Re: Uncharted 4

174
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben weer onder de indruk van de game. Ik heb een kleine 3-4 uur gespeeld en ik blijf snakken naar meer :)
er is nog een Uncharted onderweg, maar wel zonder gozer Drake :P
Heb er iets van gezien, maar gaat het hier om op zichzelf staande game met platinum zoals Infamous FL? Waar gaat dat over?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Uncharted 4

176
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben weer onder de indruk van de game. Ik heb een kleine 3-4 uur gespeeld en ik blijf snakken naar meer :)
er is nog een Uncharted onderweg, maar wel zonder gozer Drake :P
Heb er iets van gezien, maar gaat het hier om op zichzelf staande game met platinum zoals Infamous FL? Waar gaat dat over?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
het verhaal spitst zich op Chloe van delen 2 & 3 !

Re: Uncharted 4

177
Naughty Dog heeft bekendgemaakt dat de stand alone uitbreiding voor Uncharted 4, The Lost Legacy, vanaf 23 augustus beschikbaar zal zijn voor de PlayStation 4. In de uitbreiding staan Chloe Frazer uit Uncharted 2 en Nadine Ross uit Uncharted 4 centraal, terwijl ze in India de Tusk of Ganesh zoeken. Aan de uitbreiding hangt een prijskaartje van 39,99 euro
Image

Re: Uncharted 4

178
coolgamer wrote:Naughty Dog heeft bekendgemaakt dat de stand alone uitbreiding voor Uncharted 4, The Lost Legacy, vanaf 23 augustus beschikbaar zal zijn voor de PlayStation 4. In de uitbreiding staan Chloe Frazer uit Uncharted 2 en Nadine Ross uit Uncharted 4 centraal, terwijl ze in India de Tusk of Ganesh zoeken. Aan de uitbreiding hangt een prijskaartje van 39,99 euro
Dat is veel geld :eek: dubbel zo veel als wat ik voor uncharted 4 heb betaald.
Image

Re: Uncharted 4

179
gamerke1992 wrote:
coolgamer wrote:Naughty Dog heeft bekendgemaakt dat de stand alone uitbreiding voor Uncharted 4, The Lost Legacy, vanaf 23 augustus beschikbaar zal zijn voor de PlayStation 4. In de uitbreiding staan Chloe Frazer uit Uncharted 2 en Nadine Ross uit Uncharted 4 centraal, terwijl ze in India de Tusk of Ganesh zoeken. Aan de uitbreiding hangt een prijskaartje van 39,99 euro
Dat is veel geld :eek: dubbel zo veel als wat ik voor uncharted 4 heb betaald.
Amai mooie deal gehad dan.
The Lost Legacy is geen DLC maar eigenlijk een game op zich. Blijkbaar zou hij meer dan 10 uur duren. Dan vind ik die prijs wel gerechtvaardigd.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image