Re: The Last of Us Part II

31
Ik vin eigenlijk Last Of Us in het geheel saai.
Al meerdere keren proberen voortdoen maar *yawn*

I'm probably the only one?
Al ben ik zeker dat er mensen zijn dat hun eigen overtuigen dat het prachtig is omdat het van Naughty Dog is :D

Idem met de R* games :)
Image

Re: The Last of Us Part II

32
ShAmPi wrote:Ik vin eigenlijk Last Of Us in het geheel saai.
Al meerdere keren proberen voortdoen maar *yawn*

I'm probably the only one?
Al ben ik zeker dat er mensen zijn dat hun eigen overtuigen dat het prachtig is omdat het van Naughty Dog is :D

Idem met de R* games :)
Nee, hun stijl werkt voor Uncharted, maar niet bij The Last of Us. Het ziet er allemaal zeer goed uit, maar boeiend wordt de gameplay nooit en het spektakel ontbreekt. Het is een sleur om naar de volgende cutscene te geraken.

Het enige dat mij er echt aan stoort is dat andere studios Naughty Dog zijn gaan kopiëren. Nu zitten we met een Ubisoft-situatie waarbij Sony franchises op elkaar gaan lijken. Ik keek uit naar God of War.

Re: The Last of Us Part II

33
Ik vond The Last of Us niet echt saai. Ik vond het net goed dat de reis niet te snel vooruitging, zelfs bij gewoon wat rondwandelen vond ik de sfeer heel goed om toch een idee te krijgen van hoe het er in hun wereld aan toe gaat. Akkoord dat het rond het midden niet zo boeiend was, maar dat wordt voor mij ruimschoots gecompenseerd door het totaalplaatje en het gevoel dat ik bij de game had.
Ik had wel niet het gevoel dat een vervolg nodig was. Maar ja, het was wel te verwachten dat ze zo'n naam niet verloren zouden gaan.

Re: The Last of Us Part II

34
met0t0 wrote:Ik vond The Last of Us niet echt saai. Ik vond het net goed dat de reis niet te snel vooruitging, zelfs bij gewoon wat rondwandelen vond ik de sfeer heel goed om toch een idee te krijgen van hoe het er in hun wereld aan toe gaat. Akkoord dat het rond het midden niet zo boeiend was, maar dat wordt voor mij ruimschoots gecompenseerd door het totaalplaatje en het gevoel dat ik bij de game had.
Ik had wel niet het gevoel dat een vervolg nodig was. Maar ja, het was wel te verwachten dat ze zo'n naam niet verloren zouden gaan.
Volledig met jou eens met0t0. En dat terwijl ik eigenlijk wel wat klaar was met zombie games... Mss dat dat ook de reden is dat ik totaal niet uitkijk naar TLoU2? Ik had liever dat ze met een nieuwe IP zouden beginnen.

Of J&D terug tot leven brengen natuurlijk.... :D
Image

Re: The Last of Us Part II

44
Voor mensen die nog op zoek zijn naar Collector's edition: Bij Bol is hij sinds deze morgen beschikbaar.

Ik had afgelopen dagen al regelmatig zitten kijken en niks gevonden. Deze morgen zocht ik met het vinkje 'Toon niet beschikbaar' en toen kreeg ik plots veel meer editions dan voorheen. Op dat moment was hij zogenaamd uitverkocht dus ik dacht 'pech gehad'. Tijdje later refresh ik de pagina toch nog is en is hij wel beschikbaar. Dus ik wil hem reserveren en hij werd heel de tijd uit winkelwagen gegooid omdat hij zogenaamd niet beschikbaar was. Uiteindelijk dan een keer dat hij wel beschikbaar bleef en dat ik hem kon kopen. Vermoedelijk moest het beschikbaar zijn nog doorsijpelen van de koop pagina naar de winkelwagen controle ofzo.

https://www.bol.com/nl/p/last-of-us-2-c ... 121213959/
Image
cron