waren crap. Vreemde verhaallijn is typisch twisted metal. Ik vond persoonlijk twisted metal black beter.

Ot: vroeger was plus stukken beter dan games with gold, maar tegenwoordig geven ze bij games with gold wel retailgames: tomb raider de, Ac black flag voor Xbone terwijl we bij ps4 enkel Indies krijgen.
Image

Re: PlayStation Plus

479
Tjeefkeuh wrote:Twisted Metal is van het team van David Jaffe, van God of War. De game is blijkbaar vrij goed, maar tamelijk moeilijk en nogal niche (vreemde verhaallijnen enz). Er waren ook veel launchproblemen en daardoor is het dacht ik geen groot succes geworden.
Oh ja, nu je het zegt. Is die cover met die vreemde evil clown kop op :p Sprak me toendertijd wel aan maar twijfel of het dat nu nog doet... :think:
Image