Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1097
Elexus wrote:The Maze Runner => Had hem al een paar keer gezien en eigenlijk was deze film best goed. Het vervolg is daarentegen echt zo slecht amai. De reeks had nochtans potentieel.

7/10
Vond ik ook... Hetgene wat de eerste film zo goed maakte was het mysterieuze. Natuurlijk was dat allemaal weg in de tweede, dus verwacht ik niet meer bij de derde.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1098
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:The Maze Runner => Had hem al een paar keer gezien en eigenlijk was deze film best goed. Het vervolg is daarentegen echt zo slecht amai. De reeks had nochtans potentieel.

7/10
Vond ik ook... Hetgene wat de eerste film zo goed maakte was het mysterieuze. Natuurlijk was dat allemaal weg in de tweede, dus verwacht ik niet meer bij de derde.
Ja ik weet nog dat ik de tweede in de cinema ging zien en het was echt een serieuze teleurstelling. Ik vrees een beetje voor het derde deel, als die er zelfs nog komt. Kijk maar naar het lot van de Divergent serie... Begon ook vrij sterk maar nu wordt de laatste film gewoon niet meer gemaakt zelfs. :/
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1099
Elexus wrote:
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:The Maze Runner => Had hem al een paar keer gezien en eigenlijk was deze film best goed. Het vervolg is daarentegen echt zo slecht amai. De reeks had nochtans potentieel.

7/10
Vond ik ook... Hetgene wat de eerste film zo goed maakte was het mysterieuze. Natuurlijk was dat allemaal weg in de tweede, dus verwacht ik niet meer bij de derde.
Ja ik weet nog dat ik de tweede in de cinema ging zien en het was echt een serieuze teleurstelling. Ik vrees een beetje voor het derde deel, als die er zelfs nog komt. Kijk maar naar het lot van de Divergent serie... Begon ook vrij sterk maar nu wordt de laatste film gewoon niet meer gemaakt zelfs. :/
Wow, dat wist ik zelfs niet. Heb wel maar enkel de eerste boek gelezen, maar ik vond die toen niet zo heel spectaculair.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1100
Moonlight -> 7/10

Het eerste deel van de film was zeer goed, vooral door Mahershala Ali die gewoonweg een fantastische acteur is. Jammer dat hij wegvalt voor het 2e en 3e deel, waarin de film zwakker wordt. Versta ook niet goed waarom ze in het 3e deel voor die acteur gekozen hebben, die eigenlijk totaal niet trekt op die kerel die het hoofdpersonage speelt in het 2e deel. Het 3e gedeelte was gewoon het zwakst, je had niet meer het gevoel dat je naar dezelfde persoon aan het kijken was van uit het 1e en 2e deel.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1101
It (2017) 9/10
1 van de betere horrorfilms die ik al heb gezien. Iedereen kent het verhaal wel denk ik. Een groep kinderen die geteisterd wordt door hun angsten (de enge clown Pennywise). Heel origineel verhaal (dankje Stephen King). Je geraakt direct gehecht aan de verschillende kinderen. Misschien dat er op een gegeven moment iets teveel kids rondliepen, maar ach ja.
Tijdens de film waren er zo goed als geen jumpscares. Hier was ik heel blij om. Er werd constant een creepy atmosfeer gebouwd. Toen ik die avond thuis kwam, heb ik stiekem wel eens gekeken dat Pennywise niet in de veranda stond :p
Ze waren ook niet vuil van de fucked up scenes. Het begin is al heel sterk dankzij 1 van de meest iconische scenes van het verhaal.
Uiteindelijk is er maar 1 deel van het verhaal verteld, aangezien ze enkel nu met de kinderen gewerkt hebben. Het 2e deel van de film veronderstel ik dat de kinderen opgegroeid gaan zijn.
Erg hard van genoten. De humor was zalig, de atmosfeer was perfect en Skarsgard speelde een geweldige rol als enge, moordzuchtige clown.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1102
Mr.Wolf wrote:It (2017) 9/10
1 van de betere horrorfilms die ik al heb gezien. Iedereen kent het verhaal wel denk ik. Een groep kinderen die geteisterd wordt door hun angsten (de enge clown Pennywise). Heel origineel verhaal (dankje Stephen King). Je geraakt direct gehecht aan de verschillende kinderen. Misschien dat er op een gegeven moment iets teveel kids rondliepen, maar ach ja.
Tijdens de film waren er zo goed als geen jumpscares. Hier was ik heel blij om. Er werd constant een creepy atmosfeer gebouwd. Toen ik die avond thuis kwam, heb ik stiekem wel eens gekeken dat Pennywise niet in de veranda stond
Ze waren ook niet vuil van de fucked up scenes. Het begin is al heel sterk dankzij 1 van de meest iconische scenes van het verhaal.
Uiteindelijk is er maar 1 deel van het verhaal verteld, aangezien ze enkel nu met de kinderen gewerkt hebben. Het 2e deel van de film veronderstel ik dat de kinderen opgegroeid gaan zijn.
Erg hard van genoten. De humor was zalig, de atmosfeer was perfect en Skarsgard speelde een geweldige rol als enge, moordzuchtige clown.
Wat hierboven staat dus ^^ TOPPERTJE
Zeer goei kinderacteurs ook en die van Stranger Things stal wel de show :D
Idd, wat een begin :eek:

Most Likely To Die
Toen ik thuis kwam van IT wilde ik nog meer horror
Heb deze enkel gekeken omdat ik Perez Hilton wilde zien sterven :lol: viel dat ff tegen.
Gooed voor 1 keer als je in de stemming bent in een zoveelste scream kloon

John Wick 2

Vond de eerste goed en deze kon mij ook bekoren :love:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1103
The ABC's of Death
De film is letterlijk zoals de titel het zegt het alfabet afgaan van hoe men kan sterven. Het bleek dan zo dat elke letter een andere regisseur had en iedereen kon dus zijn eigen ding doen. Na het lezen van een aantal heel slechte reviews besloot ik hem toch nog te kijken. Omdat volgens meerdere personen deze film een complete verspilling is van tijd, volgde ik het advies van een reviewer om enkel de ''goeie'' te bekijken. Dit deed ik dus en wat ik te zien kreeg was vaak een combinatie van pure gore, WTFfactor en ook gewoon ranzigheid. Het viel op dat een aantal letters enkel het doel hadden te choqueren en niet meer dan dat.
Zij die toch interesse zouden hebben, bekijk letter L en als je daarna nog zin hebt kan je de film verder kijken.
4/10
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1104
Mr.Wolf wrote:It (2017) 9/10
1 van de betere horrorfilms die ik al heb gezien. Iedereen kent het verhaal wel denk ik. Een groep kinderen die geteisterd wordt door hun angsten (de enge clown Pennywise). Heel origineel verhaal (dankje Stephen King). Je geraakt direct gehecht aan de verschillende kinderen. Misschien dat er op een gegeven moment iets teveel kids rondliepen, maar ach ja.
Tijdens de film waren er zo goed als geen jumpscares. Hier was ik heel blij om. Er werd constant een creepy atmosfeer gebouwd. Toen ik die avond thuis kwam, heb ik stiekem wel eens gekeken dat Pennywise niet in de veranda stond :p
Ze waren ook niet vuil van de fucked up scenes. Het begin is al heel sterk dankzij 1 van de meest iconische scenes van het verhaal.
Uiteindelijk is er maar 1 deel van het verhaal verteld, aangezien ze enkel nu met de kinderen gewerkt hebben. Het 2e deel van de film veronderstel ik dat de kinderen opgegroeid gaan zijn.
Erg hard van genoten. De humor was zalig, de atmosfeer was perfect en Skarsgard speelde een geweldige rol als enge, moordzuchtige clown.
Ik moet deze film nodig zien. Ga vrijwel nooit naar de bios, maar voor deze film wil ik wel heen.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1105
billie91 wrote:
Mr.Wolf wrote:It (2017) 9/10
1 van de betere horrorfilms die ik al heb gezien. Iedereen kent het verhaal wel denk ik. Een groep kinderen die geteisterd wordt door hun angsten (de enge clown Pennywise). Heel origineel verhaal (dankje Stephen King). Je geraakt direct gehecht aan de verschillende kinderen. Misschien dat er op een gegeven moment iets teveel kids rondliepen, maar ach ja.
Tijdens de film waren er zo goed als geen jumpscares. Hier was ik heel blij om. Er werd constant een creepy atmosfeer gebouwd. Toen ik die avond thuis kwam, heb ik stiekem wel eens gekeken dat Pennywise niet in de veranda stond :p
Ze waren ook niet vuil van de fucked up scenes. Het begin is al heel sterk dankzij 1 van de meest iconische scenes van het verhaal.
Uiteindelijk is er maar 1 deel van het verhaal verteld, aangezien ze enkel nu met de kinderen gewerkt hebben. Het 2e deel van de film veronderstel ik dat de kinderen opgegroeid gaan zijn.
Erg hard van genoten. De humor was zalig, de atmosfeer was perfect en Skarsgard speelde een geweldige rol als enge, moordzuchtige clown.
Ik moet deze film nodig zien. Ga vrijwel nooit naar de bios, maar voor deze film wil ik wel heen.
durf je wel ?? :nerd:

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1107
Kingsman: The Golden Circle 9/10
Oh, wat ben ik fan van deze films. Dit is het vervolg op de eerste film van ergens in 2014. Qua verhaal trekt het een beetje op de voorganger. Gek persoon valt wereld aan en de Kingsman moeten dit oplossen. Door een aantal gebeurtenissen hebben ze nu de hulp nodig van de Amerikaanse soortgenoten nl. Statesman waardoor er weer wat extra namen aan de topcast worden toegevoegd.
De bad guy (of zal ik zeggen woman) heeft veel weg van Samuel L Jackson in de vorige film. Even gek en er is geen enkele scene waarin ze normaal lijkt over te komen. Dit wordt al snel duidelijk vanaf het eerste kwartier. Ook (zonder te spoilen) deed er opeens een verrassings"acteur" mee in de film die echt wel hilarisch was.
De vechtscenes waren weer fenomenaal. Ik had wel het gevoel dat ze probeerden om over de beruchte kerkscene te geraken (als je deze niet kent, SHAME en ga de eerste film zien). Spijtig is dat dat niet echt lukt. Toch blijven ze echt wel zeer cool en over the top. Misschien soms zelfs iets té. Maar hey, ik klaag niet. Wat echt super was, waren de shots die genomen waren in het eindgevecht. Deze waren echt ziek.
Het enigste nadeel vond ik dat er nogal weinig verteld werd over the golden circle zelf. Je wist wel wat deze was, maar daar bleef het wel wat bij. Hier had ik graag iets meer diepte in gezien.
Voor de rest was dit meer van hetzelfde. Zeer veel humor (met de nodige cry momenten), super veel actie,... Persoonlijk kon het wel niet de eerste film overtreffen, maar het blijft toch een topper.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1108
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote:The Maze Runner => Had hem al een paar keer gezien en eigenlijk was deze film best goed. Het vervolg is daarentegen echt zo slecht amai. De reeks had nochtans potentieel.

7/10
Vond ik ook... Hetgene wat de eerste film zo goed maakte was het mysterieuze. Natuurlijk was dat allemaal weg in de tweede, dus verwacht ik niet meer bij de derde.
Ja ik weet nog dat ik de tweede in de cinema ging zien en het was echt een serieuze teleurstelling. Ik vrees een beetje voor het derde deel, als die er zelfs nog komt. Kijk maar naar het lot van de Divergent serie... Begon ook vrij sterk maar nu wordt de laatste film gewoon niet meer gemaakt zelfs. :/
Wow, dat wist ik zelfs niet. Heb wel maar enkel de eerste boek gelezen, maar ik vond die toen niet zo heel spectaculair.
Heb enkel de eerste gezien. Was ooit van plan om de trilogie achter elkaar te zien, maar als dit zo slecht is laat ik het voor wat het is.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1110
Blade Runner 2049 --> 10/10

Wat een meesterwerk. Als Roger Deakins (de DP) dit jaar nog steeds geen Oscar krijgt voor beste cinematography, dan weet ik het ook niet meer. De film is gewoon een visueel spektakel en bevat ook nog eens een cool verhaal. Voor wie twijfelt om hem te gaan zien omdat hij de eerste niet zou gezien hebben: Het is niet per se nodig, maar je zal het verhaal en subtiele dingetjes beter snappen als je de eerste gezien hebt. :)
Image