Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6242
minermb wrote:+±++++++±++++±+ geslaagd voor mijn rijexamen :D:D
Goeien bal

------------- Die vuil oer tegengekomen van mijn stage die mij daar heeft liggen uitkakken. Blijkbaar ne gastspreker op mijn school. Ik heb er tegen gezegd da ik nog steeds razend ben op haar. Toen durfde die 2 nog vragen om samen ne koffie te gaan drinken. Heb ik is goe mee gelachen erna
+++++++ St. Patricks Day gevierd
++++ Absint toch maar iets zot
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6247
+/- Gisteren naar Harry Potter in concert gaan kijken in het Sportpaleis. Het was maar meh. Ik was in december al gaan kijken naar The Lord of the Rings in Concert en toen had ik voortdurend kippenvel. Oké, het is wel een andere soort muziek, maar toch, voor 50 euro mag het al in orde zijn. Bovendien heb ik mij matig gestoord aan alle zogezegde Harry Potter fans die om de haverklap moesten applaudisseren als er een nieuw personage in beeld kwam.
+++ Echt zeer content van mijn Macbook Pro. Het is wel nog even wennen aan de overstap van Windows naar MacOS
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6248
Maxidomino wrote: +++ Echt zeer content van mijn Macbook Pro. Het is wel nog even wennen aan de overstap van Windows naar MacOS
Dat vind ik nog steeds na al die maanden. Al zou ik echt niet terug willen naar windows hoor :cool:

+++ Weer quiche gemaakt
+++ Gisteren zalig gaan eten in een wat duurder restaurant
+++ pintje drinken
+++ Ik had het op het begin niet gedacht, maar: No Man's Sky
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6249
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote: +++ Echt zeer content van mijn Macbook Pro. Het is wel nog even wennen aan de overstap van Windows naar MacOS
Dat vind ik nog steeds na al die maanden. Al zou ik echt niet terug willen naar windows hoor :cool:

+++ Weer quiche gemaakt
+++ Gisteren zalig gaan eten in een wat duurder restaurant
+++ pintje drinken
+++ Ik had het op het begin niet gedacht, maar: No Man's Sky
Waar hebben jullie moeite mee toch?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6250
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote: +++ Echt zeer content van mijn Macbook Pro. Het is wel nog even wennen aan de overstap van Windows naar MacOS
Dat vind ik nog steeds na al die maanden. Al zou ik echt niet terug willen naar windows hoor :cool:

+++ Weer quiche gemaakt
+++ Gisteren zalig gaan eten in een wat duurder restaurant
+++ pintje drinken
+++ Ik had het op het begin niet gedacht, maar: No Man's Sky
Waar hebben jullie moeite mee toch?
Moeite is veel gezegd. Gewoon kleine dingen die ik eerst moet opzoeken zoals de command voor print screen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6251
Inderdaad. Het zijn maar kleine dingen, maar zoals de delete knop die er niet is en dus Fn+backspace moet drukken. Of hoe Pages werkt en dat er geen echte 'save as knop' is zoals in word. Ik gebruik nu ook Safari ipv Chrome want die browser vreet minder batterij op. Voor de rest werkt het zeer goed en vooral ook zeer snel.

Btw we kunnen dit gesprek verder zetten in het Apple-topic

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6252
Maxidomino wrote:+/- Gisteren naar Harry Potter in concert gaan kijken in het Sportpaleis. Het was maar meh. Ik was in december al gaan kijken naar The Lord of the Rings in Concert en toen had ik voortdurend kippenvel. Oké, het is wel een andere soort muziek, maar toch, voor 50 euro mag het al in orde zijn. Bovendien heb ik mij matig gestoord aan alle zogezegde Harry Potter fans die om de haverklap moesten applaudisseren als er een nieuw personage in beeld kwam.
Ik was daar ook :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6253
daviduvel wrote:
Maxidomino wrote:+/- Gisteren naar Harry Potter in concert gaan kijken in het Sportpaleis. Het was maar meh. Ik was in december al gaan kijken naar The Lord of the Rings in Concert en toen had ik voortdurend kippenvel. Oké, het is wel een andere soort muziek, maar toch, voor 50 euro mag het al in orde zijn. Bovendien heb ik mij matig gestoord aan alle zogezegde Harry Potter fans die om de haverklap moesten applaudisseren als er een nieuw personage in beeld kwam.
Ik was daar ook :D
Ah haha zalig. Ik zat in het blauwe gedeelte boven, blok 235. Wat vond gij ervan?

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6254
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote: +++ Echt zeer content van mijn Macbook Pro. Het is wel nog even wennen aan de overstap van Windows naar MacOS
Dat vind ik nog steeds na al die maanden. Al zou ik echt niet terug willen naar windows hoor :cool:

+++ Weer quiche gemaakt
+++ Gisteren zalig gaan eten in een wat duurder restaurant
+++ pintje drinken
+++ Ik had het op het begin niet gedacht, maar: No Man's Sky
Waar hebben jullie moeite mee toch?
Moeite is veel gezegd. Gewoon kleine dingen die ik eerst moet opzoeken zoals de command voor print screen.
Zo, dat moet ik soms ook nog opzoeken (command shift 3?
Image
). Meestal gebruik ik gewoon schermafbeelding.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6255
Maxidomino wrote:
daviduvel wrote:
Maxidomino wrote:+/- Gisteren naar Harry Potter in concert gaan kijken in het Sportpaleis. Het was maar meh. Ik was in december al gaan kijken naar The Lord of the Rings in Concert en toen had ik voortdurend kippenvel. Oké, het is wel een andere soort muziek, maar toch, voor 50 euro mag het al in orde zijn. Bovendien heb ik mij matig gestoord aan alle zogezegde Harry Potter fans die om de haverklap moesten applaudisseren als er een nieuw personage in beeld kwam.
Ik was daar ook :D
Ah haha zalig. Ik zat in het blauwe gedeelte boven, blok 235. Wat vond gij ervan?

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Ik zat in het paars gedeelte, blok 128.

Ik vond het wel de moeite om eens mee te maken, maar het was niet zo indrukwekkend om meteen alle 8 films te gaan bekijken komende jaren. Ik had me niet echt gestoord aan al die klappende mensen. Meer aan het meisje dat links voor mij zat, en geen 5 minuten van haar haar kon blijven.

Ik zag het wel van ver aankomen dat heel de zaal ging losgaan als Snape in beeld kwam :P
Image