Re: The Last Guardian

50
minermb wrote:
Colossus wrote:
minermb wrote:hij is nu uitgesteld naar 6 september: http://blog.us.playstation.com/2016/09/ ... r=10671602
*december
Dat deed ik expres voor de oplettende lezers onder ons... ahum :P :D
Juist ja :saint:

Na deze game mag studio GenDesign samen met Fumito Ueda van mij stoppen met games maken hoor want ze bakken er helemaal niks van om 10 jaar bezig ermee te zijn.

Ookal is het een kleine studio blabla ben hun echt zat.

Harde woorden van een fan van hun vorige games genaamd ikzelf. :bomb:
Image

Re: The Last Guardian

51
Zijn inderdaad harde woorden Colossus. Ik ben van mening dat er in de studio simpelweg een andere regie moet komen. Dat een studio de tijd neemt voor een game, dikke prima, maar het moet binnen de perken blijven. Een goede timemanagement is ook van belang. De miljoenen die de game inmiddels heeft opgeslokt moet immers ook worden terug verdient. Als de game een unieke parel is zoals ICO en SotC is nog te bezien want anders was het wachten wel heel zuur.
Image

Re: The Last Guardian

52
Haha, ik had als grap nog gezegd dat bij de aankondiging van de PS4 Pro The Last Guardian uitgesteld zou worden, ik zat er nog niet ver naast! :p
Ik heb geen haast om de game te spelen, ik wil vooral dat hij echt goed werkt. Voor een van de weinige keren dat ik een game op de release koop, zou het anders wel bijzonder jammer zijn om eerst een maand te moeten wachten op een patch om hem deftig te spelen. Hopelijk doen ze dus goed hun best!

Re: The Last Guardian

53
Colossus wrote:
minermb wrote:
Colossus wrote:
minermb wrote:hij is nu uitgesteld naar 6 september: http://blog.us.playstation.com/2016/09/ ... r=10671602
*december
Dat deed ik expres voor de oplettende lezers onder ons... ahum :P :D
Juist ja :saint:

Na deze game mag studio GenDesign samen met Fumito Ueda van mij stoppen met games maken hoor want ze bakken er helemaal niks van om 10 jaar bezig ermee te zijn.

Ookal is het een kleine studio blabla ben hun echt zat.

Harde woorden van een fan van hun vorige games genaamd ikzelf. :bomb:
als ze dat tempo aanhouden en er een reeks willen van maken, dan zijn wij bij deel 6 al allemaal oude vossen :idea:

Re: The Last Guardian

57
met0t0 wrote:Haha, ik had als grap nog gezegd dat bij de aankondiging van de PS4 Pro The Last Guardian uitgesteld zou worden, ik zat er nog niet ver naast! :p
Ik heb geen haast om de game te spelen, ik wil vooral dat hij echt goed werkt. Voor een van de weinige keren dat ik een game op de release koop, zou het anders wel bijzonder jammer zijn om eerst een maand te moeten wachten op een patch om hem deftig te spelen. Hopelijk doen ze dus goed hun best!
juist, ik moet die punten is gaan tellen voor onze voorspellingen. :P
Image

Re: The Last Guardian

58
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:
Het laatste stuk was al gekend, maar heel interessant om te zien wat ervoor komt :)
Ik wil er niet teveel van zien, maar wat ik ervan zie, is wel goed :)


het zou potverdorie nog ontbreken ! een game die 10 jaar op de ontwerptafel ligt bijna :silly:
De ontwikkelingsduur blijkt niet altijd zo'n goede indicator te zijn voor succes, dat hebben we de afgelopen jaren al meermaals kunnen ontdekken :O

Re: The Last Guardian

59
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:
Het laatste stuk was al gekend, maar heel interessant om te zien wat ervoor komt :)
Ik wil er niet teveel van zien, maar wat ik ervan zie, is wel goed :)


het zou potverdorie nog ontbreken ! een game die 10 jaar op de ontwerptafel ligt bijna :silly:
De ontwikkelingsduur blijkt niet altijd zo'n goede indicator te zijn voor succes, dat hebben we de afgelopen jaren al meermaals kunnen ontdekken :O
Duke Nukem Forever was nochtans een regelrechte topper