Re: Uncharted 4

7
NTGSruler wrote:
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:Zou deze bij PS+ komen ooit? :D
Misschien de multiplayer. :p
Betalend dan denk ik :p
ik denk dat we gratis en online niet meer te veel samen in één zin moeten verwachten :q:

Re: Uncharted 4

9
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Zou deze bij PS+ komen ooit? :D
Amai gij kijkt vooruit :p
Ik dacht dat Uncharted 3 er wel eens bij gezeten heeft?
Klopt :) en ook uncharted golden abbys voor de Vita.

Ik vind alle uncharted games wel leuk, maar ik heb het gevoel dat ik het gehad heb. Het is altijd wel vrij hetzelfde, behalve dan die 'wauw zie die graphics momenten' die elke game beter wordt.

Ik ga het zeker kopen, maar niet op release.
Image

Re: Uncharted 4

10
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Zou deze bij PS+ komen ooit? :D
Amai gij kijkt vooruit :p
Ik dacht dat Uncharted 3 er wel eens bij gezeten heeft?
Klopt :) en ook uncharted golden abbys voor de Vita.

Ik vind alle uncharted games wel leuk, maar ik heb het gevoel dat ik het gehad heb. Het is altijd wel vrij hetzelfde, behalve dan die 'wauw zie die graphics momenten' die elke game beter wordt.

Ik ga het zeker kopen, maar niet op release.
je vergeet die kaart variant.... ben de naam effe kwijt, ah ja, Fight for Fortune :q:

Re: Uncharted 4

11
NTGSruler wrote:
BozeGozerXrd wrote:
NTGSruler wrote:Zou deze bij PS+ komen ooit? :D
Misschien de multiplayer. :p
Betalend dan denk ik :p
De Uncharted MP's maken ze na verloop van tijd free-to-play, dus mogelijk krijg je die dan eerst bij PS+.

Re: Uncharted 4

14
dividedx11 wrote:Hopelijk komt er ook weer een mooie CE, zou de eerste zijn die ik misschien koop :)
Als ze het echt menen dat dit de laatste Uncharted-game zou zijn, dan zal die CE volgens mij wel de moeite worden :)
Op z'n minst een grote statue van Drake en een of ander artifact.

Re: Uncharted 4

15
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:Hopelijk komt er ook weer een mooie CE, zou de eerste zijn die ik misschien koop :)
Als ze het echt menen dat dit de laatste Uncharted-game zou zijn, dan zal die CE volgens mij wel de moeite worden :)
Op z'n minst een grote statue van Drake en een of ander artifact.
Heb ik ook een kleine kans dat ik hem nog ergens in de winkels vindt aan de helft van de prijs? Want heb ooit eens gehad dat ik Watch DOgs kocht aan 70 en een maand later stond een serieuze CE voor 35 euro in de rekken...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image