Re: PlayStation Plus

1021
RoyVdW wrote:Vraag.

Ik wil graag wat deals doen in de sales. Nu zie ik dat er via PS+ nog extra korting wordt gegeven. Kan ik nu dat aanbod van €1 voor een maand nemen en dan onmiddellijk opzeggen en profiteren van de kortingen? Hoe moet ik auto verlening uitschakelen want anders rekent die €7 aan per maand? Heb gwn 'nee' ingesteld bij automatisch geld afhalen van portemonnee. Kan ik volgende maand een jaarabo nemen?
Om het automatisch verlengen uit te zetten zie: http://pressxtorevive.com/forum/viewtop ... 087#p23087
Sowieso gaat hij niet verlengen als er niet genoeg geld in je portemonnee zit en je geen credit card aan je account gekoppeld hebt waar hij geld kan afnemen. Ik las ook ergens dat hij zou verlengen met eenzelfde periode als degene die je oorspronkelijk kocht, maar zelf niet uitgetest.
Geen idee hoe dat aanbod van 1 euro werkt, mogelijk is dat enkel voor mensen die nog nooit psplus gehad hebben? Dat was met die 14 dagen gratis bij aankoop van een ps4 ook... Je zou het kunnen proberen en dan automatisch verlengen uitzetten. Daarna kan je eender wanneer je wilt een nieuw abo nemen, als er nog een abo actief is dan gaat hij ze gewoon optellen. Ik geloof dat ik nog tot eind 2018 heb daardoor.
Image

Re: PlayStation Plus

1022
RoyVdW wrote:Vraag.

Ik wil graag wat deals doen in de sales. Nu zie ik dat er via PS+ nog extra korting wordt gegeven. Kan ik nu dat aanbod van €1 voor een maand nemen en dan onmiddellijk opzeggen en profiteren van de kortingen? Hoe moet ik auto verlening uitschakelen want anders rekent die €7 aan per maand? Heb gwn 'nee' ingesteld bij automatisch geld afhalen van portemonnee. Kan ik volgende maand een jaarabo nemen?
Je kan inderdaad die 1 euro betalen en dan het abonnement niet verlengen :) Dat jaar abonnement kan je nemen wanneer je wil, dat kan zelfs nu al.
Image

Re: PlayStation Plus

1023
Ja. Ja. Ja en ja. :D
PS+ abonnement is PS+ abonnement. Het doet er niet toe hoeveel je ervoor betaalt. Als je 'nee' hebt ingesteld bij automatisch geld toevoegen aan portemonnee en je hebt niet genoeg geld erin te zitten, zal je abonnement automatisch aflopen. Je kunt daarna, of zelfs tussentijds al als je wilt, een jaarabo nemen. Volgens mij krijg je na aangaan van een abo ook wel ergens de optie van automatisch verlengen voor +, maar dat heb ik zelf nog nooit gebruikt, dus weet het ook niet zeker.
Image

Re: PlayStation Plus

1024
Thnx voor uitleg. Dat aanbod is precies enkel geldig voor als je al een jaar geen abo hebt gehad geeft aan proefversie. Heb dus abo van 1 euro genomen dus nu moet ik bij beheren de auto renewal uitschakelen dan. Moest eerst ook een CC of PP account toevoegen voor ik kon betalen. Dus normaal is het nu in orde dan. Oké snel deals doen voor platinums ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1033
Maxidomino wrote:Die blijven in je bezit. Enkel de maandelijkse, gratis PS+ games verdwijnen als je abo afloopt.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Maar zijn gelukkig opnieuw beschikbaar zodra je opnieuw een abo hebt :) (restore licenses wel nodig vaak)
Savefiles in de cloud blijven maar 3 of 6 maanden beschikbaar na afloop van je abo en als je dus langer dan dat geen psplus abo hebt, zijn ze weg.
Image