Re: Deus Ex: Mankind Divided

76
Captain Witwicky wrote:
NTGSruler wrote:Deze mss vandeweek nog eens aanschaffen bij GM. Op aanraden van Gamerke. Zou wel eerst nog Human Revolution moeten spelen.
Heb je 'em al?
Ik dacht dat je hem kon vinden in de Fnac voor 10€
Nee niet meer aan gedacht :girl: Laatste tijd bezig met andere zaken dan gaming...
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

78
The Wastelander wrote:Hij is de 10 euro zeker waard alleszins! Een tijdje geleden ook gekocht zonder enige voorgeschiedenis met de serie maar game was echt wel leuk enkel in het verhaal geraken duurt wat langer.
Volledig mee eens!
En dan gelijk het fantastische Human Revolution ook nog maar even meepakken...! Jij (ruler) als Splinter Cell fan zult het helemaal fantastisch vinden!
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

79
paveman wrote:
The Wastelander wrote:Hij is de 10 euro zeker waard alleszins! Een tijdje geleden ook gekocht zonder enige voorgeschiedenis met de serie maar game was echt wel leuk enkel in het verhaal geraken duurt wat langer.
Volledig mee eens!
En dan gelijk het fantastische Human Revolution ook nog maar even meepakken...! Jij (ruler) als Splinter Cell fan zult het helemaal fantastisch vinden!
Het ergste van al is dat Human Revolution al meer dan een jaar ofzo in mijn lijst staat op PS3.., het is zelfs de director cut.. :girl: :girl:
Image

Re: Deus Ex: Mankind Divided

81
billie91 wrote:Human Revolution heb ik grijs gespeeld. Echt een fantastische game met zoveel sfeer. Mankind Devided komt er jammer genoeg niet aan, maar is nog steeds een erg leuke game.
Vond hem toch ook wel heel leuk :love:
Ok, het nieuwe was er wat af maar lekker sneaky doen met Jensen never gets old :D
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.