Assassin's Creed Odyssey

1
Image
Ontwikkelaar: Ubisoft Québec
Uitgever: Ubisoft
Genre: RPG
Release: 5 oktober 2018

Ik had niet gedacht dat ze nog meer richting RPG zouden veranderen, maar het is volgens de ontwikkelaar toch zo: "(...) a full-blown RPG with choice at the center of everything". De keuze voor 2 hoofdpersonages lijkt mij toch ook riskant, hopelijk zijn de verhaallijnen dan toch nog verschillend genoeg om het 2x te spelen. Zeker omdat het een RPG is en ge dan al uw wapens/gear/upgrades/... terug kwijt zijt bij een andere playthrough.

Hieronder de E3 2018 gameplay:

Re: Assassin's Creed Odyssey

5
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:Metoto waarom staat deze game bij RPG ?? het is toch nog action adventure ?
AC is action RPG geworden sinds Origins blijkbaar
Ze hebben heel wat punten nu die je als RPG kunt beschouwen zoals het upgraden van je character, heel wat sidequests, de mogelijkheid om verschillende antwoorden te geven in gesprekken zoals bij The Witcher,... :p
Image

Re: Assassin's Creed Odyssey

7
Gamefreak wrote:Metoto waarom staat deze game bij RPG ?? het is toch nog action adventure ?
Om de redenen die al eerder door anderen aangehaald zijn, plus dat de game zo door de ontwikkelaar omschreven wordt ;)
In de meer uitgebreide gameplayvideo's die te vinden zijn, ziet het er voor mij toch ook wel al veel meer RPG uit dan vroeger. Dus ja, ik zal het hier maar laten staan :)

Re: Assassin's Creed Odyssey

11
inhoud seasonpass:

2 story arcs:
Legacy of the First Blade
Fate of Atlantis

En dan nog de volgende twee games geremastered in hdr en 4k:
Assassins Creed 3 Remastered, inclusief alle dlc (release maart 2019, ook apart te verkrijgen)
Assassins Creed Liberation (is nog niet bekend of ie apart te verkrijgen is)

Image

Re: Assassin's Creed Odyssey

12
Die games is wel een leuke verrassing! :cool:
Al heb ik redelijk recent AC3 eindelijk uitgespeeld na jaren laten liggen... Na checken blijkt dat het al een jaar geleden is :O
En Liberation heb ik op de vita en ps3 al gedaan. De game is wel redelijk kort en de laatste keer uitspelen is ook al van mei 2014, dus die doe ik dan misschien nog wel is een keertje.
Desondanks blijft het een leuke extra voor de PS4 spelers die nooit aan de games zijn toegekomen!

Edit: De tijd gaat snel! Over minder dan een maand is de game er al... :dizzy:
Image

Re: Assassin's Creed Odyssey

13
Kolm wrote:Die games is wel een leuke verrassing! :cool:
Al heb ik redelijk recent AC3 eindelijk uitgespeeld na jaren laten liggen... Na checken blijkt dat het al een jaar geleden is :O
En Liberation heb ik op de vita en ps3 al gedaan. De game is wel redelijk kort en de laatste keer uitspelen is ook al van mei 2014, dus die doe ik dan misschien nog wel is een keertje.
Desondanks blijft het een leuke extra voor de PS4 spelers die nooit aan de games zijn toegekomen!

Edit: De tijd gaat snel! Over minder dan een maand is de game er al... :dizzy:
AC3 en Liberation zijn dacht ik de enige ACs die ik nooit gespeeld heb. Dus denk toch even mijn preorder bij YGZ annuleren en de Gold edition bij ubi bestellen met 20% korting
Image

Re: Assassin's Creed Odyssey

14
De release nadert inderdaad snel! Zeker ook te zien aan de hoeveelheid reclame die ze ervoor over hebben, ik zie bijna niks anders meer voor YouTube-filmpjes :O
AC Liberation is de enige AC-game die ik heb maar nog niet echt aan begonnen ben... Origins moet ik wel nog kopen, dus ik zal deze Odyssey nog lang niet spelen :-"

Re: Assassin's Creed Odyssey

15
Marty wrote:AC3 en Liberation zijn dacht ik de enige ACs die ik nooit gespeeld heb. Dus denk toch even mijn preorder bij YGZ annuleren en de Gold edition bij ubi bestellen met 20% korting
Ik heb de pantheon edition met 20% korting besteld. Uiteindelijk kreeg ik meer punten terug dan dat ik had betaald voor de 20% korting :lol:

En als ik je lijst bekijk, dan heb je AC Rogue ook nog niet gedaan. Samen met de chronicles zijn dat de enige die ik nog niet gedaan heb. Gewoon nog niet aan toegekomen... :q:
Image
cron