Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

61
Ik heb ondertussen de Pagan Min DLC uitgespeeld. Overall vond ik hem een stuk makkelijker dan die van Vaas, ook de mind level 5 run.
Scheelt ook dat je nu niet alle wapens volledig moet upgraden, dat was toch een behoorlijke grind in de Vaas DLC.

Mijn mind level 5 run:

(Youtube is de HD versie nog aan het processen)
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

62
De trophylijst voor de Joseph DLC is ook bekend:
https://psnprofiles.com/trophies/14218-far-cry-6#DLC-5

Vergelijkbaar met de vorige DLC's maar deze keer moet je alle traits (spiegel dingen) unlocken ipv alle wapens volledig upgraden of alle power slots unlocken. Dat gaat denk ik wel een behoorlijke grind zijn, vergelijkbaar met alle wapens volledig upgraden.

Zal waarschijnlijk nog wel een maand duren voor die DLC's er zijn want bij de vorige DLC's waren de trophies ook zowat een maand te vroeg.
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

65
gamerke1992 wrote: 04 Apr 2022 20:22
Kolm wrote: 04 Apr 2022 20:04 Toeval: Ben net ook (opnieuw) bezig met de laatste DLC van Far Cry 6. De grind voor alle mirror dingen is redelijk lang... :/
Dat ga ik niet meer doen denk ik. Ik ben net klaar met het eerste mind level. En nu ga ik enkel nog het laatste uitspelen.
Ik heb vant weekend wat punten verzameld zodat ik toch mijn wapens wat kon upgraden. Nu hoop ik dat als ik level 5 uitspeel dat ik dan de overige 26.000 punten heb voor de laatste upgrade punten die ik nodig heb voor de mirror upgrade. Maar er waren er 4 die minstens 10.000 nodig hadden en ze hebben de gouden ratten in de trials generfd waardoor die nog maar 100 geven ipv 1000 (op mind level 1).
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

66
Kolm wrote: 04 Apr 2022 22:07
gamerke1992 wrote: 04 Apr 2022 20:22
Kolm wrote: 04 Apr 2022 20:04 Toeval: Ben net ook (opnieuw) bezig met de laatste DLC van Far Cry 6. De grind voor alle mirror dingen is redelijk lang... :/
Dat ga ik niet meer doen denk ik. Ik ben net klaar met het eerste mind level. En nu ga ik enkel nog het laatste uitspelen.
Ik heb vant weekend wat punten verzameld zodat ik toch mijn wapens wat kon upgraden. Nu hoop ik dat als ik level 5 uitspeel dat ik dan de overige 26.000 punten heb voor de laatste upgrade punten die ik nodig heb voor de mirror upgrade. Maar er waren er 4 die minstens 10.000 nodig hadden en ze hebben de gouden ratten in de trials generfd waardoor die nog maar 100 geven ipv 1000 (op mind level 1).
Ik vond alle DLC echt leuk. Maar nu bij de 3de zie ik het gewoon niet meer zitten om voor 100% te gaan. Iets te veel van hetzelfde :p

Wat ik vooral leuk vond was om de bad guys nog wat beter te leren kennen.
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

68
Ik zat wat trophies binnen te halen. Maar de Furiously Fast trophy zal m niet worden.

Ik kwam er net achter dat mijn game een bug heeft waardoor er nooit rims zijn ontgrendeld, dus kan ik mijn auto niet fully customizen voor die trophy. ;(


Jammer. Ik vond t wel een heel leuk spel so far.

Edit: blijkbaar is er een bug als je eenmaal een auto met je camera hebt gescanned, dan unlocked de game geen rims of paintjobs meer.

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

69
FGras wrote: 26 May 2024 00:51 Ik zat wat trophies binnen te halen. Maar de Furiously Fast trophy zal m niet worden.

Ik kwam er net achter dat mijn game een bug heeft waardoor er nooit rims zijn ontgrendeld, dus kan ik mijn auto niet fully customizen voor die trophy. ;(


Jammer. Ik vond t wel een heel leuk spel so far.

Edit: blijkbaar is er een bug als je eenmaal een auto met je camera hebt gescanned, dan unlocked de game geen rims of paintjobs meer.
Ik was even benieuwd en tot nu toe vond ik twee oplossingen: Na afleveren van een auto bij zo'n drop off point na uitstappen nog een keer in/uitstappen. Zou mogelijk niet altijd werken of alleen bij nieuwe auto's die je nog niet eerder had ingeleverd.

En een andere was: Zoek een side mission die rims als rewards heeft. Ik weet dat er races waren die auto onderdelen gaven, maar ik heb ze niet allemaal opnieuw gedaan toen ik de game herspeelde. Dus ik weet niet of rims ook een van de rewards waren.

Heb je naast scannen ook een paar van die militaire voertuigen zelf naar een drop off point gebracht?
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

70
Kolm wrote: 26 May 2024 13:36
FGras wrote: 26 May 2024 00:51 Ik zat wat trophies binnen te halen. Maar de Furiously Fast trophy zal m niet worden.

Ik kwam er net achter dat mijn game een bug heeft waardoor er nooit rims zijn ontgrendeld, dus kan ik mijn auto niet fully customizen voor die trophy. ;(


Jammer. Ik vond t wel een heel leuk spel so far.

Edit: blijkbaar is er een bug als je eenmaal een auto met je camera hebt gescanned, dan unlocked de game geen rims of paintjobs meer.
Ik was even benieuwd en tot nu toe vond ik twee oplossingen: Na afleveren van een auto bij zo'n drop off point na uitstappen nog een keer in/uitstappen. Zou mogelijk niet altijd werken of alleen bij nieuwe auto's die je nog niet eerder had ingeleverd.

En een andere was: Zoek een side mission die rims als rewards heeft. Ik weet dat er races waren die auto onderdelen gaven, maar ik heb ze niet allemaal opnieuw gedaan toen ik de game herspeelde. Dus ik weet niet of rims ook een van de rewards waren.

Heb je naast scannen ook een paar van die militaire voertuigen zelf naar een drop off point gebracht?
Sidemissies geven helaas geen rims. De races enkel dashboard poppetjes en armour of wapen upgrades. Ik heb nog een paar auto’s die ik kan inleveren. Ik zal daarbij een paar keer extra in en uitstappen. Zover nog geen geluk gehad.

Edit:
Een van de laatste auto’s die ik moest verzamelen gaf mij juist 1 rim. Ik zal nooit 100% kunnen halen maar de platinum is weer mogelijk!

Aan alle anderen: gebruik je camera niet om voertuigen te unlocken maar breng ze naar een hideout.

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

71
FGras wrote: 26 May 2024 17:14 Sidemissies geven helaas geen rims. De races enkel dashboard poppetjes en armour of wapen upgrades. Ik heb nog een paar auto’s die ik kan inleveren. Ik zal daarbij een paar keer extra in en uitstappen. Zover nog geen geluk gehad.

Edit:
Een van de laatste auto’s die ik moest verzamelen gaf mij juist 1 rim. Ik zal nooit 100% kunnen halen maar de platinum is weer mogelijk!

Aan alle anderen: gebruik je camera niet om voertuigen te unlocken maar breng ze naar een hideout.
Phew, dat is een meevaller!

Op een of andere manier heb ik daar dan twee keer geluk mee gehad want ik weet dat ik ook voertuigen met de camera heb zitten scannen :relief:
Image

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

72
Kolm wrote: 27 May 2024 11:36
FGras wrote: 26 May 2024 17:14 Sidemissies geven helaas geen rims. De races enkel dashboard poppetjes en armour of wapen upgrades. Ik heb nog een paar auto’s die ik kan inleveren. Ik zal daarbij een paar keer extra in en uitstappen. Zover nog geen geluk gehad.

Edit:
Een van de laatste auto’s die ik moest verzamelen gaf mij juist 1 rim. Ik zal nooit 100% kunnen halen maar de platinum is weer mogelijk!

Aan alle anderen: gebruik je camera niet om voertuigen te unlocken maar breng ze naar een hideout.
Phew, dat is een meevaller!

Op een of andere manier heb ik daar dan twee keer geluk mee gehad want ik weet dat ik ook voertuigen met de camera heb zitten scannen :relief:
Ik heb nog wel een melding van een bug gemaakt bij Ubisoft maar als dit er 3 jaar na dato nog inzit heb ik er weinig vertrouwen in dat ze het nog gaan fixen :silly:

Re: Far Cry 6 (PS4&PS5)

73
FGras wrote: 27 May 2024 12:58 Ik heb nog wel een melding van een bug gemaakt bij Ubisoft maar als dit er 3 jaar na dato nog inzit heb ik er weinig vertrouwen in dat ze het nog gaan fixen :silly:
Daar ben ik wel zeker van :lol:

Staat me ook bij dat er al een melding is geweest dat Far Cry 6 geen ondersteuning meer krijgt. Maw: Het is wat het is en tenzij er plots problemen optreden met bv online coop of de UPlay verbinding, gaan ze er echt niet meer moeite insteken. Patches kosten nu eenmaal ook geld om voorbij de goedkeuring van de console bouwers te komen, ook al passen ze maar 1 letter aan...
Image