Re: Welke serie volg je momenteel?

1382
RoyVdW wrote:Love Death + Robots
Image
9/10

Echt grave fotorealistische CGI. Deze viel me toevallig op bij what's new op Netflix. Heel sterke animatie anthologie met korte episodes.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Zeker leuke 10/15 minuten snacks om even tussendoor te kijken.

Ik kijk nu vooral Alice in Borderland. Een Japanse serie over een paar mensen die in een “game” wereld terecht komen zonder respawn mogelijkheid. Dus doodgaan is niet zo leuk. En spoiler: er gaan een boel mensen dood op hele unieke, creatieve manieren. Het is bijna een SAW film.

Ik ben vooral benieuwd waar het verhaal heen gaat. Ik kan moeilijk verwachtingen schetsen en dat is iets goeds!

Re: Welke serie volg je momenteel?

1386
Star Wars the Clone Wars op Disney+.

Heel lang geleden hier en daar eens een aflevering bekeken, maar nooit de volledige serie.

Alleen heel lastig dat in de eerste 2-3 seizoenen de afleveringen totaal niet op volgorde staan. Bijvoorbeeld persoon X sterft in aflevering 6 van seizoen 1 en in aflevering 15 leeft die terug.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1387
daviduvel wrote: 18 Jul 2021 00:09 Star Wars the Clone Wars op Disney+.

Heel lang geleden hier en daar eens een aflevering bekeken, maar nooit de volledige serie.

Alleen heel lastig dat in de eerste 2-3 seizoenen de afleveringen totaal niet op volgorde staan. Bijvoorbeeld persoon X sterft in aflevering 6 van seizoen 1 en in aflevering 15 leeft die terug.
Gelukkig wist ik al op voorhand dat de volgorde niet correct was (geen idee waarom ze dat zo gedaan hebben) en heb ik onmiddellijk de lijst erbij gehaald met de juiste volgorde: https://www.starwars.com/news/star-wars ... isodeorder
Zo is het veel leuker en ik vond het toch een heel goede serie :)

Re: Welke serie volg je momenteel?

1390
Atypical.

S1 net uitgekeken 8,5/10. Gespot bij 'nieuwe episodes' op Netflix nog nooit gezien. Heel goed en grappig. Zie wat autistische trekjes van mezelf haha. Wel jammer dat het stereotype (uiterlijk) van zo iemand benadrukt wordt er zijn veel verschillende gradaties en mensentypes met deze spectrum. Vaak denk ik kan iemand echt zo extreem denken, lijkt overdreven maar dit hoofdpersonage is dan ook een uitzonderlijk geval.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk




Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1394
zenmaster wrote: 18 Aug 2021 21:11 Hier ook hersenloos… 🤣 Is voor mij nog altijd het beste om te ontspannen tijdens de werkweek.
Al een tijdje samen met de vrouw naar Modern Family aan het kijken om die reden. Ed O Neill zag ik vroeger al graag in Married With Children. Ty Burell is zalig als Phil in deze serie.
Modern Family heb ik een halfjaar geleden ook uitgekeken! Vond Cam zelf ook wel een icoon :D

Ondertussen bezig met het laatste seizoen van Lucifer, Homeland (wat momenteel enorm actueel is met de Taliban) en The Blacklist. En dan binnenkort de laatste afleveringen nog bekijken van The Walking Dead seizoen 10!
Image