Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1321
met0t0 wrote:Star Wars: Episode IX The Rise of Skywalker

In het kort: ik heb er toch wel enorm van genoten.
The Last Jedi had zo veel veranderd, deze film heeft het grotendeels proberen goedmaken. En da's dan ook onmiddellijk de grootste kritiek die ik erop heb: er wordt veel tijd besteed aan alles goedmaken, om dingen terug in de sfeer van de 6 eerste episodes te krijgen (of toch al zeker niet meer zoals in Episode 8). De tijd vliegt voorbij, er is enorm veel actie en daardoor worden sommige emotionele momenten nogal snel gebracht.
Los van die kritiek vond ik het toch echt de moeite en een perfecte afsluiter van de 3 nieuwe films. Ik vind hem niet goed als afsluiter van alle 9 episodes, maar da's een ander punt (en misschien iets te veel in detail, eerder voor het Star Wars-topic).

8/10
ik ga hem binnenkort ook zien, benieuwd !

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1324
Star Wars: The Rise of Skywalker

Ik had een beetje schrik, aangezien de reviews niet erg positief waren. Toch heb ik er enorm van kunnen genieten en kan ik vrede nemen met hoe de saga eindigt. Alles zat heel goed in elkaar en alle karakters kregen een waardig einde.

Wellicht ben ik een beetje over genereus, maar vond hem dan ook echt, echt goed. 9,5/10
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1325
dividedx11 wrote:Star Wars: The Rise of Skywalker

Ik had een beetje schrik, aangezien de reviews niet erg positief waren. Toch heb ik er enorm van kunnen genieten en kan ik vrede nemen met hoe de saga eindigt. Alles zat heel goed in elkaar en alle karakters kregen een waardig einde.

Wellicht ben ik een beetje over genereus, maar vond hem dan ook echt, echt goed. 9,5/10
dat is een dik cijfer :O

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1326
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Star Wars: The Rise of Skywalker

Ik had een beetje schrik, aangezien de reviews niet erg positief waren. Toch heb ik er enorm van kunnen genieten en kan ik vrede nemen met hoe de saga eindigt. Alles zat heel goed in elkaar en alle karakters kregen een waardig einde.

Wellicht ben ik een beetje over genereus, maar vond hem dan ook echt, echt goed. 9,5/10
dat is een dik cijfer :O
Ik ben redelijk benieuwd... Ik vond de tweede eerlijk gezegd dikke sh**. Hopelijk kan die laatste toch nog enkele dingen goedmaken voor mij :p
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1327
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Star Wars: The Rise of Skywalker

Ik had een beetje schrik, aangezien de reviews niet erg positief waren. Toch heb ik er enorm van kunnen genieten en kan ik vrede nemen met hoe de saga eindigt. Alles zat heel goed in elkaar en alle karakters kregen een waardig einde.

Wellicht ben ik een beetje over genereus, maar vond hem dan ook echt, echt goed. 9,5/10
dat is een dik cijfer :O
Ik ben redelijk benieuwd... Ik vond de tweede eerlijk gezegd dikke sh**. Hopelijk kan die laatste toch nog enkele dingen goedmaken voor mij :p
Ai, ik was best wel fan van The Last Jedi dus aan mij moet je geen referentie nemen (al vond ik de laatste nu ook wel beter)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1328
The Last Jedi kreeg van de 'critics' wel heel goeie reviews en werd op veel kritiek onthaald bij de fans, bij The Rise of Skywalker lijkt het omgekeerd te zijn... :think:
Ik denk dat ze het gewoon voor niemand meer echt goed konden doen. Het belangrijkste is wat ge er zelf van vindt. Ik heb ook van Episode 9 genoten, daar gaan de reviews niet veel aan veranderen.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1334
A Dog's Purpose - 8/10

Door reïncarnatie wordt het leven van een hond 'kunstmatig' verlengd. Hierbij ligt het ras van de hond niet vast, verschillende rassen dus waarbij de ervaring van het dier wel stapelt. Het verhaal wordt verteld vanuit het oogpunt van de hond. Dat verklaart tevens waarom bepaalde scenes niet uitgebreid worden belicht.
Soms hilarisch grappig, soms ook tranentrekkend sentimenteel, maar voor een hondenliefhebber meestal zeer herkenbaar. Hmm, bij nader inzien wellicht meer waard dan de genoemde 8/10.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu