Re: Welke serie volg je momenteel?

1202
Mr.Wolf wrote:13 reasons why (vooral seizoen 1)
The Haunting Of Hill House
Black Mirror
Zijn 3 series die ikzelf wel top vond, al zijn ze niet echt zeer recent :p
Van black mirror heb ik 1 aflevering gezien. Die vond ik oké, maar niet echt wauw. Zeker pijn vriendin was niet overtuigd. Zijn de andere episodes misschien beter? Ik heb die gezien waarbij 2 mannen in een game wereld kruipen in de stijl van street fighter, maar dan blijken ze iets anders te doen dan te vechten :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1203
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:13 reasons why (vooral seizoen 1)
The Haunting Of Hill House
Black Mirror
Zijn 3 series die ikzelf wel top vond, al zijn ze niet echt zeer recent :p
Van black mirror heb ik 1 aflevering gezien. Die vond ik oké, maar niet echt wauw. Zeker pijn vriendin was niet overtuigd. Zijn de andere episodes misschien beter? Ik heb die gezien waarbij 2 mannen in een game wereld kruipen in de stijl van street fighter, maar dan blijken ze iets anders te doen dan te vechten :p
Je hebt een aflevering gezien van het minste seizoen haha :p Daar speelden ze het echt op safe. De andere seizoenen zijn meestal veel duisterder met echt goeie plottwists. Vooral seizoen 2, 3 en 4 waren sterk!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1207
gamerke1992 wrote:Welke recente netflix serie raden jullie nog aan? Ik ben net klaar met zowel stranger things, lucifer en the 100. Genre maakt niet echt uit :)
Peaky Blinders, The Good Place, Penny Dreadful, iZombie, How to get away with Murder, Orphan Black, Bates Motel, Once Upon a Time, Orange is the New Black, 3%, 12 Monkeys,...
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1209
paveman wrote:Ik bedoel seizoen 3 he gamerke ;) Wat vond je er van?

The Bridge is echt een topserie imo! Alvast veel plezier ermee ;)
Seizoen 3 ga ik volgende week kijken als ik in de UK ben voor het werk ;) Dan heb ik wat te doen in de hotelkamer :p De reden dat ik die nog niet verder had bekeken, is omdat mijn vriendin de eerste twee seizoenen niet heeft gezien. En nu zocht ik vooral iets wat we samen konden bekijken.
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:Welke recente netflix serie raden jullie nog aan? Ik ben net klaar met zowel stranger things, lucifer en the 100. Genre maakt niet echt uit
Peaky Blinders, The Good Place, Penny Dreadful, iZombie, How to get away with Murder, Orphan Black, Bates Motel, Once Upon a Time, Orange is the New Black, 3%, 12 Monkeys,...
Wauw dat is een stevige lijst. Ik ga ze allemaal meteen eens bestuderen en toevoegen aan mijn watchlist :D Bedankt!!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1210
The 100 seizoen 4 --> Dit was een redelijk bizar seizoen. Vooral omdat je aan het einde van seizoen 3 al wist wat de endgame ging zijn. Momenteel vond ik wel seizoen 2 en 3 beter als 4. Veel personages die gekke beslissingen maakten en anderen die wel heel hatelijk werden!

Minderhunter seizoen 2 --> Toch nog maar een kans gegeven na seizoen 1. Ik vond deze serie heel saai, maar al een geluk werd dat hier veranderd. Iedereen had hier zijn eigen verhaallijn. Holden's verhaal was het grootste en interessantste. Bill had een van de grootste wtf momenten, en Wendy was gewoon saai :p Zeer benieuwd nu naar seizoen 3!

Nu beginnen aan seizoen 5 van the 100
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1213
The 100 seizoen 5 --> Was zoals gewoonlijk weer top! Misschien wel het beste seizoen tot nu toe?

13 Reasons Why seizoen 3 --> Zucht, waar moet ik beginnen? Op zich was het gehele verhaal echt niet slecht. Er werden gewoon zo'n slechte/rare keuzes gemaakt... Eerst en vooral het nieuwe hoofdpersonage. Waar kwam zij opeens vandaan? Ik vond dat ze gewoon absoluut niet in het plaatje paste. Je hebt al een hele uitgebreide cast die zijn ding goed doet, en dan smijt je er plots iemand bij in (wss om cultureel divers te zijn?). Ik vond ze op zich niet zo heel irritant, maar ze paste gewoon niet in het plaatje. Ook het einde vond ik gewoon verschrikkelijk slecht. Meestal ben ik wel fan van de eindes van 13 reasons why, maar dit was gewoon slecht! Meestal zit er toch een boodschap in de serie. Seizoen 1 ging over pesten, seizoen 2 over slachtoffers van verkrachting. Seizoen 3 geeft een boodschap die absoluut verkeerd is naar jongeren toe! Ik ga niet zeggen wat, maar het is echt fout... Ik denk dat de serie zo politiek correct wil zijn, dat ze soms verblind worden door wat echt goed of fout is, hoe je wil dat jongeren naar deze problemen kijken.
In mijn ogen waren er 2 personages die echt een sterke rol speelden dit seizoen! Ik hoop dat er serieuze consequenties zijn voor de daden die zich hebben afgespeeld in seizoen 3, of anders denk ik dat ik er maar gewoon mee stop!

Aheum, genoeg gehaat! Volgende is The 100 seizoen 6
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1215
Begonnen met You. Gaat over een jongeman die werkt in een boekenwinkel in New York. Hij komt een knappe blondine tegen en adhv haar sociaal netwerk vlooit hij uit wie/wat/waar en hoe ze is, wie haar 'foute' vrienden zijn en tracht haar voor zich te winnen. Vind het zeer goed tot nu toe stond bij mijn aanraders.

Verder heb ik nog Peaky Blinders, La Casa de Papel en Luther op mijn verlanglijstje staan.

Het laatste seizoen van 13 Reasons wou ik ook zien, maar na de geweldige review van Wolf twijfel ik of ik daar mijn tijd ga insteken.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image
cron