Re: The Last of Us Part II

141
Mr.Wolf wrote:Blijkbaar heeft bol.com al een deel van de games opgestuurd waardoor deze 2 dagen te vroeg aankomen! Ik ben snel naar de brievenbus gevlogen, maar helaas :p
Dat zei Marty gisteren ook al! Maar helaas... mijn CE was wat later besteld dan die uit zijn screenshot en hier nog niets ontvangen en ook geen mail dat het verzonden is... :|
Image

Re: The Last of Us Part II

142
Kolm wrote:
Mr.Wolf wrote:Blijkbaar heeft bol.com al een deel van de games opgestuurd waardoor deze 2 dagen te vroeg aankomen! Ik ben snel naar de brievenbus gevlogen, maar helaas :p
Dat zei Marty gisteren ook al! Maar helaas... mijn CE was wat later besteld dan die uit zijn screenshot en hier nog niets ontvangen en ook geen mail dat het verzonden is... :|
Woeps, had ik helemaal overgelezen
Image

Re: The Last of Us Part II

145
FGras wrote:Hmmm, ik zit te twijfelen met de Gamemania inruil actie. Ik kan Dreams en RDR2 inruilen en dan kost de game 25.-! :o

Klinkt als een goede deal.
Is Dreams nu juist niet een game waar je nog heel veel mee kunt doen? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: The Last of Us Part II

146
FGras wrote:Hmmm, ik zit te twijfelen met de Gamemania inruil actie. Ik kan Dreams en RDR2 inruilen en dan kost de game 25.-! :o

Klinkt als een goede deal.
Was zelfs aan het denken die deelnemende twee games op 2ehands te kopen en zo dik voordeel te doen. Heb er liggen die tellen voor de actie maar nog niet gespeeld dus is wat stom dan :D
Image

Re: The Last of Us Part II

148
Sora_Lizard wrote:
FGras wrote:Hmmm, ik zit te twijfelen met de Gamemania inruil actie. Ik kan Dreams en RDR2 inruilen en dan kost de game 25.-! :o

Klinkt als een goede deal.
Is Dreams nu juist niet een game waar je nog heel veel mee kunt doen? :think:
Ja daar hoop ik wel op. Maar ik merk dat de community van de game relatief klein is vergeleken met de beginperiode van Little Big Planet. Daarnaast is het maken van levels ook een stuk moeilijker. En daardoor is er qua leuke speelbare levels ook maar een beperkt aantal. En in die levels is er nog is vaak het probleem dat de gameplay gewoon niet goed aanvoelt omdat dat echt een skill is die niet iedereen kan masteren.

Ik hoop echt dat het nog gaat groeien, maar mijn vertrouwen is inmiddels een beetje gedaald... Van Media Molecule hoor ik ook niet veel.

Re: The Last of Us Part II

149
Mijn CE zou onderweg zijn voor bezorging morgen! :cool:

Ik was net nog even in Gamemania voor iets anders en ze hadden daar echt 5-6 stapels van minstens een meter liggen met alleen TLOU2 en dan minstens zo'n stapel met alleen maar guides. Het gaat daar druk zijn morgen :lol:
Image