Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7591
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:- - - - - Een beetje teleurstellend is het aantal reacties op de Awards 2017. :(

Tot morgen, zondag 21 januari, kan er echter nog gestemd worden. Kom op Community, laat je van je beste kant zien! :jip: :jip: :jip:
je moet er anders in de toekomst een soort van tombola van maken. Dan gaan de Holla... euh, alle leden hier zeker meedoen ! A ja, als je iets gratis kan krijgen :idea:
Dat zou al meer reactie uitlokken ja. Ik dacht net hetzelfde als Frans aagezien er weinig reactie op komt.
Vind dit ook wat passé zo stemmen op iemand. Er valt idd niks mee te winnen (buiten een medal) of verliezen dus wie geeft er nog om? Zoals Mr. Wolf al zei is iedereen even belangrijk op het forum daarom stem ik ook niet op member vh jaar bv. want dat kan je niet bepalen.

(Er zijn twee Wolven hier een man en vrouw? Wat is de betekenis eigenlijk van WOLF of is het geen afkorting??)
we kunnen eventueel jouw fiets verloten Roy !!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7592
Kolm wrote:
W.O.L.F. wrote:
RoyVdW wrote:(Er zijn twee Wolven hier een man en vrouw? Wat is de betekenis eigenlijk van WOLF of is het geen afkorting??)
Ja, ik ben een vrouw, partner van met0t0. Ik vind het gewoon een leuk dier : ) De puntjes zijn er omdat alle andere versies van wolf al waren ingenomen om het oude Pure forum : p

+++ Fancy food maken, koude pastasalade met visseneitjes, basilucumolie, rode paprika, veldsla, pompoenpitten en zonnebloempitten : )
+++ Vandaag de laaste les luisteren, heb pas maandag examen, dus ik ben heel goed op schema : )
Ik denk dat Roy doelt op Mr.Wolf, maar die is niet jouw wolf voor zover ik weet :P
Ik dacht ik verduidelijk even :)

--- Vandaag wordt mijn opa geopereerd, de operatie zelf is niet zo heel erg gevaarlijk, maar die narcose eh... :(
+ Gelukkig is met0t0 bij mij, ben echt heel ongerust :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7595
++++ Examen vandaag ging nog redelijk goed. Was al na 35 min. klaar en was 1 van mijn zwaarste qua inhoud
++++ Vrijdag met onze pa naar Insidious gaan kijken in de kinepolis. Altijd spannend om naar die grote cinema's te gaan ipv die kleine hier in Geel
++++ Ook zaterdag naar de cinema. Dan is Patser aan de beurt. Is het ook de eerste keer dat ik het lief van mijne maat ontmoet. Redelijk spannend weer :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7597
Colossus wrote:- - - al de hele week een goede griep te pakken
- - - en nee ik hoef geen medelijden en allemaal beterschap wensen nu
+++ Kingdom Hearts is echt leuk maar ook best moeilijk
+++ Dying Light is ook echt een verassing voor mij! Nu moet ik nog tijd en vrienden vinden om deze eens samen met anderen te doen want dat maakt het helemaal leuk denk :D
Beterschap aan je vrouw haar man. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7598
Colossus wrote:- - - al de hele week een goede griep te pakken
- - - en nee ik hoef geen medelijden en allemaal beterschap wensen nu
+++ Kingdom Hearts is echt leuk maar ook best moeilijk
+++ Dying Light is ook echt een verassing voor mij! Nu moet ik nog tijd en vrienden vinden om deze eens samen met anderen te doen want dat maakt het helemaal leuk denk :D
Beterschap aan de vader van jou kinderen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7599
Colossus wrote:- - - al de hele week een goede griep te pakken
- - - en nee ik hoef geen medelijden en allemaal beterschap wensen nu
+++ Kingdom Hearts is echt leuk maar ook best moeilijk
+++ Dying Light is ook echt een verassing voor mij! Nu moet ik nog tijd en vrienden vinden om deze eens samen met anderen te doen want dat maakt het helemaal leuk denk :D
Beterschap aan de zoon van je moeder :P

--- Zo moe... heb nochtans 9u geslapen en ben maar weinig wakker geworden :moe:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7600
Colossus wrote:- - - al de hele week een goede griep te pakken
- - - en nee ik hoef geen medelijden en allemaal beterschap wensen nu
+++ Kingdom Hearts is echt leuk maar ook best moeilijk
+++ Dying Light is ook echt een verassing voor mij! Nu moet ik nog tijd en vrienden vinden om deze eens samen met anderen te doen want dat maakt het helemaal leuk denk :D
Beterschap aan de buurman van jouw buurman!
:lol:

Welke KH ben je aan het spelen?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7601
----gedvermiljaardendju stud magnet trophy in Lego harry potter wilt nie poppen
++ voor de rest leuke game en al aan 70 procent in-game
++ vrijdag gt sport laatste 2 racen uitrijden
++ datum gow
++ bikan monster energy Supercross
++ fifa is toch plezant xd derde seizoen bezig bij club Brugge en al weer goed opweg. Ik blijf alleen teveel goals slikken. Ik scoor meestal wel minstens 2 goals meer dan tegenstander maar ik ben niet rap content xd
++ Atreus maakt weer veel vorderingen. Hij iedere avond naast mij in de zetel

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7602
Colossus wrote:- - - al de hele week een goede griep te pakken
- - - en nee ik hoef geen medelijden en allemaal beterschap wensen nu
Dan maar een tip van mijn apotheker: drink zot veel water, dan is de nasleep een stuk korter, of zoals zij het zei: kruip in uw zetel met een aantal grote flessen water naast u en drink :)

+++ Opa is goed uit de operatie geraakt, nu nog juist afwachten of de narcose geen nare bijwerkingen heeft, heb al eerder meegemaakt hoe dat de trigger voor dementie kan zijn :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7603
W.O.L.F. wrote:
Colossus wrote:- - - al de hele week een goede griep te pakken
- - - en nee ik hoef geen medelijden en allemaal beterschap wensen nu
Dan maar een tip van mijn apotheker: drink zot veel water, dan is de nasleep een stuk korter, of zoals zij het zei: kruip in uw zetel met een aantal grote flessen water naast u en drink :)
Dank u voor de tip
En Haha wat moest ik lachen om jullie reacties hierboven Hahaha :lol: :D

Ik speel momenteel gewoon deel 1, heb net Tarzan en Hercules gehad, nu terug naar traveler town :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7605
Colossus wrote:Dank u voor de tip
En Haha wat moest ik lachen om jullie reacties hierboven Hahaha :lol: :D

Ik speel momenteel gewoon deel 1, heb net Tarzan en Hercules gehad, nu terug naar traveler town :P
Wat mij betreft nog altijd de mooiste KH :)
Wel ook de enige die ik platinum heb (of de hele 1.5 collectie op 100%...?): het ritmespel in deel 2... grrrr!
Image