Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7609
Colossus wrote:
Mr.Wolf wrote:+++++++++ Onze papa toch net een supertof cadeau gekregen voor zijne verjaardag. Net hebben de mensen van de verzekeringen gebeld om te zeggen dat we toch het hele bedrag hebben terug gekregen van ons ongeval in de zomer :jip:
+++ geweldig om te horen! :jip: wellicht dan toch op vakantie deze zomer! :smug:
Hahaha waarschijnlijk wel! We gaan seffens al eens naar een reisbureau om te gaan luisteren. Het zal dit jaar wel niks al te ver zijn (jammer genoeg) :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7614
fsterchele23 wrote:----gedvermiljaardendju stud magnet trophy in Lego harry potter wilt nie poppen
++ voor de rest leuke game en al aan 70 procent in-game
++ vrijdag gt sport laatste 2 racen uitrijden
++ datum gow
++ bikan monster energy Supercross
++ fifa is toch plezant xd derde seizoen bezig bij club Brugge en al weer goed opweg. Ik blijf alleen teveel goals slikken. Ik scoor meestal wel minstens 2 goals meer dan tegenstander maar ik ben niet rap content xd
++ Atreus maakt weer veel vorderingen. Hij iedere avond naast mij in de zetel

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ik las gisteren in de krant dat ze dat het in het echt ook doen :lol: Het sportnieuws in België volg ik niet echt meer, maar als ik een keertje hier ben dan doorblader ik wel de krant die hier ligt :)
Succes met stud magnet!

--- Wat heb ik gedaan met mijn nek en rug, zit allemaal vast en doet pijn :cry:
+++ Straks terug naar huis! :love:
+++ Gelukkig bestaat er zoiets als remote play!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7615
++++ Gisteren dag Vice City gespeeld. Nu op 40% ingame completion. Nog een weg te gaan maar ik heb er een enorm plezier in. Waar ik wel wat tegenop zie zijn de 100 collectibles behalen. Deze namiddag verder doen.
++++ Net terug van va toertje lopen. Op aangeven van mijn vrouw om het samen te doen. 5.5km gedaan. Serieuze prestatie voor haar. En belangrijk, zonder stoppen. Ben trots op haar.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7617
++/-- Vandaag voorlaatste examen gehad. Was nogal vaag, vroegen veel achter de visie van maatschappelijk werk enzo. Kan mij er geen beeld over vormen
+++/--- Morgen laatste examen van sociale zekerheidsrecht. Is altijd wel een klote examen, omdat er zoveel dubbelzinnig in staat. Nu hopen op de 3e keer, goeie keer. Daarna vakantie voor een weekje :p
------------ Volgende week stage. Zie er enorm tegenaan dankzij de rotte mentaliteit die er heerste op mijn vorige stageplaats. Ik weet wel dat het hier beter kan meevallen, maar het idee dat ik in iets soortgelijks terug kan belanden zit nog altijd in mijn hoofd...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7618
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:
+++ Vanavond verder gaan met Uncharted: The Lost Legacy


heb je die nog niet uit ?? die is al zo kort :eek:
Ik speel hem samen met W.O.L.F. en doorgaans kunnen we maar een viertal uur per week gamen, dan gaat het niet echt vooruit he ;)
Ik game sowieso heel weinig de laatste tijd, dus dan duren alle games veel langer :P

+++ Zon :sun:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7619
+ Zal er wel door zijn voor mijn examen
--- Het was een verschrikkelijk slecht opgesteld examen, echt ongelofelijk, veel en veel te kleine details vragen, dubbele negaties, e.d.
-- Alles ging goed met mijn opa in het ziekenhuis, maar nu is een grote blauweplek (eigenlijk een rode) toch reden voor bezorgdheid, mogelijks iets van een interne bloeding ofzo... :(