Re: Apple van Macbook tot Iphone

91
Jaja mensen, gamen op mac. Life is Strange ziet er adembenemend uit op een 5K scherm (ookal draait de game uiteraard op lagere res)
Image
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

93
FGras wrote:Als ik het plaatje zo zie is dat een macbook pro, die heeft nog geeneens een 3K resolutie scherm.
My mistake, 2.5K it is inderdaad :p

Voor een of andere reden verwarde ik het even met dit scherm, dat wel 5K is
http://www.apple.com/be-nl/shop/product ... %91display

Edit: maar nog steeds adembenemend ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

94
dividedx11 wrote:
FGras wrote:Als ik het plaatje zo zie is dat een macbook pro, die heeft nog geeneens een 3K resolutie scherm.
My mistake, 2.5K it is inderdaad :p

Voor een of andere reden verwarde ik het even met dit scherm, dat wel 5K is
http://www.apple.com/be-nl/shop/product ... %91display

Edit: maar nog steeds adembenemend ;)
Wellicht in de toekomst komt er bij mij ook nog wel zo'n adembenemende 5K monitor, en dan ook nog curved. :O

Re: Apple van Macbook tot Iphone

96
Even een vraagje.

Mijn vriendin haar agenda op haar Macbook wil de gegevens niet overnemen van op haar iphone. De feestdagen en verjaardagen verschijnen wel, maar haar activiteiten die op haar Iphone staan niet.

Ik heb echt alles al nagekeken in icloud en de agenda zou volledig gesynchroniseerd moeten zijn. Iemand een idee hoe dit komt?

Edit: NVM het probleem heeft zichzelf opgelost
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

98
Velen zullen mij afschieten, maar ik twijfel om een ipad te kopen. Mijn Android tablet is 5,5 jaar oud en die gebruik ik praktisch niet meer, omdat die zelfs te traag geworden is voor netflix.

Ik kan met korting via mijn werk een ipad 32 gb van 2017 kopen voor 340 euro. Of eentje van 128 gb voor 416 euro. Een ipad pro vind ik te duur.

Ik ga binnen een week op congres naar Polen met het werk, maar ik vind het te riskant om mijn MacBook mee te nemen. Een ipad zou dus eigenlijk wel ideaal zijn. Ook om 's avonds in het hotel netflix te kijken.

Ik twijfel vooral omdat ik enkele maanden geleden nog van mening was dat een tablet passé is en dat ik dat te weinig gebruik. Toen had ik wel nog geen netflix.
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

99
gamerke1992 wrote:Velen zullen mij afschieten, maar ik twijfel om een ipad te kopen. Mijn Android tablet is 5,5 jaar oud en die gebruik ik praktisch niet meer, omdat die zelfs te traag geworden is voor netflix.

Ik kan met korting via mijn werk een ipad 32 gb van 2017 kopen voor 340 euro. Of eentje van 128 gb voor 416 euro. Een ipad pro vind ik te duur.

Ik ga binnen een week op congres naar Polen met het werk, maar ik vind het te riskant om mijn MacBook mee te nemen. Een ipad zou dus eigenlijk wel ideaal zijn. Ook om 's avonds in het hotel netflix te kijken.

Ik twijfel vooral omdat ik enkele maanden geleden nog van mening was dat een tablet passé is en dat ik dat te weinig gebruik. Toen had ik wel nog geen netflix.
Ik zou niet weten waarom iemand je zou afschieten, iPads zijn naar mijn mening nog steeds een van de beste tablets die er zijn. Ik heb nog een iPad 2 liggen uit 2011 en die werkt nog perfect. Het gebruik van zo'n tablet, das dan weer een ander verhaal. Ik heb in 2015 nog een iPad gekocht en die heb ik jammer genoeg niet veel meer gebruikt. Soms gebruik ik hem echter wel voor school, voor dingen af te printen of om 's avonds in bed nog wat dingen te bekijken. Ik gebruik hem niet zo veel meer omdat ik nu vooral m'n laptop gebruik, maar als je zoals je zegt je laptop niet altijd bij hebt is een iPad de perfecte keus. Zeker als je hem met korting kan gebruiken.

Ik krijg plots zin om m'n tablet weer te gaan gebruiken :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

102
Misschien een domme opmerking maar ik heb nog nooit in een hotel geslapen waar geen tv op mijn kamer was. Daarnaast kan ik me voorstellen dat je 's avonds nog wel andere dingen te doen hebt in een vreemde stad. Zeker als je met meerdere mensen naar een congres gaat. ;)
Of kan het zijn dat er mensen zijn die zo verslaafd zijn aan "hun" series dat 'n gewone tv niet goed is? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Apple van Macbook tot Iphone

103
Sora_Lizard wrote:Misschien een domme opmerking maar ik heb nog nooit in een hotel geslapen waar geen tv op mijn kamer was. Daarnaast kan ik me voorstellen dat je 's avonds nog wel andere dingen te doen hebt in een vreemde stad. Zeker als je met meerdere mensen naar een congres gaat. ;)
Of kan het zijn dat er mensen zijn die zo verslaafd zijn aan "hun" series dat 'n gewone tv niet goed is? :think:

Ik heb inderdaad geen enkele keer Netflix opgezet in het hotel :p Maar dan weer wel in het vliegtuig.
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

104
Heeft iemand van jullie ervaring met de magic mouse 2 van Apple? Ik zou deze eventueel cadeau willen doen aan mijn vriendin voor valentijn. Ik lees zeer veel goede reviews en zeer veel slechte reviews. Vooral op vlak van ergonomie lees ik dat het enorm wennen is.

Ik weet dat als ik een andere muis koop, dat mijn vriendin dat misschien jammer zou vinden. Ze heeft volgens mij graag enkel accessoires van Apple zelf.

Ze is leerkracht en ik merk dat enkel een touchpad gebruiken (ze werkt 's avonds vaak nog enkele uren) toch niet echt ideaal is. Vandaar mijn idee om dit als cadeau te doen.

De muis kost normaal 89,99 euro, maar ik kan deze via voordelen van mijn job voor 75 euro bestellen.
Image

Re: Apple van Macbook tot iPhone

105
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe smartphone. Dit kan niet anders dan iPhone worden (vandaar in dit topic): gewoon omdat de andere merken voor geen meter werken als je een keer een iPhone gehad hebt.

Mijn vraag is: ik zit te twijfelen tussen de 8 (evt. Plus) en X. Zijn er hier mensen die beide hebben gebruikt of hier al eerder onderzoek naar hebben gedaan? Wat zijn de verschillen en waarom zou ik juist voor de ene of de andere gaan (los van het verschil in prijs)? Iemand die me hier bij kan helpen?

Ik heb nu de 5S. Belangrijk zijn: groter scherm, snelheid en batterijduur.
Image