Re: The Last Guardian

77
Tjeefkeuh wrote:
met0t0 wrote:Hier nog een korte trailer, zodat we toch zeker de release niet zouden vergeten he :p

Toch wel een spoiler in die trailer denk ik zo
Ja, ik twijfelde er ook aan toen ik het zag. Maar goed, ik denk dat het allemaal nog mysterieus genoeg zal blijven en dat het verhaal nog zal verrassen :)

Re: The Last Guardian

79
Onlangs werd door PlayStation Japan een nieuwe trailer op Youtube gezet. Een lange trailer met veel ongeziene beelden, dus heb ik hem niet helemaal gekeken. Wie dat wel wil doen, hier de trailer ;)



Verder ben ik nu wel heel benieuwd naar de collector's edition. Er kwamen eerder al beelden van de Trico-statue, of toch iets wat erop lijkt. Hopelijk is dat namaak, want zo goed ziet die er niet uit... Ook maar één stuk en vanuit China, dus waarschijnlijk toch vals.
http://www.ebay.com.au/itm/like/1421649 ... 107&chn=ps

Re: The Last Guardian

80
met0t0 wrote:Verder ben ik nu wel heel benieuwd naar de collector's edition. Er kwamen eerder al beelden van de Trico-statue, of toch iets wat erop lijkt. Hopelijk is dat namaak, want zo goed ziet die er niet uit... Ook maar één stuk en vanuit China, dus waarschijnlijk toch vals.
http://www.ebay.com.au/itm/like/1421649 ... 107&chn=ps
Blij dat ik die niet besteld heb, dit zal waarschijnlijk toch de echte zijn en die statue ziet er echt goedkoop en plastiekachtig uit.
Jammer want het lijkt zo simpel om daar een mooi beeld van te maken.

Re: The Last Guardian

85
Na een paar reviews bekeken te hebben heb ik mijn preorder dan maar geannuleerd.
Er is bijna geen variatie in omgevingen en de controls en camera zijn frustrerend.
Voor een 10 uur durende game met die problemen ga ik geen volle prijs betalen.

Re: The Last Guardian

86
Tjeefkeuh wrote:Na een paar reviews bekeken te hebben heb ik mijn preorder dan maar geannuleerd.
Er is bijna geen variatie in omgevingen en de controls en camera zijn frustrerend.
Voor een 10 uur durende game met die problemen ga ik geen volle prijs betalen.
allé nu :eek:

Re: The Last Guardian

87
Gamefreak wrote:
Tjeefkeuh wrote:Na een paar reviews bekeken te hebben heb ik mijn preorder dan maar geannuleerd.
Er is bijna geen variatie in omgevingen en de controls en camera zijn frustrerend.
Voor een 10 uur durende game met die problemen ga ik geen volle prijs betalen.
allé nu :eek:
Die preorder was toch gratis. Als de game niet fenomenaal was ging ik hem wel cancellen.

Re: The Last Guardian

88
Ik ben toch nog verbaasd over de reviews, ze zijn positiever dan ik verwacht had.
De collector's edition is gelukkig voor mij toch de moeite gebleken :)
Het enige dat ik minder vind aan de statue, is de ondergrond. Voor de rest is het echt mooi gedaan, tot zelfs het jongetje dat ook veel detail heeft.

En nu hopen dat ik snel de tijd vind om met de game te beginnen :)

Re: The Last Guardian

89
met0t0 wrote:Ik ben toch nog verbaasd over de reviews, ze zijn positiever dan ik verwacht had.
De collector's edition is gelukkig voor mij toch de moeite gebleken :)
Het enige dat ik minder vind aan de statue, is de ondergrond. Voor de rest is het echt mooi gedaan, tot zelfs het jongetje dat ook veel detail heeft.

En nu hopen dat ik snel de tijd vind om met de game te beginnen :)
Vanavond,
Maarja je wil liever Uncharted 4 spelen.

Elke keer als je de Ps4 opstart heb je tijd deze te spelen maar het je eigen keus hoeveel tijd je deze game gunt om te spelen.
Image

Re: The Last Guardian

90
Colossus wrote:
met0t0 wrote:Ik ben toch nog verbaasd over de reviews, ze zijn positiever dan ik verwacht had.
De collector's edition is gelukkig voor mij toch de moeite gebleken :)
Het enige dat ik minder vind aan de statue, is de ondergrond. Voor de rest is het echt mooi gedaan, tot zelfs het jongetje dat ook veel detail heeft.

En nu hopen dat ik snel de tijd vind om met de game te beginnen :)
Vanavond,
Maarja je wil liever Uncharted 4 spelen.

Elke keer als je de Ps4 opstart heb je tijd deze te spelen maar het je eigen keus hoeveel tijd je deze game gunt om te spelen.
Ik haat het om verschillende games door elkaar te spelen. Ik zit op het einde van Uncharted 4, dus ik zal snel genoeg aan The Last Guardian kunnen beginnen. Da's zeker een game waar ik rustig de tijd voor wil nemen en niet afgeleid wil zijn door andere games die ik ergens tussendoor heb laten liggen ;)
cron