Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11342
Welkom terug Met0t0! Ongetwijfeld onvergetelijke ervaring!

---- Echo vandaag van de kuit ter opvolging. Letsel is blijkbaar wat groter geworden. Toch mag ik verder opbouwen bij de fysio. Momenteel loop ik 20min op 80% lichaamsgewicht op de loopband. Ik zou eigenlijk binnenkort terug buiten mogen gaan lopen. Voorlopig wel nog minimum 2 weken wachten vooral ik plyometrische oefeningen mag doen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11343
FGras wrote: 16 Jan 2024 16:34 Weet je zeker dat je weer terug wilt naar het 9-5 leven? ;)

OT:
- Roadtrip door Mexico was rete saai.
+/- Weer een ex vriendin erbij.
- Werk heeft nog een UX/UI designer aangenomen omdat ik "very expensive" ben.
+ Alles geeft weer nieuwe kansen en mogelijkheden! :sun:
Wat maakte dat het saai was...?
Was je met die inmiddels ex-vriendin op roadtrip (en was het daarom zo saai) of heb je die daar opgescharreld en is het daarom uit?
Mensen die 'very expensive' zijn, zijn vaak ook 'very qualified'... laat ze daar zelf maar achter komen...
You go gir... eh man!

:p ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11344
FGras wrote: 16 Jan 2024 16:34Weet je zeker dat je weer terug wilt naar het 9-5 leven? ;)
Net voor ik vertrok, heb ik promotie gekregen naar een managersfunctie waardoor die 9-5 niet meer echt van toepassing is :lol:
Ik zal wel zien hoe het went om terug aan het werk te gaan :)
gamerke1992 wrote: 16 Jan 2024 18:41 Welkom terug Met0t0! Leuk dat het zo een boeiende ervaring was. Zijn er een paar spannende verhalen die je kan delen? :D
Euh ja, spannende verhalen... 22 uur aan één stuk in een camionette reizen over een trip die maar 12u had mogen duren? Vanwege de vele keren pech onderweg. 1x ook pech gehad dat de camionette ons + bagage op het dak niet bergop kon krijgen, waardoor we een half uurtje te voet in de vlakke zon langs de kant van de weg bergop zijn gewandeld. Dat moet nogal een zicht geweest zijn voor de vrachtwagens die voorbij reden: een hele hoop blanken, Indiërs, Chinezen, ... die te voet langs de kant van de baan wandelen in the middle of nowhere zonder enige auto in de buurt :lol: De mensen in het dorp bergop wisten ook niet wat ze zagen toen we er aankwamen.
De markten zijn ook niet te onderschatten: eindeloze doolhoven onder golfplaten daken, waar ge met moeite zelf doorheen de gangpaden past. Uitdagend om elkaar niet kwijt te geraken. En ten slotte moesten we een oversteek per boot maken, maar daarvoor moesten we door een enorm drukke havenmarkt. Dat was echt een baan wurmen door de massa naar de bootjes, met een hele hoop bagage van de groep. Jammer genoeg is daar ook wel gestolen uit bagage, omdat zelfs de security het overzicht kwijt was over wie overal was.
Dat zijn zo maar een paar dingen die mij te binnen schieten, de hele reis was op zich al een ervaring. Speciale vermelding nog voor de taxi-moto's die slalomden doorheen chaotisch verkeer, maar daarop zagen we wel het meest van de steden.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11345
paveman wrote: 17 Jan 2024 09:02
FGras wrote: 16 Jan 2024 16:34 Wat maakte dat het saai was...?
Was je met die inmiddels ex-vriendin op roadtrip (en was het daarom zo saai) of heb je die daar opgescharreld en is het daarom uit?
Mensen die 'very expensive' zijn, zijn vaak ook 'very qualified'... laat ze daar zelf maar achter komen...
You go gir... eh man!

:p ;)
Die ex vriendin had mij uitgenodigd om kerst en nieuw jaar met haar en haar familie te vieren in verscheidende delen van Mexico en ik dacht dat dit wel interessant kon zijn. Ik had verwacht een paar dagen met haar familie door te brengen en de rest de reis van de 3 weken voor ons zelf te hebben. Maar we hebben letterlijk 2 van de 3 weken bij haar rete saaie familie in huis gewoond! :O

Daarnaast kwam ik tijdens die reis er achter dat die meid een hele boel rode vlaggen had. Voornamelijk in de omgang met een heleboel andere mannen en haar social media verslaving. Dus toen de trip klaar was gelijk maar in een appartement ver bij haar vandaan gaan wonen. Naast het gevoel van 3 maanden verprutst te hebben met de verkeerde meid heb ik nog geen spijt van mijn keuze gekregen.

Mocht het werk mij willen vervangen, dan komt er vanzelf wel weer een andere uitdaging op pad. Ik ben er niet zo bang voor. :cool:

met0t0 wrote: 17 Jan 2024 11:14
FGras wrote: 16 Jan 2024 16:34Weet je zeker dat je weer terug wilt naar het 9-5 leven? ;)
Net voor ik vertrok, heb ik promotie gekregen naar een managersfunctie waardoor die 9-5 niet meer echt van toepassing is :lol:
Ik zal wel zien hoe het went om terug aan het werk te gaan :)
Dus nu kan je vanuit je "overseer" stoel lekker niks doen en af en toe wat mensen aansturen? :D


OT:
- Mijn website ligt er uit, nu moet ik na 10 jaar weer uitvogelen hoe FireZilla werkt...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11347
FGras wrote: 17 Jan 2024 21:41 Dus nu kan je vanuit je "overseer" stoel lekker niks doen en af en toe wat mensen aansturen? :D
Was het maar waar :lol:
gamerke1992 wrote: 17 Jan 2024 22:56 Dat is goed nieuws Met0t0. Ik kan je een goed boek aanraden: the making of a manager van Julie Zhuo.

Manage je mensen of producten?
Bedankt voor de tip! En mensen, geen producten. Ook een heel nieuw team en er komen nog mensen bij + stagiairs, dus dat wordt uitdagend om iedereen te steunen in hun on-the-job training en op te volgen bij moeilijkheden.

--- Muziek op personeelsfeest stond veel te luid... Zelfs al roepend konden we elkaar niet meer horen. Al had de zaalverantwoordelijke er geen oren naar: "De band heeft zijn soundcheck zo gedaan en onze geluidstechnicus is daarna vertrokken". Top :silly: Volgend jaar dus oordoppen meenemen :-"
+++ Rustig weekend

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11348
met0t0 wrote: 21 Jan 2024 13:31
gamerke1992 wrote: 17 Jan 2024 22:56 Dat is goed nieuws Met0t0. Ik kan je een goed boek aanraden: the making of a manager van Julie Zhuo.

Manage je mensen of producten?
Bedankt voor de tip! En mensen, geen producten. Ook een heel nieuw team en er komen nog mensen bij + stagiairs, dus dat wordt uitdagend om iedereen te steunen in hun on-the-job training en op te volgen bij moeilijkheden.

--- Muziek op personeelsfeest stond veel te luid... Zelfs al roepend konden we elkaar niet meer horen. Al had de zaalverantwoordelijke er geen oren naar: "De band heeft zijn soundcheck zo gedaan en onze geluidstechnicus is daarna vertrokken". Top :silly: Volgend jaar dus oordoppen meenemen :-"
+++ Rustig weekend
Of een andere band :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11349
Sora_Lizard wrote: 21 Jan 2024 14:14
met0t0 wrote: 21 Jan 2024 13:31
gamerke1992 wrote: 17 Jan 2024 22:56 Dat is goed nieuws Met0t0. Ik kan je een goed boek aanraden: the making of a manager van Julie Zhuo.

Manage je mensen of producten?
Bedankt voor de tip! En mensen, geen producten. Ook een heel nieuw team en er komen nog mensen bij + stagiairs, dus dat wordt uitdagend om iedereen te steunen in hun on-the-job training en op te volgen bij moeilijkheden.

--- Muziek op personeelsfeest stond veel te luid... Zelfs al roepend konden we elkaar niet meer horen. Al had de zaalverantwoordelijke er geen oren naar: "De band heeft zijn soundcheck zo gedaan en onze geluidstechnicus is daarna vertrokken". Top :silly: Volgend jaar dus oordoppen meenemen :-"
+++ Rustig weekend
Of een andere band :D
Dat krijg je dan als je Rammstein laat komen op je personeelsfeest
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11351
met0t0 wrote: 17 Jan 2024 11:14 Euh ja, spannende verhalen... 22 uur aan één stuk in een camionette reizen over een trip die maar 12u had mogen duren? Vanwege de vele keren pech onderweg. 1x ook pech gehad dat de camionette ons + bagage op het dak niet bergop kon krijgen, waardoor we een half uurtje te voet in de vlakke zon langs de kant van de weg bergop zijn gewandeld. Dat moet nogal een zicht geweest zijn voor de vrachtwagens die voorbij reden: een hele hoop blanken, Indiërs, Chinezen, ... die te voet langs de kant van de baan wandelen in the middle of nowhere zonder enige auto in de buurt :lol: De mensen in het dorp bergop wisten ook niet wat ze zagen toen we er aankwamen.
Nouja. ik zou toch denken na laatste 2 edities graspop je het al gewoon bent half uur in de zon the moeten gaan :P

dacht ook je wel luide muziek gewoon was :)




otp
+++ sinds vrijdag voor eerst nonkel en peter
- precies of enkel de dure dingen blijven over van de geboortelijst

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11352
Proficiat DaSoldier! En daar is een peter voor. Voor de dure dingen te geven. Ik weet er alles van :D

---- Schade aan huis door de storm :cry: Aan onze zijgevel is de volledige screen (bak waar de screen in oprolt) losgekomen. Hing te bungelen en is gelukkig niet op de wagens die eronder stonden gevallen!! Aangegeven aan de verzekering en ik hoop dat we op zijn minst iets krijgen. Die screen is niet goedkoop. Foto's al doorgestuurd, normaal komt de installateur vandaag langs om bestek op te maken.
++++ Natuurlijk hebben we net vorige week een nieuw bed (boxspring) en kleerkast gekocht...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11353
NTGSruler wrote: 24 Jan 2024 08:01 Proficiat DaSoldier! En daar is een peter voor. Voor de dure dingen te geven. Ik weet er alles van :D

---- Schade aan huis door de storm :cry: Aan onze zijgevel is de volledige screen (bak waar de screen in oprolt) losgekomen. Hing te bungelen en is gelukkig niet op de wagens die eronder stonden gevallen!! Aangegeven aan de verzekering en ik hoop dat we op zijn minst iets krijgen. Die screen is niet goedkoop. Foto's al doorgestuurd, normaal komt de installateur vandaag langs om bestek op te maken.
++++ Natuurlijk hebben we net vorige week een nieuw bed (boxspring) en kleerkast gekocht...
Mijnen business :D
Verzekering zal wel tussenkomen, je zal enkel de franchise moeten laten vallen (€313,22 januari 2024). Heel misschien kan je zelfs die recupereren, afhankelijk van welke maatschappij het is. Soms een soort loyalty programma waarbij als je drie verschillende producten hebt (bv. auto, brand, familiale), je de franchise kan terugkrijgen mits het de eerste schade is in x-aantal jaar.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11354
@Sanity: Tis bij KBC en franchise in de polis staat 311 euro, maar dat zal waarschijnlijk dan wel nog moeten aangepast worden naar 313 euro dan. Ik heb 2 woningpolissen, brandverzekering (2x) en familiale verzekering bij KBC alsook autoverzekering. Natuurlijk wat jij nu zegt heb ik nog niets van gehoord (van KBC), behalve dat het dossier is aangemaakt en ze de franchise in vermindering brengen van de eventuele schadevergoeding.
Image