Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6256
Ik denk er volledig hetzelfde van. De volgende films ga ik niet meer gaan kijken. LOTR was veel schoner met het orkest en het volwassen- en en kinderkoor.
Haha mij stoorde al dat klappen en roepen omdat ik daar voor het concert was, niet voor de film. Die kan je thuis ook bekijken. Alan Rickman kreeg bijna een groter applaus dan het orkest gekregen heeft. Die mens heeft uitstekend werk geleverd in zijn leven maar zal (jammer genoeg) het applaus niet horen.
Naast mij zat er ook een irritante vrouw. Om de 5 min luid giechelen, zelfs als het niet grappig was. [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6257
Maxidomino wrote:Ik denk er volledig hetzelfde van. De volgende films ga ik niet meer gaan kijken. LOTR was veel schoner met het orkest en het volwassen- en en kinderkoor.
Haha mij stoorde al dat klappen en roepen omdat ik daar voor het concert was, niet voor de film. Die kan je thuis ook bekijken. Alan Rickman kreeg bijna een groter applaus dan het orkest gekregen heeft. Die mens heeft uitstekend werk geleverd in zijn leven maar zal (jammer genoeg) het applaus niet horen.
Naast mij zat er ook een irritante vrouw. Om de 5 min luid giechelen, zelfs als het niet grappig was. [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
LOTR had ik ook wel willen zien. Maar daar was ik ofwel te laat voor, of de dag kwam niet uit. Ik weet het niet meer. Die muziek vind ik heel goed. Ik heb een CD met muziek van de eerste film en in de wagen staat het soms extra hard :P


En om een beetje ontopic te blijven:

-- Mijn bankrekening is even niet meer gelukkig :cry:
++ Oh wel, nu kan ik weer volop airsoften
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6258
+++ Ghostbusters bijna platinum!
--- Zelfs met altijd 4 controllers te gebruiken om de ecto (=xp) van de cpu ook echt te krijgen ipv weg te gooien, moet je nog best wat levels opnieuw spelen om alle skills te kunnen upgraden. Er was trophy voor alle chars op lvl 20, maar dan hebben ze nog niet genoeg skillpoints om alles te upgraden. Waarschijnlijk bij level 30 pas.
+/- De game op PS3 was toch leuker. Deze is leuk voor eventjes, maar al snel meer van't zelfde.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6260
+/- had vanmorgen een examen en 'k weet niet zo goed hoe het ging, gelukkig stond het 'maar' op 5 punten en een nul krijgen lijkt mij zeer straf. :p
++ serieus gaan sporten daarnet
++ mijn ouders die niet wilden geloven dat'k nog naar de fitness ging gaan nu m'n zus heeft afgehaakt. Awel, dat abonnement heeft mij genoeg gekost om niet meer te gaan ze :dizzy:
-- terug in de thesisflow moeten komen na leren voor dat examen
++ Nier: Automata is best een tof spel
++ vanavond Blind Getrouwd en The Walking Dead kijken
++ vrijdag naar Beauty and the Beast gaan zien, yey :party:
++ bijna paasvakantie
-- maar dat is blokvakantie :L:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6263
+++ Driveclub volledig uitgespeeld, Project CARS is de volgende racegame op de planning. Ik ben heel tevreden dat ik toch terug een racestuur heb voor PS4 :)
--- Nog altijd geen goede nachtrust gevonden in de laatste dagen. Misschien lukt het vanavond om eens op tijd te gaan slapen en niet te vroeg te moeten opstaan

+++ Onze site die ondertussen al iets meer dan 2 jaar bestaat :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6267
+++ LBP Vita Marvel edition is aangekomen!
--- Tweedehands in Duitsland gekocht en dus zo'n groot lelijk logo op de voorkant voor de leeftijdsbeperking van (6!!!) jaar...
+++ Maar de game werkt dus ik kan eindelijk 100% gaan halen!
--- Er is ook een update van 315MB en na 1u is er al 11MB binnen...
--- Alle pogingen en oplossingen die ik vond om het sneller te doen gaan werken niet
--- Voorlopig dus nog even niet 100% halen

--- Nog steeds zo moe en overal pijn. Vrijdag en maandag naar ziekenhuis, hopelijk komen we eindelijk meer te weten.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6268
++ slowly but steadily wrapping up this thesis
-- nog wel redelijk wat te doen van aanvullingen en opschoning
-- ben er niet 100% super tevreden over maar het te drukke semester zorgt ervoor dat ik er niet zoveel tijd in kan steken als ik zou willen om het echt goed te doen :/
++ bijna 31.000 woorden gehaald
-- de goede deal van FFXV voor 14 euro gemist in de PSN Store :p
++ ochja nog games genoeg
++ denk dat ik een dezer dagen Nier ga uitspelen
++ vanavond Temptation Island *said in whispering voice zoals op TV* Ze zijn het daar echt te bont aan het maken. 't Is hilarisch. :p
-- The car of doom strikes again... vorige week een nagel in mijn ene band en nu staat mijn andere band plat O.O. Ik heb nog geen enkele week niks voorgehad met dat ding sedert ik hem heb gekocht...
-- naar de dierenarts geweest met de kat, 62 euro betaald om vervolgens met evenveel kennis van zaken buiten te gaan zoals ik ben binnen gekomen. Aka, de dierenarts wist het zelf niet wat er aan de hand is
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6269
Elexus wrote:-- naar de dierenarts geweest met de kat, 62 euro betaald om vervolgens met evenveel kennis van zaken buiten te gaan zoals ik ben binnen gekomen. Aka, de dierenarts wist het zelf niet wat er aan de hand is
Wat doet ie misschien?

+/- Vandaag gastles van een oud werkgever, nog eens vragen of ze mij deze zomer opnieuw wil aannemen voor studentenjob, maar ik weet niet hoe hoog mijn kansen zijn :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6270
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:-- naar de dierenarts geweest met de kat, 62 euro betaald om vervolgens met evenveel kennis van zaken buiten te gaan zoals ik ben binnen gekomen. Aka, de dierenarts wist het zelf niet wat er aan de hand is
Wat doet ie misschien?

+/- Vandaag gastles van een oud werkgever, nog eens vragen of ze mij deze zomer opnieuw wil aannemen voor studentenjob, maar ik weet niet hoe hoog mijn kansen zijn :p
Ze likt al het haar af van haar poten en buik en nu begint ze ook op haar staart de pels kapot te likken. Ze ziet er momenteel uit als een halve naaktkat. Daarnaast zet ze haar soms op haar hurken gelijk dat ze haar behoefte moet doen maar dan komt er enkel wat bloed uit. Voor de rest is ze wel blij en eet/drinkt ze goed dus ik weet echt niet wat er aan de hand is. De dierenarts heeft haar nu gewoon een (superduur) vlooienbandje gegeven maar ik weet altijd als m'n kat vlooien heeft en ik ben er van overtuigd dat het dat niet is.

Ochja afwachten zeker. Ik moest nu observeren of ze zich weer op haar hurken zet om te zien of er weer bloed uit komt..

Ot:

++ gesolliciteerd voor een administratief jobke in de zomervakantie, 't is eens wat anders dan in de fabriek staan en staat beter op menne cv :p
+/- wel maar voor drie weken indien ik geselecteerd word, but hey, better than nothing
+/- zou eigenlijk nog iets moeten vastkrijgen voor de paasvakantie maar aan de andere kant zou ik beter wat studeren
+/- misschien naar de Afstudeerbeurs gaan in Gent, maar zo'n beurzen zijn majorly awkward :p
++ morgen naar Beauty and the Beast
-- gebeurtenissen in Londen wnr we net 1 jaar na de aanslagen in België herdenken :/
Image
cron