Re: Pronken met je Platinums

3006
paveman wrote:Congrats Elexus! Wat maakt dat je in het bijzonder trots op deze bent?
Omdat je er toch best veel voor moet doen om deze te krijgen en het soms wel skill based is. In het begin lukten de challenges me niet zo goed maar ik werd beter naarmate ik het spel speelde. Normaal gezien trek ik mijn neus op voor moeilijke challenges maar bij dit spel was het verrassend leuk om te doen. ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

3011
Kolm wrote:Jep! Ter afwisseling van Death Stranding werk ik af en toe een paar kortere games weg (meestal) in het weekend :)
Knallen hier met die Dualshock. Hoe was die Erica? Twijfel over deze maar wil de normale prijs er niet aan geven staat nu in sale vraag me af of die dat waard is.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

3012
Elexus wrote:
paveman wrote:Congrats Elexus! Wat maakt dat je in het bijzonder trots op deze bent?
Omdat je er toch best veel voor moet doen om deze te krijgen en het soms wel skill based is. In het begin lukten de challenges me niet zo goed maar ik werd beter naarmate ik het spel speelde. Normaal gezien trek ik mijn neus op voor moeilijke challenges maar bij dit spel was het verrassend leuk om te doen. ;)
Leuk om die achtergrond er bij te krijgen! Nogmaals proficiat.
Image