Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

92
Algemeen is hun redenering bij de microtransacties dat mensen met minder tijd dan ook vlot van de game kunnen genieten. Dat vind ik toch nog altijd wat flauw, want wat hebt ge eraan dat ge dingen gewoon kunt kopen, zonder er zelf moeite voor te moeten doen? Het hele proces naar steeds meer dingen kunnen laten ontwikkelen, is toch net zo leuk?
Ach, ieder z'n ding natuurlijk, als het er de balans maar niet uithaalt.

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

93
met0t0 wrote:Algemeen is hun redenering bij de microtransacties dat mensen met minder tijd dan ook vlot van de game kunnen genieten. Dat vind ik toch nog altijd wat flauw, want wat hebt ge eraan dat ge dingen gewoon kunt kopen, zonder er zelf moeite voor te moeten doen? Het hele proces naar steeds meer dingen kunnen laten ontwikkelen, is toch net zo leuk?
Ach, ieder z'n ding natuurlijk, als het er de balans maar niet uithaalt.
Een mooi excuus om er meer geld uit te halen. :D
Dat is al jaren het geval in NBA 2K. Om in MyTeam wat spelers te hebben moet je geld uitgeven om packs te openen. Gewoon in game geld verdienen gaat ook maar dat duurt veeeel langer. Dus zetten ze mensen aan om te kopen met hetzelfde excuus en maken zo tonnen geld.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

94
Maxidomino wrote:
met0t0 wrote:Algemeen is hun redenering bij de microtransacties dat mensen met minder tijd dan ook vlot van de game kunnen genieten. Dat vind ik toch nog altijd wat flauw, want wat hebt ge eraan dat ge dingen gewoon kunt kopen, zonder er zelf moeite voor te moeten doen? Het hele proces naar steeds meer dingen kunnen laten ontwikkelen, is toch net zo leuk?
Ach, ieder z'n ding natuurlijk, als het er de balans maar niet uithaalt.
Een mooi excuus om er meer geld uit te halen. :D
Dat is al jaren het geval in NBA 2K. Om in MyTeam wat spelers te hebben moet je geld uitgeven om packs te openen. Gewoon in game geld verdienen gaat ook maar dat duurt veeeel langer. Dus zetten ze mensen aan om te kopen met hetzelfde excuus en maken zo tonnen geld.
Is dit ook niet zo in Fifa Ultimate Team?


Die transacties ben ik idd ook geen voorstander van. Net zoals met0t0 geniet ik er meer van om alles uit te bouwen naargelang je de game speelt. Jammer dat anderen dan snel alles zullen geupgraded hebben tot het maximum via echt geld. Als dat tenminste de bedoeling zou zijn.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

97
Ik ga echt nog niks van beelden bekijken. Niet de trailer, geen 'bekijk de eerste 15 minuten', reviews enz. Volgende week ontdek ik het allemaal zelf wel :)
Ook kijk ik bewust geen reacties meer onder artikels van MGS 5, want daar duiken al heel veel spoilers op... :|

Ondertussen ben ik nog eens goed bezig met Ground Zeroes, blijkbaar heb ik nog maar één tape nodig voor die trophy. Die trials ga ik waarschijnlijk niet doen, da's teveel werk en echt nutteloos. En dat voor een trophy... Ach, ik zie nog wel, misschien kan het leuk zijn :p

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

98
met0t0 wrote:Ik ga echt nog niks van beelden bekijken. Niet de trailer, geen 'bekijk de eerste 15 minuten', reviews enz. Volgende week ontdek ik het allemaal zelf wel :)
Ook kijk ik bewust geen reacties meer onder artikels van MGS 5, want daar duiken al heel veel spoilers op... :|

Ondertussen ben ik nog eens goed bezig met Ground Zeroes, blijkbaar heb ik nog maar één tape nodig voor die trophy. Die trials ga ik waarschijnlijk niet doen, da's teveel werk en echt nutteloos. En dat voor een trophy... Ach, ik zie nog wel, misschien kan het leuk zijn :p
Ik kan gewoon geen genoeg krijgen van beelden over deze game!! Dat maakt de hype wel los in mij.

En ik ga mij daar seffens ook nog eens achter zetten. Al ben ik nu goed bezig met Killzone Mercenary.
Die trophies zijn niet zo geheel moeilijk maar wel beetje tijdrovend. Voor die trials komt het blijkbaar op het volgende neer: Op Normal iedereen marken in alle missies dacht ik. Op Hard gewoon nogmaals de missie spelen (zonder kills) en dat is het.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

99
NTGSruler wrote:En ik ga mij daar seffens ook nog eens achter zetten. Al ben ik nu goed bezig met Killzone Mercenary.
Die trophies zijn niet zo geheel moeilijk maar wel beetje tijdrovend. Voor die trials komt het blijkbaar op het volgende neer: Op Normal iedereen marken in alle missies dacht ik. Op Hard gewoon nogmaals de missie spelen (zonder kills) en dat is het.
Wel ja, die trials zijn dus echt wel belachelijk, zoveel alle missies herspelen terwijl ge u bezig moet houden met dingen zoals iedereen marken of het gewoon nog eens spelen. Dat duurt mij iets te lang, dus ik weet niet of ik die laatste trophy zou halen.

De game krijgt wel gigantisch hoge scores, zo hoog had ik niet verwacht. Blijkbaar is het verhaal een beetje minder speciaal als in de vorige games, maar is de gameplay wel subliem. Goed voor mij :)

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

100
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:En ik ga mij daar seffens ook nog eens achter zetten. Al ben ik nu goed bezig met Killzone Mercenary.
Die trophies zijn niet zo geheel moeilijk maar wel beetje tijdrovend. Voor die trials komt het blijkbaar op het volgende neer: Op Normal iedereen marken in alle missies dacht ik. Op Hard gewoon nogmaals de missie spelen (zonder kills) en dat is het.
Wel ja, die trials zijn dus echt wel belachelijk, zoveel alle missies herspelen terwijl ge u bezig moet houden met dingen zoals iedereen marken of het gewoon nog eens spelen. Dat duurt mij iets te lang, dus ik weet niet of ik die laatste trophy zou halen.

De game krijgt wel gigantisch hoge scores, zo hoog had ik niet verwacht. Blijkbaar is het verhaal een beetje minder speciaal als in de vorige games, maar is de gameplay wel subliem. Goed voor mij :)
Geen beelden maar wel reviewscores? :P Heb je idd geen spoilers. Maar dat het een steengoede game wordt is dacht ik al langer duidelijk.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

101
NTGSruler wrote:Geen beelden maar wel reviewscores? :P Heb je idd geen spoilers. Maar dat het een steengoede game wordt is dacht ik al langer duidelijk.
Ja, 'k heb wel al één spoilervrije review gelezen en dat was best interessant :)

Ik ben echt benieuwd naar hoe de stealth even vlot zal kunnen blijven werken doorheen de game. Want aangezien de vijand zich aanpast aan uw tactieken, zult ge heel goed te werk moeten gaan om alle missies te doen zonder gezien te worden en zonder vijanden te vermoorden. De perfecte stealth zal dus best moeilijk zijn, zeker als ge na het uitschakelen van uw target ook nog ongezien weg moet zien te geraken :O

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

103
Marty wrote:Volgens een Tweet van Bol.com komt er geen CE van Metal Gear voor de XboxONe. Die van de ps4 versie verschijnt wel gewoon.
Maar goed dat dit voor de meerderheid een playstation forum is :lol:
Dat is zo pijnlijk als ge lang op voorhand een mooie CE bestelt en dan net voor de release te horen krijgt dat ge hem toch niet gaat hebben :O
Inderdaad gelukkig dat de PS4-versie er wel nog is, al heb ik gewoon de Day One Edition besteld.

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

104
Amai wat een geluk dat dit enkel voor Xbone het geval is. Ik zou supperpissed zijn mocht mijn CE niet geleverd worden! Daarstraks had ik al gelezen dat GAME zonder reden ook een heleboel CE's heeft geannuleerd. Toen stond er niet bij of het om Xbox of PlayStation ging.

Sent from my Archos 50c Oxygen using Tapatalk
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

105
Eerlijk gezegd begrijp ik zelf niet waarom ik deze serie altijd verwaarloosd heb. Als ik die laatste trailer nu zie met het overzicht van alle MGS games, ja das gewoon epic. Het is zeker erg aangezien ik wel stealth minded ben en dat soort genre van games leuk vind. Ben echt van plan binnenkort dit op te pakken. Maar eerst nog enkele games afwerken.
Image