Re: PlayStation Plus

1698
Dit zijn eigenlijk meer het soort games dat ik had verwacht nadat ze ps3 en psvita games uit psplus haalden. In totaal minder games maar wel betere kwaliteit. Paar maanden geleden hadden ze daarin echt een dieptepunt bereikt en ik denk dat ze beseffen dat dat niet te vaak mag gebeuren omdat mensen die niet vaak online gamen of dat niet echt nodig hebben, gaan afhaken.

Andere bedenking, zouden ze het nu supergoed doen tot aan de release van de ps5 om zo mensen van de ps5 te overtuigen met het argument 'kijk eens wat voor games we bij psplus hebben gegeven de afgelopen tijd'?
Image

Re: PlayStation Plus

1700
Dat momentum waren ze inderdaad even kwijt wat psplus betreft. Een keertje mindere games kunnen gebruikers wel slikken. Maar meerdere keren mindere games na elkaar net nadat er voor de andere platformen games uitgehaald werden en de prijs werd verhoogd...
Die vergroting van cloud storage kon dat ook niet helemaal goed praten naar de gebruikers toe (wel qua kosten). Veel gebruikers hadden het niet nodig en de enkelingen die het wel nodig hadden, hadden niet zo extreem veel nodig. Ze hadden het wat evenwichtiger kunnen doen en ik denk dat ze nu gekozen hebben voor het groot geschut om het nooit meer te moeten aanpassen. Zelf had ik liever 1GB extra gezien voor ps3.
Image

Re: PlayStation Plus

1706
Ik kreeg inderdaad vanmorgen al een mailtje met de nieuwe games... Wist niet wat me overkwam :lol:
Nou, kolm: maar weer bezig met de mp van TLoU dan zeker? :lol:
Mooie game, dat zeker, maar weet niet of ik daar nog eens aan wil beginnen (heb de mp van de PS3 versie nooit afgerond, heb t dus vooral over de sp).

MLB The Show vind ik wel positief. Niet gelijk mijn ding, maar wel goed dat t weer eens iets anders is.
Image

Re: PlayStation Plus

1707
Heb getwijfeld om TLOU nog eens te kopen op PS4 want het is een zeer.goede game, maar die mp is een grind en de plat daarom ook. Ik weet nu niet vanbuiten of de moeilijkheidsgraad trophies cumulatief zijn, maar hem zes keer uitspelen hoeft nu niet.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image
cron