Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

76
NTGSruler wrote:Ze allemaal spelen gaat niet lukken. Als ik ooit als MGS2, 3, Peace Walker, MGS4 en MGS5 er door krijg mag ik al héél tevreden zijn denk ik :P
Wel ja, begin dan zeker maar met MGS3 ;)
Ge zult er wel wat personages in zien terugkomen.

Er zijn al wat mensen die 8 uur met de game aan de slag zijn kunnen gaan. Heel interessant om hun spoilervrije indrukken te horen. Zo kwam iemand na 8 uur spelen slechts op 6% completition uit. Al is dat op zich niet zo verwonderlijk, aangezien collectibles daar ook in meetellen, dus dat zijn niet echt noodzakelijke dingen. Op het vlak van verhaal: niets is wat het lijkt. Er zijn al veel trailers geweest waarin bepaalde personages die eerder vijanden waren, plots met elkaar staan te praten. Het blijkt allemaal mogelijk te zijn, want ook nu zal verraad weer veel aan bod komen. Dat is eigenlijk de rode draad doorheen de games :p
Voor de rest niks dan lof over de gameplay. Het is echt één grote open map, die niet voor elk deelgebied apart geladen moet worden enz. De AI blijkt ongelofelijk slim te zijn in hoe ze reageren op uw strategieën. Niet alleen beginnen ze helmen op te zetten als ge veel vijanden headshot met het verdovingspistool, ook de plaatsen van de patrouilles worden anders. Ook op technisch vlak zit het dik in orde: er is een stevige 60fps, die tijdens de speelsessies nooit dropte, dus dat vind ik heel goed :)

M.a.w.: dat de game er maar snel is! :D

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

77
met0t0 wrote: Wel ja, begin dan zeker maar met MGS3 ;)
Ge zult er wel wat personages in zien terugkomen.

Er zijn al wat mensen die 8 uur met de game aan de slag zijn kunnen gaan. Heel interessant om hun spoilervrije indrukken te horen. Zo kwam iemand na 8 uur spelen slechts op 6% completition uit. Al is dat op zich niet zo verwonderlijk, aangezien collectibles daar ook in meetellen, dus dat zijn niet echt noodzakelijke dingen. Op het vlak van verhaal: niets is wat het lijkt. Er zijn al veel trailers geweest waarin bepaalde personages die eerder vijanden waren, plots met elkaar staan te praten. Het blijkt allemaal mogelijk te zijn, want ook nu zal verraad weer veel aan bod komen. Dat is eigenlijk de rode draad doorheen de games :p
Voor de rest niks dan lof over de gameplay. Het is echt één grote open map, die niet voor elk deelgebied apart geladen moet worden enz. De AI blijkt ongelofelijk slim te zijn in hoe ze reageren op uw strategieën. Niet alleen beginnen ze helmen op te zetten als ge veel vijanden headshot met het verdovingspistool, ook de plaatsen van de patrouilles worden anders. Ook op technisch vlak zit het dik in orde: er is een stevige 60fps, die tijdens de speelsessies nooit dropte, dus dat vind ik heel goed :)

M.a.w.: dat de game er maar snel is! :D
Er is al een review verschenen ook: 97/100

Ik ben waarschijnlijk een van de enigen die dit spel niet ga kopen, zal me wel bezig houden met mad max als de reviews goed zijn en gears of war ue :D
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

78
M-power wrote:Ik ben waarschijnlijk een van de enigen die dit spel niet ga kopen, zal me wel bezig houden met mad max als de reviews goed zijn en gears of war ue :D
Gewoon niet geïnteresseerd in MGS misschien? Dat kan natuurlijk, het is een nogal aparte reeks :p
Mad Max en de Gears of War Ultimate Edition zullen ook wel goed zijn :cool:

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

81
met0t0 wrote:
Maxidomino wrote:Das raar. Het embargo eindigt pas morgen. Van welke site is dat?
Er zijn nog al andere reviews ook beschikbaar hoor ;)
Ik heb besloten er niet teveel te bekijken om spoilers te vermijden, maar ik heb dus al een 97% en 17/20 gezien.
Erg. Hopelijk worden ze mooi op de vingers getikt. Wat al verschenen is ga ik ook niet lezen. Ik wacht tot morgen wanneer ik betrouwbare mensen hun review kan lezen. :P
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

82
met0t0 wrote:
M-power wrote:Ik ben waarschijnlijk een van de enigen die dit spel niet ga kopen, zal me wel bezig houden met mad max als de reviews goed zijn en gears of war ue :D
Gewoon niet geïnteresseerd in MGS misschien? Dat kan natuurlijk, het is een nogal aparte reeks :p
Mad Max en de Gears of War Ultimate Edition zullen ook wel goed zijn :cool:
Ligt vooral aan de releasedatum, er komen teveel andere games uit die ik interessanter vindt. Misschien koop ik het spel wel nog, maar niet meteen.

@ maxidomino
hobbyconsolas, een Spaans magazine
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

88
In The Phantom Pain, players use various resources acquired within the game to facilitate the construction of an off-shore base, but in order to participate in the online multiplayer mode, where players attack each other's bases, they must first use real-world money to purchase MB Coins. MB Coins are then used to purchase open water in the game to make space for a PVP-dedicated base. This was discovered during GameSpot's review process for The Phantom Pain, but without online functionality, we couldn't determine the cost of MB Coins, or fully evaluate F.O.B. mode.
Betalen voor het FOB gedeelte :think:
bron: Gamespot

Iets meer dan een week nog. Komt goed uit dat ik dan ook 3 weken vakantie heb :party:
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

89
Marty wrote:
In The Phantom Pain, players use various resources acquired within the game to facilitate the construction of an off-shore base, but in order to participate in the online multiplayer mode, where players attack each other's bases, they must first use real-world money to purchase MB Coins. MB Coins are then used to purchase open water in the game to make space for a PVP-dedicated base. This was discovered during GameSpot's review process for The Phantom Pain, but without online functionality, we couldn't determine the cost of MB Coins, or fully evaluate F.O.B. mode.
Betalen voor het FOB gedeelte :think:
bron: Gamespot

Iets meer dan een week nog. Komt goed uit dat ik dan ook 3 weken vakantie heb :party:
Wat is dit voor iets??? Er zit ook ergens een trophy in geloof ik met die FOB basissen...
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

90
NTGSruler wrote:
Maxidomino wrote:Ik heb net Ground Zeroes nog is uitgespeeld. Nu al die extra missies eens doen. :)
Heb die al eventjes geleden allemaal gedaan. Ik heb nog 1 trophy te halen voor alles gedaan te hebben. Die trials of zoiets. Geen idee wat daar juist voor te doen?
Het is echt de moeite niet, tenzij ge absoluut alle trophies wilt. Die trials zijn een nogal simpele manier om de speelduur te verlengen en ge moet er naar mijn mening veel te veel voor doen.

Voor de rest: dat betalen voor FOB's zou toch niet zo zijn. Ge moet inderdaad wel FOB coins ofzo hebben, maar die kunt ge ook in de game verdienen, zonder dat ge ze met echt geld moet kopen. Dan blijft de vraag natuurlijk hoe eerlijk het is dat ge uw basis met echt geld kunt upgraden... :|
cron