Mass Effect Andromeda

1
Gisteren was het N7-day en ik zat er echt naar uit te kijken want de eerste fatsoenlijke trailer is uit!



Ik ben groot fan van de eerste 3 delen en kon in tegenstelling tot vele anderen het einde van deel 3 juist wel accepteren.

Kan niet wachten op meer Mass Effect!
Image

Re: Mass effect Andromeda

2
Ik had ook niet zo heel veel moeite met het einde van deel 3. Wellicht dat het gelijk wat beter had gekund, maar zo erg als de trolls beweerden dat het was, was het echt niet. Wat mij betreft kan er idd ook niet genoeg Mass Effect zijn!!
Image

Re: Mass effect Andromeda

6
tichke wrote:Heb ik het goed begrepen dat dit spel volledig met 4 in coop te spelen is?
Zo ja, komt dit zeker in huis!
Good Old times he Tichke,
Alleen nog deadeyes en Skip vinden en we kunnen weer!

Maar weet niet of de hele game coop kan...
Image

Re: Mass Effect Andromeda

10
Ik koop hem sowieso, maar wel niet op release. Misschien midden april, begin mei ergens. Nu heb ik teveel schoolwerk en in april ga ik ook even naar Boedapest.

De "slechte" reviews en al gezaag over de gezichtsanimaties kunnen me eigenlijk niet veel schelen. Het gaat vooral om kritiek, gewoonweg om te ergens over te kunnen zagen. Vooral mierenneuken vind ik. Oké het zou niet mogen, maar op het internet wordt er gewoon gezaagd over die gezichtsanimaties. Misschien dat er een patch uit is om die problemen weg te werken tegen dat ik de game zelf koop. :)
Image

Re: Mass Effect Andromeda

11
Wat de animaties betreft zou ik nog even afwachten. Het is me niet helemaal duidelijk of het nu iets is dat vaak voorkomt of gewoon uitvergroot wordt. Tot nu toe zijn het namelijk altijd dezelfde korte filmpjes die ik terugzie.
Ik herinner me nog dat er bij AC Unity ook veel gezeik over was en ik heb hem vrij kort na release gespeeld en ben maar 1 keer een animatieglitch tegengekomen: Ik sprong over de leuning van een trap die naar de kade ging en op de plek waar ik neerkwam was kade getekend, maar toch reageerde mijn char alsof hij in water terechtgekomen was. Na een keertje op X ofzo te duwen liep hij dan weer gewoon op de kade.
Image

Re: Mass Effect Andromeda

12
Ik vind het goed dat journalisten kritisch zijn op het product dat op de markt gezet wordt (ontwikkelaars moeten maar leren dat je niet een onafgewerkt product uit moet geven), maar ben het volledig met Kolm eens dat het in mijn beleving vaak ver wordt uitvergroot.
Ik heb AC Unity ver na release gespeeld en vond het heerlijk spelen en heb echt nergens last van gehad. Ik wacht dus ook nog wel even met ME: Andromeda :D
Image

Re: Mass Effect Andromeda

14
bon , uit! Speelt lekker vlot toch wel veel(kleine) glitchen , het hoofd verhaal is een beetje mager zelfs maar de vele zij missies maken het geheel zeer goed. Hij geraakt niet aan het niveau van ME2 maar dat was wel te verwachten, van de crew zijn de 3 menselijke het minst interessant maar niet vervelend (vind ik). Al bij al een zeer leuke , lange (maar niet langdradige ) game ... nu nog een Insanity run voor de plat :love: