Dit topic mag natuurlijk ook niet ontbreken. Ben je de trotse eigenaar van een fonkelende Platinum trophy? Deel het hier met de rest voor gratis schouderklopjes.
Met dank aan Earase voor het originele topic.
Re: Pronken met je Platinums
2En deze is binnen! Deze ochtend nog kwartiertje gespeeld en alles ging sneller dan verwacht
4Welke game is dat?gamerke1992 wrote:Proficiat dividedx
Gisterenavond deze behaald, number seventeen
5AC UnityElexus wrote:Welke game is dat?gamerke1992 wrote:Proficiat dividedx
6InderdaadMarty wrote:AC UnityElexus wrote:Welke game is dat?gamerke1992 wrote:Proficiat dividedx
8Nu eens voortdoen aan IF SS en TWD S2 en op PS3 aan R&C ACiT, A4O & QF
9Amai, zo'n codetaal precies.dividedx11 wrote:Nu eens voortdoen aan IF SS en TWD S2 en op PS3 aan R&C ACiT, A4O & QF
10Nu eens voortdoen aan inFAMOUS Second Son en The Walking Dead Season 2 en op PlayStation® 3 aan Ratchet & Clank A Crack in Time, All 4 One en Q-ForceElexus wrote:Amai, zo'n codetaal precies.dividedx11 wrote:Nu eens voortdoen aan IF SS en TWD S2 en op PS3 aan R&C ACiT, A4O & QF
11Een up-to-date gamer moet dit weten héElexus wrote:Amai, zo'n codetaal precies.
12Haha ik wist wel waar de afkortingen voor stonden hoor. Maar het las enkel niet gemakkelijk.RoyVdW wrote:Een up-to-date gamer moet dit weten héElexus wrote:Amai, zo'n codetaal precies.
13
Dijk van een verhaal, alleen zijn de controls soms toch een beetje stroef.
14Was het wel leuk om voor die platinum te gaan? Ik heb de game twee keer uitgespeeld, maar daarna vond ik het niet meer leuk om hem gewoon eens te spelen via andere keuzes. Ik hield het liever bij mijn impulsieve keuzes, dan zag ik wel waar ik uitkwam. Ook al was dat de eerste keer een nogal slecht aflopend eindeSanity penguin wrote: Dijk van een verhaal, alleen zijn de controls soms toch een beetje stroef.
15Er zijn zes verschillende eindes, dus ik was het wel kotsbeu
Ik heb het wel op de minst irritante manier kunnen doen gezien ik van bij de start een guide gevolgd hebt. Op die manier heb ik wel kunnen vermijden dat ik veel opnieuw moest spelen. Voor de meeste enkel de laatste hoofdstukken moeten herdoen.
Ik heb het wel op de minst irritante manier kunnen doen gezien ik van bij de start een guide gevolgd hebt. Op die manier heb ik wel kunnen vermijden dat ik veel opnieuw moest spelen. Voor de meeste enkel de laatste hoofdstukken moeten herdoen.