Re: PlayStation Plus

1789
paveman wrote:Ik ben na een half uurtje of zo van Bioshock Infinite afgehaakt... was niet echt mijn ding. Maar nu wel 1% completion daar op... misschien dan toch nog maar es een kans geven...?
Zeker even doorzetten. Er komt een mooi verhaal uit.
Image

Re: PlayStation Plus

1792
Bioshock Infinite is 1 van mijn lievelingsgames op de PS3 geweest. Prachtig verhaal. Visueel soms adembenemend. Ik kan hem dus ten volle aanraden.

Bioshock 1 en 2 hebben een heel ander sfeertje. Daar kreeg ik meer horror-achtige vibes van met momenten. Ik ben bij de eerste hierom vrij snel afgehaakt. Toch ben ik van plan ze allemaal nog eens door te spelen omdat het plot van de eerste games ook heel goed blijkt te zijn, of zo heb ik toch gehoord/gelezen.
Image

Re: PlayStation Plus

1793
Elexus wrote:Bioshock Infinite is 1 van mijn lievelingsgames op de PS3 geweest. Prachtig verhaal. Visueel soms adembenemend. Ik kan hem dus ten volle aanraden.

Bioshock 1 en 2 hebben een heel ander sfeertje. Daar kreeg ik meer horror-achtige vibes van met momenten. Ik ben bij de eerste hierom vrij snel afgehaakt. Toch ben ik van plan ze allemaal nog eens door te spelen omdat het plot van de eerste games ook heel goed blijkt te zijn, of zo heb ik toch gehoord/gelezen.
Van wat ik van de 3 games gespeeld heb is dat ook wat in mijn herinnering is bij gebleven :)

Bioshock infinite zag er vrolijk en kleurrijk uit en de andere 2 waren nogal donker :O
Image

Re: PlayStation Plus

1797
RoyVdW wrote:Oei dan weet ik niet of dat horror mijn ding zal zijn dat is te eng
Image
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
bang ? speel jij maar es Project Zero, om middernacht, in het donker en volume op max.... dan weet je wat eng is !!

Re: PlayStation Plus

1798
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Oei dan weet ik niet of dat horror mijn ding zal zijn dat is te eng
Image
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
bang ? speel jij maar es Project Zero, om middernacht, in het donker en volume op max.... dan weet je wat eng is !!
Het blijft een spel, vaak heeft deze soort ook een hogere moeilijkheidsgraad en gamen moet wel ontspannend zijn dus dat horror thriller gedoe is niet echt mijn genre. Vaak wat overdreven. Doe maar actie avontuur of zoals TLOU omtrent monsters op die donkere stukken is al goed. Bij films trouwens is dat wel goed. Het spreekt me niet aan. Until Dawn was meer een kinderverhaal met wat jumpscares op zich goed voor één keer, daarna nooit meer. Heb bv. nog nooit een RE of Silent Hill ofzo gespeeld. Ooit eens Slenderman met wat maten, maar dat is gwn belachelijk. Ook films zoals Paranormal Activity vind ik gwn slecht omdat geesten en alles daarrond onzin is. Saw vond ik zeer goede films, maar die games spreken me helemaal niet aan en goed zijn ze niet.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1799
YEAH ik ben Marty voor hihi.

Ok. De nieuwe games voor maart zijn Sonic Forces en Shadow of the Colossus.

Die eerste zegt me niks, maar toevallig Shadow paar maand geleden in een pakket gekocht met A Plague Tale voor een zacht prijsje dus is niet erg want er is nog genoeg backlog zoals altijd.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image