Re: Welke serie volg je momenteel?

1366
Taboo op Streamz 7,5/10

Krijgt goede reviews en sprak wel aan. Mooie setting en Hardy is een topacteur. Alleen kon ik soms moeilijk het verhaal volgen.

Nog 4 series en dan ben ik rond op Streamz en ga ik het opzeggen The Wire, Succession, True Detective en The Night Of.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1368
Mr.Wolf wrote:Ondertussen seizoen 2 van Snowpiercer af! Vond het eigenlijk wel een heel goed seizoen nog! Beter dan het vorige toch, vooral dankzij de verhaallijn die meer spanning kende dan vorig seizoen! Ik kijk uit naar seizoen 3! Nu verder met Homeland seizoen 2!
Wij vorige week ook afgerond. Ik vond S02 wat traag op gang komen, maar naar het einde toe inderdaad beter en spannender dan S01.
En Sean Bean uiteraard, toppertje hier :)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1369
The Night Of 8,5/10

Zeer boeiend en spannende dramaserie.

S1 True Detective 8/10

De hoofdrolspelers zijn topacteurs en het blijft boeien. S2 en 3 blijken minder te zijn aangezien het een anthologie is ook met compleet andere acteurs zal zien wat het wordt ben wel benieuwd. Desnoods skippen als het tegenvalt.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1372
FGras wrote: 17 Apr 2021 14:04 Money Heist

Ben halverwege ofzo, maar so far een 7/10.
Leuk concept, het verhaal komt wat onrealistisch over. De meeste karakters zijn leuk, soms zijn ze erg dom waardoor problemen ontstaan. Dat voelt een beetje makkelijk ofzo.
Is La Casa De Papel zeker? Ik weet nog dat seizoen 1 en 2 de beste waren. Daarna ging het een beetje bergafwaarts omdat het onnodig gerekt leek te worden :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1373
Mr.Wolf wrote:
FGras wrote: 17 Apr 2021 14:04 Money Heist

Ben halverwege ofzo, maar so far een 7/10.
Leuk concept, het verhaal komt wat onrealistisch over. De meeste karakters zijn leuk, soms zijn ze erg dom waardoor problemen ontstaan. Dat voelt een beetje makkelijk ofzo.
Is La Casa De Papel zeker? Ik weet nog dat seizoen 1 en 2 de beste waren. Daarna ging het een beetje bergafwaarts omdat het onnodig gerekt leek te worden :p
Idd dat vond ik ook. En best onrealistisch met die kluisbraak bv. het verhaal is heel sensationeel.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk


Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1374
The Falcon And The Winter Soldier is ook uit! Begon toch wel erg sterk, bereikte een mooi hoogtepunt in het midden, maar bij de laatste aflevering storte de vlieger recht neer! Prachtige acteerprestaties van Bucky en Walker wel, maar de politieke correctheid nekte het wat voor mij. Ik snap ook niet wat ze als boodschap wilden meegeven in de laatste aflevering, maar dat leek me toch niet correct te zijn. Ook de slechterikken moeten wel de minste zijn van de hele MCU! Jammer wel! Wandavision was vele malen sterker! Ik hoop dat Disney hun Social Justice Warrior streken niet al te veel meer gaan vertonen naar volgende series toe, maar hier heb ik mijn twijfels wat over. Laat dit soort zaken gewoon uit films, series of games!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1375
Mr.Wolf wrote: 25 Apr 2021 21:00 The Falcon And The Winter Soldier is ook uit! Begon toch wel erg sterk, bereikte een mooi hoogtepunt in het midden, maar bij de laatste aflevering storte de vlieger recht neer! Prachtige acteerprestaties van Bucky en Walker wel, maar de politieke correctheid nekte het wat voor mij. Ik snap ook niet wat ze als boodschap wilden meegeven in de laatste aflevering, maar dat leek me toch niet correct te zijn. Ook de slechterikken moeten wel de minste zijn van de hele MCU! Jammer wel! Wandavision was vele malen sterker! Ik hoop dat Disney hun Social Justice Warrior streken niet al te veel meer gaan vertonen naar volgende series toe, maar hier heb ik mijn twijfels wat over. Laat dit soort zaken gewoon uit films, series of games!
Het is zeker geen hoogvlieger. Maar ik heb er wel van genoten.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1376
gamerke1992 wrote: 25 Apr 2021 22:48
Mr.Wolf wrote: 25 Apr 2021 21:00 The Falcon And The Winter Soldier is ook uit! Begon toch wel erg sterk, bereikte een mooi hoogtepunt in het midden, maar bij de laatste aflevering storte de vlieger recht neer! Prachtige acteerprestaties van Bucky en Walker wel, maar de politieke correctheid nekte het wat voor mij. Ik snap ook niet wat ze als boodschap wilden meegeven in de laatste aflevering, maar dat leek me toch niet correct te zijn. Ook de slechterikken moeten wel de minste zijn van de hele MCU! Jammer wel! Wandavision was vele malen sterker! Ik hoop dat Disney hun Social Justice Warrior streken niet al te veel meer gaan vertonen naar volgende series toe, maar hier heb ik mijn twijfels wat over. Laat dit soort zaken gewoon uit films, series of games!
Het is zeker geen hoogvlieger. Maar ik heb er wel van genoten.
Ik heb er ook zeker en vast nog van genoten :p Heb de serie dan ook een 7/10 gegeven op IMDB! De verwachtingen voor Loki binnenkort liggen toch wel wat hoger!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1377
Yup, Wandavision was veel sterker dan Falcon and the Winter soldier. Ik vond het vooral kort en ze hebben ze weer laten vangen aan het cliché van het te laten uitmonden in een soort betoog voor black lives matter.

Spijtige zaak vind ik altijd, ze kunnen ze beter gewoon focussen op goede acteerprestaties. Ook dat US agent gedoe ben ik nog niet helemaal uit wat ik ervan moet vinden.

Op naar Loki dat hopelijk een nog hogere standaard neerzet dan Wandavision.
Image