Re: Hitman (2015)

32
fsterchele23 wrote: ik vond et nie grappig en tmijne was geen grap ma er wordt ier zodanig veel afgebroken datjet gow nie mer weet
Kvin et hier nochtans et meest beschaafde en (soms bijna overdreven) beleefde forum dak al tegengekomen ben.

Re: Hitman (2015)

33
Tjeefkeuh wrote:
fsterchele23 wrote: ik vond et nie grappig en tmijne was geen grap ma er wordt ier zodanig veel afgebroken datjet gow nie mer weet
Kvin et hier nochtans et meest beschaafde en (soms bijna overdreven) beleefde forum dak al tegengekomen ben.
Das omdat we een kleine community zijn die goed met elkaar overeen komen en omdat er geen ambetanteriken zijn die de sfeer komen verpesten.
Image
Image

Re: Hitman (2015)

35
Ben dus duidelijk niet de enige die er niet voor te vinden is :P
Ze zouden beter eens onderzoeken wat hun fans willen voor dat ze beslissen om het zo te doen, tenzij wij hier het enige forum zijn met hetzelfde gedacht :P
Image

Re: Hitman (2015)

37
Elexus wrote:Dus eigenlijk wordt het niet echt een game zoals Absolution dan? Da's wel een bummer.
Volgens mij wel. Maar ze willen de game dus uitgeven in episodes. En als alle episodes uitgekomen zijn, dan mss op disk. Tenminste zo vermoed ik het?
Image

Re: Hitman (2015)

38
Hmm, zou me verbazen aangezien gamespot de enige site is die dit zegt. En op de psn store kan je het spel pre orderen met toegang tot de beta en er wordt daar niks van episodes gemeld. Alhoewel het wel goedkoper is dan andere games. Hmmm
Image

Re: Hitman (2015)

39
M-power wrote:Hmm, zou me verbazen aangezien gamespot de enige site is die dit zegt. En op de psn store kan je het spel pre orderen met toegang tot de beta en er wordt daar niks van episodes gemeld. Alhoewel het wel goedkoper is dan andere games. Hmmm
Beetje afwachten dus nog. Hopelijk komt het gewoon van dag 1 uit op disk.
Image

Re: Hitman (2015)

40
M-power wrote:Hmm, zou me verbazen aangezien gamespot de enige site is die dit zegt. En op de psn store kan je het spel pre orderen met toegang tot de beta en er wordt daar niks van episodes gemeld. Alhoewel het wel goedkoper is dan andere games. Hmmm
hopelijk wordt het niet Shitman ipv Hitman :L:

Re: Hitman (2015)

42
Colossus wrote:Als het episodes zou zijn zal het niet erg zijn moet het stuk voor stuk goede episodes zijn. :cool:
Bwa zo altijd moeten wachten op het volgende deel vind ik maar niets eigenlijk. Speel liever de volledige game ineens.
Image

Re: Hitman (2015)

43
NTGSruler wrote:
Colossus wrote:Als het episodes zou zijn zal het niet erg zijn moet het stuk voor stuk goede episodes zijn. :cool:
Bwa zo altijd moeten wachten op het volgende deel vind ik maar niets eigenlijk. Speel liever de volledige game ineens.
Dan wacht je tot alle episodes uit zijn :cool:

Nee niet persoonlijk maar ik lees allemaal negatieve reacties hierboven van dat als het episodes zou zijn dat ze hem dan niet gaan spelen etc.
Ieder in zijn eigen waarde gelaten vind ik dat persoonlijk maar flauwekul, als de episodes goed zijn dan is er toch niks aan de hand :D
Image

Re: Hitman (2015)

45
Ik zou idd kunnen wachten tot alle episodes uit zijn! Maar wanneer is dat? Alhoewel ik het met The Walking Dead ook zo heb gedaan. Moet trouwens nog altijd seizoen 2 spelen. Maar ik heb liever de fysieke volledige game direct in mijn bezit.
Image